gaan we persoonlijk worden
sorry dacht ook een keer lief te zijn t was tenslotte kerst..
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 00:56:ik geen fijne avond ?
ik onder de boom kijken eergister...ligt er niet 1 sneeuwbal voor me ingepakt...
Uitspraak van Sound Maniac*tijd*op woensdag 27 december 2006 om 07:00:
uhm
waar heb jij je wekker gekocht?
als je mijn wekker dienst over wil nemen doe het dan wel goed he partyknack
maar ik heb de mijne inmiddels alweer op
smaakte goed en aangezien niemand van jullie aanwezig waren heb ik ook maar niet met mn wekker gerinkeld en met mn pollepels op de pannen geslagen...
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 17:27:ik had hem er echt neergelegt
hmm dat was dan zeker dat kleine lullige balletje...
je had zeker geen groter voorbeeld dan die van jezelf
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 18:01:nee
geef nou maar toe dat je gewoon geen groter voorbeeld had...maar goed dat ik niet om iets anders heb gevraagd
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 18:17:als jij dat wil geef ik het toe
ben je altijd zo onderdanig
dan mag je wel mijn schoothondje worden
ben je altijd zo onderdanig
dan mag je wel mijn schoothondje worden
heb ik iets gedaan ofzo dat je zo tegen mij doet
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 december 2006 om 18:47:als het een kuttelikker is heb je er nog wat aan
ja dat ben ik dan weer wel
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 december 2006 om 18:47:als het een kuttelikker is heb je er nog wat aan
hmmm ben je dat dreamcatcher
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 19:05:heb ik iets gedaan ofzo dat je zo tegen mij doet
ownee
en nee ze lagen niet bij de kachel..
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 27 december 2006 om 19:05:ja dat ben ik dan weer wel
maar ik sla toch over houd niet zo van hondekwijl..
Uitspraak van Sound Maniacja d'r zijn mensen gewoon aan het werk he'op woensdag 27 december 2006 om 19:04:
tja er zijn ook mensen ziek hoorO:)
trouwens nog ff kijken...
1,5 uur ongeveer voor de waterkoker aan mag
Uitspraak van [SF] daphie op zaterdag 30 december 2006 om 05:33:k ben een uur en 33minuten te laat
Uitspraak van Dre@mc@tcher op vrijdag 29 december 2006 om 14:53:nou hier speciaal voor jou nog een keer de kou in voor sneeuwballen
zie je wel dat je iets goed te maken had
want heb er nu ni 1 nee heb er nu heeeeeeeeeeel veel
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 30 december 2006 om 18:24:niet laten smelten he
nee hoor
zal ze in de vriezer leggen
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 31 december 2006 om 02:25:een na laatste kans voor 2007
joehoe ik knal m erin om 04:00 01-01-07
spuit de zakken cup a soup de lucht in!!
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 31 december 2006 om 02:57:ik ga een banaan in een fles doen en om 12 uur proberen aan te steken kijken wat de buren hiervan denken ?
hahaha
die roepen: BIERTJE!!!!!!????
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 31 december 2006 om 03:09:durven mij denk ik dan geen hand te komen geven en bellen een gesticht haha
of denken dat je teveel
op hebt of flink
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 31 december 2006 om 02:57:en om 12 uur proberen aan te steken kijken wat de buren hiervan denken ?
is die gozer nou een banaan aan het aansteken of wat ?
zoiets denk ik
hey heb leuk pakket gehad van het hotel waar ik werk...een picknick man
met 4 mokken 4 borden en bestek en een fles champagne
ja en wanneer wil je dan precies dat ik kom ?
komt dre@mc@tcher dan ook ?
je vriend uiteraard al zeker
en hoe smaakt ie hé
:Plekker!!
laatste cup a soupie
ja en wanneer wil je dan precies dat ik kom ?
komt dre@mc@tcher dan ook ?
je vriend uiteraard al zeker spreekt voor zich.
word pas vd zomer
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 31 december 2006 om 13:03:nog ongeveer 3 uurtjes voor de laatste keer dit jaar wat een moment
nog 19 minuutjes

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)

![[SF] daphie](/images/user/404499_2191872.jpg)