Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 16:21:En 10 minder dan de plek waar jullie dachten te staan in de winterstop
wel 10 punten meer als vorig seizoen
hoe zit dat bij feyenoord ?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 12:47:Om door Kopenhagen vernederd te worden.
Je hebt wel een grote bek voor iemand wiens club door rkc werd uitgeschakeld, op plek 5 staat en van de aartsrivaal met 0-4 heeft verloren.
Verder leuk al die lampjes die hier reageren. Zit de frustratie zo diep dat jullie geen klassieker hebben?
Uitspraak van knetterwaus 010 op zaterdag 30 december 2006 om 11:15:Jij heb alleen grote muil als die joden winnen, anders zien we je hier niet
En jij bent zo gefrustreerd dat je altijd in AJAX topics de stoere kakkerlak hooligan uithangt. Maar gewoon door blijven reageren. Ik vind het wel humor.
Uitspraak van knetterwaus 010 op zaterdag 30 december 2006 om 11:24:Ik denk
En jij bent zo gefrustreerd dat je altijd in AJAX topics de stoere kakkerlak hooligan uithangt. Maar gewoon door blijven reageren. Ik vind het wel humor.
En er dan toch met 0-4 van verliezen. hehehe
Doet het nog steeds pijn? Of ben je er ook zo een die zogenaamd voor de rellen komt als je club weer eens verliest?
denk dat het net zo voelde als toen jullie van ons verloren vorig seizoen
maar jullie zijn wisselvallig daarom zie ik wel een kans bij jullie om te winnen maar dan met 0-1 of 1-2
of rellen gesproken dat gare clubje van jou heeft nu nog de meeste sv's lopen
Klopt, Ajax is wisselvallig. Er moet nog echt een controlerende middenvelder bijkomen om die wissevalligheid eruit te krijgen. En aub die Roger een schop onder zijn reet geven. 
Het ging toch echt over de meest recente klassieker en dat was 0-4 voor ons.
Die van vorig seizoen heb ik verdrongen.
Behalve de play-off's. 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 11:53:denk dat het net zo voelde als toen jullie van ons verloren vorig seizoen
Het ging toch echt over de meest recente klassieker en dat was 0-4 voor ons.
Die van vorig seizoen heb ik verdrongen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 11:58:ten cate wordt jullie ondergang en jullie worden 6e
Ten Cate, da's gewoon de beste trainer in de eredivisie, met Rutten als goede 2e.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 december 2006 om 13:04:Ten Cate, da's gewoon de beste trainer in de eredivisie, met Rutten als goede 2e.
arrogante zak die nooit ze fouten toe geeft
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 december 2006 om 13:04:da's gewoon de beste trainer
bij jullie
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 december 2006 om 16:05:Moet je trouwens kijken hoeveel punten Feyenoord cadeau heeft gehad van de arbitrage.
ga samen met ten cate janken
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 30 december 2006 om 13:27:Als je Ten Cate een arrogante zoek noemt heb je geen visie. Blind was arrogant. Niks presteren en wel een grote mond.
Blind heeft meer gewonnen dan Ten Cate tot nu toe, dus voorlopig mag Blind meer zeggen dan die jankerd die er nu zit
Uitspraak van knetterwaus 010 op zaterdag 30 december 2006 om 15:15:Blind heeft meer gewonnen dan Ten Cate tot nu toe, dus voorlopig mag Blind meer zeggen dan die jankerd die er nu zit
En Ten Cate heeft tot nu toe al meer gewonnen dan Koeman.
Maar goed, Ten Cate brengt het niet tactisch. Ik zie liever de Ten Cate die na een overwinning kritisch is en realistisch is.
Ook de Ten Cate die altijd anderen de schuld geeft?
Ach, dat zou Koeman nou nooit doen he.
Maar goed, ik heb het al eens gezegd. Ik geloof niet in onterechte nederlagen of overwinningen. Hooguit in een gelukkige overwinning of een ongelukkige nederlaag.
En ik geloof nog steeds niet dat het geen 0-14 werd 22 oktober, maar slechts 0-4.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 17:33:play off dvd?
die krijg je er 2 gratis bij
Feyenoord poept op ajax... stink neuzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 december 2006 om 16:05:Aan het eind van het seizoen is echt wel meer dan 5.
Zozo, nog maar 3... Denk niet dat het aantal punten er nog toe doet... Beiden play off...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 16:24:plan is er wel, lekker een discotheek beginnen daar, maar dat is er voor over een jaar of 4, 5.
kunnen ze hier allemaal lekker de pleuris vangen
succes
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 22:30:Zozo, nog maar 3... Denk niet dat het aantal punten er nog toe doet... Beiden play off...

![[nl]_030_[nl]](/images/user/428953_1982614.jpg)

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)