wat een gezeik, je wist dat ie blowde en hij doet t niet stiekem en hij jat toch geen geld om zijn verslaving te onderhouden, je wist waar je aan begon en hij wordt toch niet aggresief van blowen en slaat je niet.
Wordt je ziek van de blowlucht of dat ie je je zin niet krijgt.
Dat blowen is hoogst waarschijnlijk zijn remedie om je gezever te kunnen verdragen en de relatie in stand te houden.
tip: geef m een zak weed voor kerst en wees lief
Dat blowen is hoogst waarschijnlijk zijn remedie om je gezever te kunnen verdragen en de relatie in stand te houden.
wat een gezeik, je wist dat ie blowde en hij doet t niet stiekem en hij jat toch geen geld om zijn verslaving te onderhouden, je wist waar je aan begon en hij wordt toch niet aggresief van blowen en slaat je niet.
dat kon het nog wel eens wezen
Hmmm.. beetje bekrompen reacties af en toe...
Zodra je in een relatie zit met iemand dan heb je te geven en te nemen, anders moet je ermee kappen. Schijnbaar willen ze dat allebei niet (kappen met de relatie), dus dan zul je toch rekening met elkaar moeten houden... Zit niks anders op.
Ikzelf herken het ook allemaal en iemand die elke dag stoned is, daar is gewoon geen flikker aan. Op z'n tijd prima, maar mensen veranderen er heeeeel erg door...
Op het moment dat jij vraagt er rekening mee te houden en jullie samen tot een compromis kunnen komen, is dat niet teveel gevraagd.
Probeer gewoon af te spreken met hem dat ie iig niet stoned is als ie bij je is. Laat 'm daarbuiten lekker z'n joint roken... Dan zijn jullie allebei blij. En dat is wel het minste wat hij kan doen voor je. ALS ie dat niet eens op kan brengen, zegt het genoeg lijkt me...
En wat ze hier ook zeggen.. Helaas 't is waar: Hij moet/kan alleen maar stoppen voor zichzelf niet voor jou! ALS jij hem zo veel waard bent dan moet ie dat op kunnen brengen, omdat anders de relatie tot een eind loopt (en hij daar dus weer zichzelf mee heeft).
Maar nogmaals.. Zie je geen verbetering; dan zul je voor jezelf moeten kiezen en ermee stoppen. Mensen kun je niet veranderen. En blijkbaar zijn die jointjes eruuug belangrijk voor hem
.
Maar weet hoe kut het is! Kies voor jezelf! Doet hij ook!
Succes!
Zodra je in een relatie zit met iemand dan heb je te geven en te nemen, anders moet je ermee kappen. Schijnbaar willen ze dat allebei niet (kappen met de relatie), dus dan zul je toch rekening met elkaar moeten houden... Zit niks anders op.
Ikzelf herken het ook allemaal en iemand die elke dag stoned is, daar is gewoon geen flikker aan. Op z'n tijd prima, maar mensen veranderen er heeeeel erg door...
Op het moment dat jij vraagt er rekening mee te houden en jullie samen tot een compromis kunnen komen, is dat niet teveel gevraagd.
Probeer gewoon af te spreken met hem dat ie iig niet stoned is als ie bij je is. Laat 'm daarbuiten lekker z'n joint roken... Dan zijn jullie allebei blij. En dat is wel het minste wat hij kan doen voor je. ALS ie dat niet eens op kan brengen, zegt het genoeg lijkt me...
En wat ze hier ook zeggen.. Helaas 't is waar: Hij moet/kan alleen maar stoppen voor zichzelf niet voor jou! ALS jij hem zo veel waard bent dan moet ie dat op kunnen brengen, omdat anders de relatie tot een eind loopt (en hij daar dus weer zichzelf mee heeft).
Maar nogmaals.. Zie je geen verbetering; dan zul je voor jezelf moeten kiezen en ermee stoppen. Mensen kun je niet veranderen. En blijkbaar zijn die jointjes eruuug belangrijk voor hem
Maar weet hoe kut het is! Kies voor jezelf! Doet hij ook!
Succes!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 17:32:Ik laat het altijd duidelijk weten dat ik het doe als het op een relatie of ook maar iets serieus begind te lijken.
Als ze dat niet leuk vinden dan is het nog vroeg genoeg om er een punt achter te zetten.
Erg dat je niet eens een relatie aangaat als zij er problemen mee heeft als je blowt.. Gaat dan wel echt voor alles niet?!
