Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:53:nee ik ga afbouwen
rijke vriendin gevonden
die rijke van mij zit in mexico
maar denk je dat ze mn ticket betaalt?
neenee daar is madam te verwend voor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:53:nee ik ga afbouwen
geen zin meer?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:53:rijke vriendin gevonden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:53:als ze dit maar niet leest
ze is hier bijna nooit en staat nu zich te verbijten op die kutschoenen die pijn doen maar oooo zo leuk staan op de kerstborrel .........
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:55:die rijke van mij zit in mexico
Die van mij in Curacao maar hoef hem niet meer. Meneer loopt te zeiken dat het schip wat ie wil kopen te duur is, vraagprijs 10 miljoen en hij vindt 8 miljoen meer dan genoeg. Zo'n zeikerd kan ik niet mee samenleven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:55:maar denk je dat ze mn ticket betaalt?
ik zou dat wel doen voor je hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:55:neenee daar is madam te verwend voor
Niet alle verwende madammen zijn zo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:01:die moet je me toch eens uitleggen kullekuh in een pb
Hoeft niet in een pb hoor, staat ergens hier in een topic ook vermeld haha
https://partyflock.nl/topic/920037
van moeders kant zeer belangrijk
van vaders kant (alleen oma nog) lastig haatdragend gierig zeikwijf (N)
laatste aanpassing
aaah oke 
heey don
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:02:hier bloeit iets moois
heey don
die kubo is kerstborrelen op haar werk
als ie dit maar niet leest
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:53:rijke vriendin gevonden
als ze dit maar niet leest
en helemaal als haar oma dood gaat
dat gierige oud secreet geeft niks hoor
is hier bijna nooit en staat nu zich te verbijten op die kutschoenen die pijn doen maar oooo zo leuk staan op de kerstborrel ......... Eviltje
ze zijn uit hoor
en waar is die ruffy, ik wil sex, nu
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:51:en waar is die ruffy, ik wil sex, nu
errieeee
je moet ff naar de maaspoort
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:53:je moet ff naar de maaspoort
over een half uurtje is ie de lul
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:55:over een half uurtje is ie de lul
ik hoop voor hem dat jij hem niet bent,want dat gaat pijn doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:58:hoop voor hem dat jij hem niet bent,want dat gaat pijn doen
t kan wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:05:t kan wel
was de vlaai weer niet genoeg?
moet daar weer een bevroren komkommer bij?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:10:was de vlaai weer niet genoeg?
its never enough
JWT
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:10:moet daar weer een bevroren komkommer bij?
tssss, nepperd...opgewarmd speelgoed heb ik allaaaaaaang van sintereklaasje gehad
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:07:ja ze is pas in de zomer terug dus ik ga nog ff los
Groot gelijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:09:aaah oke
Je zat je al lekker te maken?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:11:en ik maar koukleumen in de kuip
en van koude kermis thuis
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:51:en nu ben ik nog lastiger
Nog lastiger dan vanmorgen? da kan nie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:51:dat gierige oud secreet geeft niks hoor
eens gaat ze dood en wat in het vat zit verzuurt niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:51:kreng
Leuk ben ik he?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:51:en waar is die ruffy, ik wil sex, nu
unterwegs, effe geduld. Shit ik wil ook wel sex eigenlijk......zucht
Je zat je al lekker te maken?
vergeet t maar, die ouwe tang is druk bezig om alles op te maken
Nog lastiger dan vanmorgen? da kan nie
niet voor jullie nee
eens gaat ze dood en wat in het vat zit verzuurt niet
vat is leeg dan
Leuk ben ik he?
unterwegs, effe geduld
heb ik niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:21:vergeet t maar, die ouwe tang is druk bezig om alles op te maken
Hou ze tegen dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:21:vat is leeg dan
hopen dat ze snel gaat en er nog wat over is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:21:heb ik niet
je hebt geen keuze
Hou ze tegen dan
ik zal dr es ff koffie gaan drinken ja
hopen dat ze snel gaat en er nog wat over is
koffie met....
je hebt geen keuze
laatste aanpassing
Ja maar daar kan het nogal koud zijn op 17 december
had ie maar niet op die dag geboren moeten worden
Denk dat dat beter is, is warmer.
ik huur een hotel op de Malediven af dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 18:11:we krijgen een witte kerst
damn right
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 20:46:sperma van Don geloof ik
mag hopen van niet, dat zou inhouden dat ie een ander in d'r bek heeft geneukt