Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:32:zebberde
ij bent echt vet stoer ouwe.
en de rest dan?
wel tof dat je mij er meteen uitpikt,goed voor me Imago
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:35:Zebberdee geef :boeksie:
kk lauwe :boeksie:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:36:Rukkie1 ben je ook verbrand?
Beetje jammer
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:42:Rukkie1 ben je ook verbrand?
wauw wat een linke man
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:47:wauw wat een linke man
echt he,achter zijn pc is hij een held
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:49:achter zijn pc is hij een held
en jij het Haassie
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:45:3e graads jammer ja
Ach jee, ik hoop voor je dat het bij een van je dierbare naasten gebeurt maat, kijken of je dan nog van die heldenpraat hebt
Als je iemand persoonlijk wilt aanvallen moet je hem ook persoonlijk aanvallen, niet dmv andere mensen beledigen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:55:Ach jee, ik hoop voor je dat het bij een van je dierbare naasten gebeurt maat, kijken of je dan nog van die heldenpraat hebt
Als je iemand persoonlijk wilt aanvallen moet je hem ook persoonlijk aanvallen, niet dmv andere mensen beledigen.
owww.. 't is een maatje van je zie ik
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:54:Jongeeee... wil je afspreken ofzo?
Sorry man, ik val op vrouwen dus zoek effe verder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:54:Jullie weten niet wie ik ben volgens mij!
Duh, wat had je dan verwacht
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:54:Google me naam maar ff ofzo...
hahahaha
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:58:owww.. 't is een maatje van je zie ik
Maakt niet uit, al was hij geen maatje had ik ook gereageerd, je reactie slaat gewoon nergens op
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:58:wilde hem niet persoonlijk aanvallen, anders had ik dat wel gedaan slimme.
Uit je reactie's te lezen kan je dat niet eens volgens mij
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 18:58:Was gewoon een doodnormale vraag uit interesse voor mijn medemens.
Interesse?? Dat was te merken aan je 3e graads jammer opmerking
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:58:Sorry man, ik val op vrouwen dus zoek effe verder
Daar heb je me tuk jongeman!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:58:Duh, wat had je dan verwacht
en weer!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 18:58:hahahaha
Ik lach harder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:00:Maakt niet uit, al was hij geen maatje had ik ook gereageerd, je reactie slaat gewoon nergens op
geloof ik niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:00:Uit je reactie's te lezen kan je dat niet eens volgens mij
Ben vrij laag opgeleid ja.. so what?
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:00:Interesse?? Dat was te merken aan je 3e graads jammer opmerking
Mijn excuses daarvoor vriend!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 19:01:Ik lach harder
Fijn voor jou
Ik hoop dat je de volgende keer wat voorzichtiger bent in je opmerkingen...
Ik heb hier verder niks meer te zoeken en ben niet van plan om hier een rel te zetten, veel plezier bij de wedstrijd
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 19:02:Mijn excuses daarvoor vriend!
Netjes
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:05:Ik hoop dat je de volgende keer wat voorzichtiger bent in je opmerkingen...
haha...kenker op man mongool!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:05:Ik heb hier verder niks meer te zoeken en ben niet van plan om hier een rel te zetten
whaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:05:veel plezier bij de wedstrijd
tnx! JHK
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:06:Netjes
Ik ben trouwens wel benieuwt naar je echte profiel, want het mag overduidelijk zijn dat je fake bent
Oei!!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 19:07:haha...kenker op man mongool!
Oei!!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 19:08:Tatattatatatatatattatatatatatattaaaaaaaaaaaa geef :boeksies!!! Allengmaal!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 januari 2007 om 20:31:wei
dat is toch waar koeien in staan ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 11:18:hoeveel was het in de kuip ook alweer dit seizoen?
altijd teren op het verleden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:25:altijd teren op het verleden
Ook al winnen we weer met 4-0, gelukkig zijn we niet zo kansloos om er een dvd'tje van uit te brengen..
Met je teren op het verleden, schijfje staat trots op je kast zeker.. losert..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:29:Met je teren op het verleden, schijfje staat trots op je kast zeker.. losert..
Whaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaa teren op het verleden.. en dat zegt een jood..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:29:Ook al winnen we weer met 4-0, gelukkig zijn we niet zo kansloos om er een dvd'tje van uit te brengen..
Met je teren op het verleden, schijfje staat trots op je kast zeker.. losert..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:33:Whaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaa teren op het verleden.. en dat zegt een jood..
Je mist wéér is het punt Fri..
Wordt een beetje je handelsmerk inmiddels hè?

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)