Als je nu superverliefd bent. Laat je haar dan schieten omdat ze niet wil dat je super veel blowt?!
Dan is het wel heeel belangrijk voor je
Maarja... Ieder z'n ding
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 17:33:dus als je het al voor je relatie wist dat hij vaak of af en toe blowd dan moet je niet zeuren
mensen lezen hier niet goed!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 11:25:ik het al 3jaar een relatie met hem gehad en toen deed hij het niet voor me dus ik weet hoe hij is zonder die zooi
dus hij kan wel zonder... wat is dan de moeite om nog een keer te stoppen om aan je relatie te werken
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 17:32:Ik laat het altijd duidelijk weten dat ik het doe als het op een relatie of ook maar iets serieus begind te lijken.
Als ze dat niet leuk vinden dan is het nog vroeg genoeg om er een punt achter te zetten.
Iemand die zo denkt, zou ik niet eens een relatie mee beginnen. wat bekrompen zeg. Jij leeft echt in je eigen wiet-wereltje
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 18:39:Ik ben juist 99% door me moppie gestopt.
Heeft me laten inzien hoeveel fijner het samen is zonder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 12:24:als die nuchter is zou ik er gewoon met um over praten, en dan zeggen dat ie best mag blowen maar niet voordat ie naar jou toe komt of waar jij bij bent!!
we wonen samen
ten eerste een dikke knuffel! ik ken het probleem. Mijn vriend is ook drugsverslaafd en zit momenteel in een soort van kliniek voor behandeling... Hij wordt 2 jaar lang gedwongen geholpen en hou lullig het ook klinkt ik ben dr blij om! Tijdens zijn gebruik heeft hij mij en mijn hond herhaaldelijk lichamelijk & emotioneel mishandeld. Ook heeft hij van mij gestolen en mijn spullen verkocht voor de drugs. Ik ken echt tig gebruikers die allemaal roepen dat ze het niet nodig hebben en er zo mee kunnen stoppen, maar waarom doen ze het dan niet?? over het algemeen vind ik deze opmerking bullshit. Ik snap ook echt niet dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn die het "leuk"vinden om drugs te gebruiken. Het maakt zo veel kapot! Jezelf, je relatie etc.. Je hebt jezelf gewoon naar je eigen ondergang. Ik heb vroeger zelf ook gebruikt dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb.Zelf was ik er gelukkig erg snel achter dat drugs alle ellende niet waard is & ik liever iets moois van mijn leven maak. Maar in ieder geval.. Als jij echt lijdt onder het drugsgebruik van je vriend zou ik em zeggen dat als ie niet kapt, jij bij em weggaat! heb ik ook gedaan & als hij meer van jou houdt dan van de drugs zal die voor jou kiezen toch?? En al die bullshit van je moet me nemen zoals ik ben is onzin! met drugs ben je dus echt jezelf niet!
wat een gezeur allemaal, gelukkig dat ik mniet blow maaar goed, er wordt gezegd "samen zitten we in de relatie" potjandosie je zit niet samen in de cel ofzo.
als hij wilt roken, laat m roken, wie ben jij om te zeggen dat hij moet stoppen tsss, als hij van jou eist dat je in de blote reet boodschappen moet doen, ren je dan meteen met je broek omlaag naar de albert heijn?
sjonge jonge, dit is echt weer zn voorbeeld van een depessief vrouwtje die DENKT dat ze geen aandahct genoeg krijgt omdat hij `savonds even een blowtje rookt...
mens ga naar de huisarts en vraag om prozac...
wat wordt ik moe van dit gezeur bah bah bah
als hij wilt roken, laat m roken, wie ben jij om te zeggen dat hij moet stoppen tsss, als hij van jou eist dat je in de blote reet boodschappen moet doen, ren je dan meteen met je broek omlaag naar de albert heijn?
sjonge jonge, dit is echt weer zn voorbeeld van een depessief vrouwtje die DENKT dat ze geen aandahct genoeg krijgt omdat hij `savonds even een blowtje rookt...
HARDCORETEKNO, zij kan inderdaad niet zijn keuzes voor em maken, daarintegen kan zij wel aangeven wat zij wel of niet wil.. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar als jou vriend/vriendin af en toe ff een hoertje zou nemen zou jij dit leuk vinden?? misschien heb je geen ervaring met wat drugs in een relatie kan doen.. en als ik jou reactie zo bekijk zal jij ook wel iemand wezen die niet vies is van de drugs... btw ik blow zelf af en toe ook.. mijn vriend is hd verslaafd, ik wil dat hij daarmee stopt (waar die ook mee bezig is) als hij van mij vraagt te kappen met blowen, dan doe ik dat.. ow en het feit dat zij aangeeft dat ze het niet leuk vind dat hij blowt zegt niet dat ze depresief is, wel???
