Partyflock

Forumonderwerp · 920323
Wie kent ze niet de gouden ouwe uit de Command & Conquer Reeks. Alhoewel de laatste titels helaas niet aan de eisen van de community voldeden en de support tragisch uit bleef blijven de trouwe fans uit kijken naar de nieuwe titel: Tiberian Wars.

Het is de opvolger van Tiberian Sun / Fire storm, Het beste spel wat ik OOIT heb gespeeld. Met clans zoals FD-NL, Chgrue, RAP-1, Sharks, Mirage, -MOON-!

Naast GDI en NOD kan je nu ook ten strijde trekken met de ALIENS. OF we daar blij mee moeten zijn ik weet het niet. Maar als Supreme NOD commander blijf ik lekker bij mijn NOD :D

Filmpjes / trailers staan op deze site:

http://media.pc.ign.com/media/823/823989/vids_1.html

Release datum staat voor Maart 2007!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:36:
als C&C generals op je pc draait lukt deze denk ook wel.

nah dat denk ik niet ;)
had ergens gelezen dat als je LoTR battle for middle earth 2 op je pc kon spelen deze ook wel kon, en die is een stuk zwaarder dan generals ;)

superweapon in actie
mja vind die superweapons misschien net iets té maar ik heb daar ook nog nooit echt mee gespeeld....

en als er 50 tanks op me af komen kan het best handig zijn :[
Heeft er iemand al een brutal balanced verslagen..? Zonder die procent shit das echt te moeilijk..

Uitspraak van CheeKy` op woensdag 7 maart 2007 om 19:12:
Heeft er iemand al een brutal balanced verslagen..? Zonder die procent shit das echt te moeilijk..

ja dat is vet easy als je gewoon op de goede manier pwnd krygt iedereen dat voor elkaar op een pwnage manier
Kan je dn ff screens posten>?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 19:18:
ja dat is vet easy als je gewoon op de goede manier pwnd krygt iedereen dat voor elkaar op een pwnage manier

Dat lijkt me duidelijk(Y)

je weet toch :vaag:
vette demo heb hem ook gespeeld :D zit te denken om hem ook aan te schaffen..... maar dan wel na mijn tentamenperiode :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:36:
als C&C generals op je pc draait lukt deze denk ook wel.

Vind hem veel op generals lijken alleen in een ander jasje. Maakt de gameplay niet minder op.

Nja, heb Generals niet gespeeld...maar de titel C&C 3 moet wel een succes spel worden...anders is dat te slecht voor hun naam...
de demo bevalt me goed, ik heb me inmiddels al een uur of 10 vermaakt met alleen slechts een demo, een klein mapje dus.
alleen irriteert het me dat het grafisch toch wel zwaar is hoor...ik heb de nieuwste componenten enzo (E6400 Processor)(2 gig DDR2), alleen mn videokaart XfX 6800GS is wel bijna toe aan vernieuwing...m'n fps dropt flink met alles op high....pas als ik een hoop op Medium zet + AA op 2, dan loopt ie redelijk goed...maarja tijd voor nieuwe videokaart dus :@
totaal geen last van heb maar 768 mb ddr amd athlon 3000+
en een 256mb ddr 2 videokaart
Command and Conquer 3 gecensureerd in Duitsland

Uitgegeven: 14 maart 2007 10:51

Schijnbaar is de Duitse afdeling van NOD minder extreem dan NOD fracties in andere landen. EA heeft namelijk ervoor gezorgd dat de NOD Fanatic geen zelfmoord zal plegen in de Duitse versie van dit spel. De animatie is zodanig veranderd dat de Fanatic zijn bom neerlegt, waarna hij zichzelf in veiligheid zal brengen, met al zijn ledematen in tact.

Ik vraag me af welke martel technieken EA executives gebruiken als zij zelfs Kane kunnen overtuigen om zijn bedrijfsvoering te veranderen. Gelukkig blijven de Duitse kinderzieltjes beschermt voor deze verschrikkelijke animaties en zullen ze het maar moeten doen met andere minder gewelddadige zaken in het spel zoals tanks die over infanterie heen rijden, of turrets de hele squads van de kaart af vegen.

hahaha

owned :P

bron: bartjuhhh & http://www.nu.nl
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Draai alles op high :)

p4 3.0 ghz
1024 mb ram
geforce 7600GT 256mbram

super spel :) als hij uit is ga ik hem gelijk kopen :)
de demo is vet.
hopelijk word de full versie nog better als de demo maar de demo mist de tb sun feeling.
Nog maar TIEN dagen jongens en meisjes!! Dan is het zo ver!! :D

:cheer:

C&C altijd superdik!

standaard editie 30 euro bij cdwow.nl
naardeel ze stuuren het pas de 30ste op volgens de site
ik heb daar kane editie voor 40 besteld :D
laatste aanpassing

ik wil ook de kane uitvoering :-D heb zon ding bij de bartsmit meegepikt, ff kijken morgen wat ik moet invulle enzo

wie kan mij trouwens een goede grafische kaart aanraden om dit spel soepel te spelen?? kheb een agp slot en wil rond de 100€ uitgeven max

kheb nu een geforce FX 5700 van 256 mb, en kan die demo alleen op low settings spelen :-(

er word mij een kaart van 128 mb aangeraden met gddr3 geheugen? zou dat beter werken dan?
Uitspraak van actief op vrijdag 23 maart 2007 om 23:05:
kheb een agp slot en wil rond de 100€ uitgeven max

oa. deze Sapphire Radeon X1600 Pro 256MB DDR2 (AGP, DVI) 100€ bij tweakers
laatste aanpassing
morgen is die uit :)

a gadver nee geen x1600pro traage kut kaart
neem teminste een 7600GS voor 100 of een 7600gt voor 120 en persoonluk vind ik het de 20 euro extra waard.

