Uitspraak van Sound Maniactijd voor een bakkieop dinsdag 19 december 2006 om 10:11:
nog 2 uur en 55 minuten partyknack
ik noem jou gewoon voort partyknack
Uitspraak van Sound Maniac*tijd voor een bakkieop dinsdag 19 december 2006 om 10:11:
ja waar was je nou ? zat op je te wachten pfffff.. met twee is wel knus zo'n cup a soupie, maar met drie is ook nog altijd gezellie
ik weet niet of ik het deze nacht ga halen
mja kan morgen lekker uitslapen
ga denk zo ff boven in bed ondderuit met een paar dvd`s en ik zie wel hoe ik de nacht doorkom...
ben nou eenmaal een nachtmens dus dat ik niet kan slapen komt me goed uit
heb m'n slagje gekregen
vd zweepO:)
denk zo ff boven in bed ondderuit met een paar dvd`s
tv op de slaapkamer heb ik nog niet
vd zweep
U biedt zich aan ?
want dit keer was het van een goor klein mannetje met een flinke hamer
tv op de slaapkamer heb ik nog niet
ikke wel
want dit keer was het van een goor klein mannetje met een flinke hamer
moet je aquarius drinken tegen de man met de hamer
U biedt zich aan ?
*pats pats*
en hoe voelde het al rooie billen
hoor wie het zegt
je moet ni alles in het openbaar gooien
mwa.. het kan er mee door
de volgende keer sla ik wel iets harder
en hier is hem weer
toen lag ik lekker te slapen
je was wel te laat he
had de magnetron aangezet iets voor 4 maar was vergeten dat de stekker niet instak
jaja had ik ook gezegd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 02:34:Nog 1 uur en 26 minuten
en kijk eens aan een nieuwe wekker...dus mijn nachtdienst voor vanacht zit erop denny
ziet ge dat
en hij heeft honger ook want zit met zn bestek flink op tafel te rammen zie je dat
Uitspraak van Sound Maniacdus kom maar op met die soupop donderdag 21 december 2006 om 11:13:
heb m al bijna op
Uitspraak van Dre@mc@tcher op donderdag 21 december 2006 om 18:04:ligt dat nou aan mij of doet je plaatje het niet?
het ligt alvast niet aan jou
Windows Live Mail ondersteunt dit accounttype niet.
het is weer zo'n kutding van windows live dus
da's hun manier om ons op te schepen met microsoft junk
Uitspraak van Dre@mc@tcher op donderdag 21 december 2006 om 18:43:weet je wat je dan zou moeten doen en iedereen die tegen microsoft is
ik nie tegen microsoft
het is die live messenger die ze je in je strot willen frotten, anders kan je geen fotokes bijna meer zien, want veel profielpagina's verwijzen ook naar msn spaces en zo, dan denken de br33z@h's dat hun foto's voor iedereen zichtbaar zijn, maar zijn dat alleen voor hun en die in hun msn lijstje
snappie snappie? van mij mag bill gerust nog wat rijker worden
Uitspraak van Dre@mc@tcher op donderdag 21 december 2006 om 18:04:ligt dat nou aan mij of doet je plaatje het niet?
ligt niet aan jullie
hij doet het niet meer
nog 2 uur en 9 minuten
Uitspraak van Sound Maniaceen soupje met partyknacksop vrijdag 22 december 2006 om 07:27:
hahaha wil je ook rimmen?
Uitspraak van [SF] da Burp op zaterdag 23 december 2006 om 04:07:He je zoveel werk dan 's nachts?
vandaag niet nu
heb hard gewerkt hoor:Dvandaag OVERdag
ik kon er niet bij, jij stond ervoor
ja altijd achteraan sluiten he
zo hoort t
dat deed je uit vrije wil
uhmzz ik doe veel dingen uit vrije wil

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)