Erg dat je niet eens een relatie aangaat als zij er problemen mee heeft als je blowt.. Gaat dan wel echt voor alles niet?!
Nee dat is niet erg. toch onzin om elkaar te dingen te gaan verbieden. Als die ander het gewoon vind... Dan pas je gewoon niet bij elkaar.
Als je nu superverliefd bent. Laat je haar dan schieten omdat ze niet wil dat je super veel blowt?!
Zo super veel blow ik niet.
Dus dan nog als ik dat toch leuk vind om te doen wie is die ander dan om te zeggen dat ik het niet moet doen.
laatste aanpassing
Uitspraak vanHARDCORETEKNO, zij kan inderdaad niet zijn keuzes voor em maken, daarintegen kan zij wel aangeven wat zij wel of niet wil.. Misschien niet echt vergelijkbaar, maar als jou vriend/vriendin af en toe ff een hoertje zou nemen zou jij dit leuk vinden?? misschien heb je geen ervaring met wat drugs in een relatie kan doen.. en als ik jou reactie zo bekijk zal jij ook wel iemand wezen die niet vies is van de drugs... btw ik blow zelf af en toe ook.. mijn vriend is hd verslaafd, ik wil dat hij daarmee stopt (waar die ook mee bezig is) als hij van mij vraagt te kappen met blowen, dan doe ik dat.. ow en het feit dat zij aangeeft dat ze het niet leuk vind dat hij blowt zegt niet dat ze depresief is, wel???Duivelsgebroed
op maandag 18 december 2006 om 13:06:
Uitspraak vanten eerste een dikke knuffel! ik ken het probleem. Mijn vriend is ook drugsverslaafd en zit momenteel in een soort van kliniek voor behandeling... Hij wordt 2 jaar lang gedwongen geholpen en hou lullig het ook klinkt ik ben dr blij om! Tijdens zijn gebruik heeft hij mij en mijn hond herhaaldelijk lichamelijk & emotioneel mishandeld. Ook heeft hij van mij gestolen en mijn spullen verkocht voor de drugs. Ik ken echt tig gebruikers die allemaal roepen dat ze het niet nodig hebben en er zo mee kunnen stoppen, maar waarom doen ze het dan niet?? over het algemeen vind ik deze opmerking bullshit. Ik snap ook echt niet dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn die het "leuk"vinden om drugs te gebruiken. Het maakt zo veel kapot! Jezelf, je relatie etc.. Je hebt jezelf gewoon naar je eigen ondergang. Ik heb vroeger zelf ook gebruikt dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb.Zelf was ik er gelukkig erg snel achter dat drugs alle ellende niet waard is & ik liever iets moois van mijn leven maak. Maar in ieder geval.. Als jij echt lijdt onder het drugsgebruik van je vriend zou ik em zeggen dat als ie niet kapt, jij bij em weggaat! heb ik ook gedaan & als hij meer van jou houdt dan van de drugs zal die voor jou kiezen toch?? En al die bullshit van je moet me nemen zoals ik ben is onzin! met drugs ben je dus echt jezelf niet!Duivelsgebroed
op maandag 18 december 2006 om 12:09:
kijk jij snapt me tenminste gelukkig zijn er nog mensen die er wel normaal over kunnen praten zonder zich meteen aan gevallen te voellen
ik denk dat de meeste mensen die zich aangevallen voelen zelf ook drugs gebruiken, en dus ten alle tijden zullen ontkennen dat het erg is. ik hoop dat deze mensen erop een dag achter komen dat het wel degelijk negatieve invloed kan hebben op een relatie (niet dat ik ze de shit gun die het terweeg kan brengen)Ik ben blij dat je mijn mening waardeerd, ik maak mezelf niet echt populair hier op pf..
Uitspraak vanik maak mezelf niet echt populair hier op pf..Duivelsgebroed
op maandag 18 december 2006 om 13:55:
1 · vriend
klopt
Uitspraak vanik denk dat de meeste mensen die zich aangevallen voelen zelf ook drugs gebruiken, en dus ten alle tijden zullen ontkennen dat het erg is. ik hoop dat deze mensen erop een dag achter komen dat het wel degelijk negatieve invloed kan hebben op een relatie (niet dat ik ze de shit gun die het terweeg kan brengen)Ik ben blij dat je mijn mening waardeerd, ik maak mezelf niet echt populair hier op pf..Duivelsgebroed
op maandag 18 december 2006 om 13:55:
boeiend dat je hier niet populair wordt, het gaat toch om jouw mening. Ik ben het met je eens hoor.