ze hebben een x1650pro 512mb voor 100, maar denk dat die toch echt langzamer is dan een 7600gs en een stuk langzamer als de 7600gt

grooste veschil tussen de 7600gs en 7600gt is zover ik weet dat de 7600gs geheugen heeft van 800 en de gt 1400, core clock GS 400, GT 560.

gt gebruikt meestal ggdr3 terwijl alleen de duurderde gs versies ggdr3 gebruiken.
laatste aanpassing
yup 29e maart zal die in de winkels verschijnen. Ik heb het hele weekend met een stronke kop samen met een maat die demo helemaal kapot gespeeld :P

hehe mooi taktiekje ontwikkeld vs hard balanced :P
het is NU uit

Command And Conquer 3 Tiberium Wars Kane Edition AlcoholClone-CLONEGAME , 7.46
GB
laatste aanpassing
Uitspraak van S.F.X. op maandag 26 maart 2007 om 13:29:
het is NU uit

Command And Conquer 3 Tiberium Wars Kane Edition AlcoholClone-CLONEGAME , 7.46
GB

Bedoel in de winkel ;)
klopt maat van em is ook aan downen, en dan komt die met z'n laptop hier heen en heb ik em ook alvast :D

ja bekenden van mij zijn hem ook aant dl'en...
met zo'n 2000 KB/s
bij mij is 150 kb/s al de limit dus ik begin er niet aan...
moet toch deze week ff 40 euro bij elkaar zien te schrapen voor C&C :P
Artiest {SHOWLIST artist 1244, 33343}
zo was het al maar donderdag :[ hahaha :d
voor online zul je toch moeten kopen
laatste aanpassing
http://www.binsearch.net/?q=Kane_Edition+FLT&max=25&adv_age=7&server=

:)
ik koop hem wel gewoon in de winkel dan doet de multiplayer het tenminste
hehe http://www.hamachi.cc kan je ook met je maten online spelen :D tegen elkaar dan

bij BFME ook gedaan

maar donderdag ochtend vrij dus dan ff naar winkelcentrum sprinten ;)
hijs iig erg prettig om te spelen, net ff 3 uur bezig geweest :)
Ik heb gehoord dat sommige mensne bij dynabyte hun pre-order al op hebben gehaald!! Dus morgen ga ik ook ff langs een winkel ff checken of die er al is!
Oh dan heb ik hem vanavond als het goed is ook :D

ik moet zeggen
hij ziet er goed uit
pc kan ut goed aan :D
heb m al uitgespeeld
meteen na downloaden begonne

heftig spel
al valleen de graphics tegen :O
Uitspraak van B-52 op woensdag 28 maart 2007 om 01:33:
al valleen de graphics tegen

wat zijn je systeem spec. Misschien moet je je instellingen even veranderen ;) ik vind het er netjes uitzien :D
Uitspraak van B-52 op woensdag 28 maart 2007 om 01:33:
al valleen de graphics tegen

ben je blind en dan nog het gaat om gameplay
laatste aanpassing
waarom moet er altijd lasers en dat soort bullshit dingen in die spellen gezet worden :s

iemand die een soort gelijke game weet waarbij dit niet zit
?

ja ik ga dus geen 54.00 euro neerleggen of wat dan ook....vind k gewoon te duur, bij www.cd-wow.nl kun je hem voor 31.00 euro bestellen, alleen zal je hem dan niet meteen de 1e dag hebben denk ik zo

en tja dat van die lasers, ik vind het zelf ook niet zo geweldig eigelijk...die railgun upgrade kan wel vet zijn enzo...maar ik had eigelijk liever een Red Alert setting gezien, maar tis dan ook C&C en niet RA :P wie weet komt er nog wel een RA3 binnen korte tijd
van leest = 54,99

free record shop = 49,99

maar toen liep ik bart smit in = 49,00

ja das nog behoorlijk prijzig hoor...ligt eraan als het spel echt zo geweldig is dan is het dat wel waard...
maar dat weet je pas na een paar maanden...
denk dat ik hem dan liever bij cd-wow.nl bestel voor 31 euro :P
vet spel (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 14:04:
ja das nog behoorlijk prijzig hoor...ligt eraan als het spel echt zo geweldig is dan is het dat wel waard...

ja klopt niks sucks harder dan een miskoop. Maarja ik heb tiberiun sun 2 jaar online gespeeld paar uur perdag...

ik ken zoveel lui in die community... altijd gezellige boel dus np (y) ook paar maten van me hebben hem vandaga gekocht en hun slopen is al goud :P

Uitspraak van PasMaNNi op woensdag 28 maart 2007 om 14:16:
ja klopt niks sucks harder dan een miskoop. Maarja ik heb tiberiun sun 2 jaar online gespeeld paar uur perdag...

ik ken zoveel lui in die community... altijd gezellige boel dus np ook paar maten van me hebben hem vandaga gekocht en hun slopen is al goud

ik heb wel al gelezen op tweakers.net over de 1e patch die al gereleased is? :P het zal ook weer niet anders, typisch EA-stijl...
ik was vandaag ook nog langs media markt gereden, maar die was nog niet eens open...ik wacht het ff af, maar ik zal hem sowieso krijgen, hoe dan ook :P C&C is en blijft toch klassieker

op 1 of andere manier valt me comp steeds uit als ik hem opstart... beetje jmmr :(