Alleen ik gebruik zelf wel af en toe drugs, alleen ik ken de risico's en nadelen maar al te goed. Voor mijn gevoel ben ik een bewuste gebruiker.
zolang ik niemand kwets en er zelf niet aan onderdoor ga, blijf ik het ook gewoon nog af en toe doen.
se7en.. ik doelde niet op mijn aantal vrienden hier lol, ik doelde er meer op dat mijn mening over het algemeen niet gewaardeerd wordt hier. wicked wieke, ik gebruikte af en toe ook hoor, ook bewust.. ben defenitief gestopt omdat ik zwanger werdt. En niet om mijn negatieve ervaringen met drugs in mijn omgeving, wat er trouwens wel voor gezorg heeft dat ik eeen gloeiende hekel heb gekregen aan mensen die drugs misbruiken of ouders die gebruiken
Uitspraak vanben defenitief gestopt omdat ik zwanger werdt. En niet om mijn negatieve ervaringen met drugs in mijn omgeving, wat er trouwens wel voor gezorg heeft dat ik eeen gloeiende hekel heb gekregen aan mensen die drugs misbruiken of ouders die gebruikenDuivelsgebroed
op maandag 18 december 2006 om 17:33:
En zo hoort het ook
Kan ook echt niet tegen ouders die aan de shit zitten...
ten eerste een dikke knuffel! ik ken het probleem. Mijn vriend is ook drugsverslaafd en zit momenteel in een soort van kliniek voor behandeling... Hij wordt 2 jaar lang gedwongen geholpen en hou lullig het ook klinkt ik ben dr blij om! Tijdens zijn gebruik heeft hij mij en mijn hond herhaaldelijk lichamelijk & emotioneel mishandeld. Ook heeft hij van mij gestolen en mijn spullen verkocht voor de drugs. Ik ken echt tig gebruikers die allemaal roepen dat ze het niet nodig hebben en er zo mee kunnen stoppen, maar waarom doen ze het dan niet?? over het algemeen vind ik deze opmerking bullshit. Ik snap ook echt niet dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn die het "leuk"vinden om drugs te gebruiken. Het maakt zo veel kapot! Jezelf, je relatie etc.. Je hebt jezelf gewoon naar je eigen ondergang. Ik heb vroeger zelf ook gebruikt dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb.Zelf was ik er gelukkig erg snel achter dat drugs alle ellende niet waard is & ik liever iets moois van mijn leven maak. Maar in ieder geval.. Als jij echt lijdt onder het drugsgebruik van je vriend zou ik em zeggen dat als ie niet kapt, jij bij em weggaat! heb ik ook gedaan & als hij meer van jou houdt dan van de drugs zal die voor jou kiezen toch?? En al die bullshit van je moet me nemen zoals ik ben is onzin! met drugs ben je dus echt jezelf niet!
sjezus christus, sorry...maar het gaat hier toch over blowen..?? kom op nou, de vriend van de dame in kwestie zal (=aanname) echt niet geld jatten en weet ik veel wat doen om zn stick te kunnen roken hoor...het beeld wat jij hier schetst gaat over het algemeen niet op voor mensen die alleen blowen....maar aan zwaardere middelen verslaafd zijn en daar problemen bij ondervinden en veroorzaken....
Blowen...ach, als jij vindt dat het echt problemen geeft. Niemand houdt je tegen om bij hem weg te gaan....as simple as that
boeit het iets over wat voor verslaving het gaat?? al was het tv kijken of internet! als het problemen in de relatie geeft moet er iets aan gedaan worden, klaar! als iemand (bijna) elke dag blowt is dat superirritant als iemand die dat niet doet daarmee moet leven. Ik blow zelf ook heel af en toe nog wel en als mijn vriend mij zou vragen dit niet te doen, deed ik het niet. Alles voor mijn gezin/relatie en zo hoort het ook! (vind ik) op een of andere manier denken de meeste jongens& sommige meiden hier anders over.. en nog iets als je met iemand samenwoont is het heelaas geen kwestie van gewoon even bij diegene weggaan (Als je van iemand houdt trouwens ook niet)
Uitspraak vanecht zo stom dat sommige mensen dit als gezeik zien... wat voor relatie heb je als je niet eens kan aangeven als je het met bepaalde gedragingen niet eens bent!?Duivelsgebroed
op dinsdag 19 december 2006 om 12:13:
een relatie op zeer slechte basis....uit elkaar gaan dusz...
heeej moppie.. je moet je niet zo druk maken, weet je hoeveel mensen blowen tegen worden (wees blij dat het alleen blowen is schat
).. gewoon lekker laten gaan,in een relatie kan je niet verbieden moppie en blowen tja is tegen woordig echt meer dan normaal lief...
denk niet echt dat je hem dat kan verbieden,maar hou van je hoor wijffie
ieeejj
denk niet echt dat je hem dat kan verbieden,maar hou van je hoor wijffie
laatste aanpassing
Uitspraak van HARDCORETEKNO op maandag 18 december 2006 om 12:46:wat een gezeur allemaal, gelukkig dat ik mniet blow maaar goed, er wordt gezegd "samen zitten we in de relatie" potjandosie je zit niet samen in de cel ofzo.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 16:39:(wees blij dat het alleen blowen is
het is idd alleen maar blowen.. hoewel dit voor sommige mensen DE hardste hard-drugs is...is het niet het einde van de wereld..
hij gaat er niet aan kapot..valt er niet van af..wordt er niet aggressief van...hij verkoopt niet je tv om nieuwe wiet te halen...
GET OVER IT...
laatste aanpassing
Het gaat er toch niet over dat het "maar" blowen is en het altijd erger kan.
Het gaat erover dat ze samen iets hebben en de een zich ergens aan stoort. Dan moet je allebei een beetje geven en nemen en doe je dit niet, dan moet je ermee kappen.
Al ging het over drinken of roken. Het gaat niet over de ernst van de verslaving, maar om het feit dat je samen een relatie hebt en je dan toch rekening met elkaar moet houden lijkt me...
Zo niet, ook prima, maar dan moet je er gewoon mee kappen.
Nu gaat het over blowen, in de toekomst misschien over andere (belangrijkere) dingen. En als je dan iets hebt met iemand die zich niet aan wil passen dan wens ik je veel succes...
Prima hoor, dat mensen moeten doen waar ze zelf zin in hebben, maar dan moet je geen relatie aangaan en niet gaan samenwonen... Zo simpel is het!
Uitspraak vanlady_suzy, supercomment! ben het volkomen met jou mening eens! niet te geloven hoe simpel sommige mensen denkenDuivelsgebroed
op dinsdag 19 december 2006 om 17:23:
je kan het simpel denken noemen, ik noem het eerder niet gestrest leven, als je je altijd maar druk moet maken om dingen die *niet echt* belangrijk zijn,pff dan raak ik binnen twee dgn overspannen..
tegenwoordig blowt bijna iedereen,en zoals al eerder vermeld werd word je er niet agressief van enz.. dus kan het niet echt kwaad... dus zou ik me er niet druk over maken,ookal doe ik het zelf niet,. kijk als me vriend elke dag lader zat thuis zou komen is dat ff wat anders maar het gaat over blowen kom op tegewoordig zit de helft aan de harddrugs dus tja... maar goed dat is natuurlijk MIJN mening
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:58:e kan het simpel denken noemen, ik noem het eerder niet gestrest leven, als je je altijd maar druk moet maken om dingen die *niet echt* belangrijk zijn,pff dan raak ik binnen twee dgn overspannen..
tegenwoordig blowt bijna iedereen,en zoals al eerder vermeld werd word je er niet agressief van enz.. dus kan het niet echt kwaad... dus zou ik me er niet druk over maken,ookal doe ik het zelf niet,. kijk als me vriend elke dag lader zat thuis zou komen is dat ff wat anders maar het gaat over blowen kom op tegewoordig zit de helft aan de harddrugs dus tja... maar goed dat is natuurlijk MIJN menin
meid ik blow zelf af en toe ook en heb er dus ook geen problemen mee als mijn vriend het zou doen, zolang het maar niet MOET, maar dat veranderd nog steeds niks aan het feit dat het er niet toe doet WAT de verslaving is. het gaat erom dat het problemen geeft in de relatie! al was het tv kijken, dan nog was het erg (mits het problemen veroorzaakt) Ik zou het ook niet op prijs stellen(bij wijze van spreken) mijn vriend meer aandacht had voor mij dan voor de tv... of dus in dit geval suf op de bank hangt en geen zinnig woordt meer zeg. Om eerlijk te zijn, ik kan me al kapot ergeren aan mezelf (soms) omdat ik na het roken van een joint niks nuttigs meer doe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:58:tegenwoordig blowt bijna iedereen,en zoals al eerder vermeld werd word je er niet agressief van enz
Oh, dus omdat anderen het 'erger' doen, mag je je niet drukmaken
Idereen heeft een eigen 'referentiekader' om het zo maar te zeggen. De een stoort zich aan blowen, de ander bij wijze van aan heroine.. Het is maar net wat je levensstijl is en wat je gewend bent.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:58:kijk als me vriend elke dag lader zat thuis zou komen is dat ff wat anders maar het gaat over blowen
Hieruit blijkt dat je geen vent naast je hebt zitten die elke dag blowt. Iemand die heel de dag/avond stoned is, is misschien nog wel ongezelliger en ongeinteresseerder dan iemand die zat is. Ik praat het niet goed, maar elk gebruik in meerdere mate kan een ander storen.
En het feit dat 'iedereen het doet' is echt een slecht excuus. Dus omdat iedereen het doet en het zo 'normaal' is, moet je er maar vrede mee hebben
Voor jou is het misschien 'niet belangrijk', voor anderen wel. Jij hebt ook vast wel dingen die je belangrijk vindt en anderen weer niet. Iedereen is anders en dat is maar goed ook.
En omdat anderen allemaal aan de 'harddrugs' zitten moet zij het goed vinden dat haar vriend elke dag stoned is...
Sorry, vind het allemaal een beetje onlogisch. Maargoed.. ieder z'n mening natuurlijk. Totdat je zelf een vent hebt die verandert door dat spul...
Blowen is idd geen ramp, zolang je het niet dagelijks gebruikt want dat is het een verslaving. En elke verslaving is storend voor de mensen die dicht bij je staan en het zelf niet doen. OP z'n tijd prima.. Maar elke dag, geloof me.. Dat verandert mensen echt. En ga niet zeggen dat het niet zo is, want heb er ervaring mee!
En dat is MIJN mening.
Uitspraak vanOm eerlijk te zijn, ik kan me al kapot ergeren aan mezelf (soms) omdat ik na het roken van een joint niks nuttigs meer doeDuivelsgebroed
op dinsdag 19 december 2006 om 18:09:
Kijk... er zijn dus ook mensen die er gewoon eerlijk voor uit komen dat ze dan veranderen en 'saai' worden. DAT zijn nou mensen die zichzelf niet continue in bescherming nemen en dus NIET verslaafd zijn...
Mensen moeten deze dingen niet zo op zichzelf betrekken en gewoon in het algemeen kunnen zien..
Zo kan het ook
Uitspraak vanlady_suzy, supercomment! ben het volkomen met jou mening eens! niet te geloven hoe simpel sommige mensen denkenDuivelsgebroed
op dinsdag 19 december 2006 om 17:23:
Tja.. totdat ze het zelf meemaken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:58:je kan het simpel denken noemen, ik noem het eerder niet gestrest leven
dus jij hebt dan een joint nodig om te relaxen
Uitspraak vandus jij hebt dan een joint nodig om te relaxen ik kan wel 100 andere dingen opnoemen die je veel beter kunt doen om te ontspannen waar het woord hasj of wiet niet in voor komt. ieder zn ding natuurlijk, maar wat zou je doen als je vent dan zegt dat ie het niet relaxed vindt dat je blowt?!?!?! daar gaat dit hele punt om. Je wilt je relatie toch goed houden? Dan maak je toch goede afspraken zodat hij er geen last meer van heeft!Wicked Wieke op woensdag 20 december 2006 om 00:42:
uuhm ten eerste lees ff goed mijn tekst voor je gaat oordelen, ik reageerde op een opmerking van dat het simpel denken is om me niet druk te maken als mijn vriend zou blowen en ik noem dat niet simpel denken maar me niet me niet zo snel druk maken.. dus dat heeft niets te maken met of ik zou blowen of niet,en als je me naam zou zien zie je dat ik zwanger ben dus blowen doe ik echt niet, (wat ik uberhaud zoiezo al niet deed..
laatste aanpassing
uuuuhm dat slaat dus echt nergens op! Ik heb nooit gezegd dat je simpel denkt als je je niet druk maakt! dat zou tenslotte betekenen dat ik zelf ook simpel denk! Ik vind het erg simpel als mensen roepen dat ze niet zo moet zeuren, zich niet moet aanstellen & zich erbij neer moet leggen! sorry, maar zo werkt dat nou eenmaal niet in een relatie!