Partyflock

Forumonderwerp · 919062
Beste flockers, gebruik nu al een tijdje mdma kristallen en ik moet zeggen dat ik het super vind. Gebruik een keer in de maand zo'n bommetje of 3 verdeeld over de avond. 31 december ga ik flink feesten in eindhoven alleen wil ghb proberen in combinatie met mdma. Nu vraag ik mij af wat de verschillen zijn tussen deze twee, kun je het goed combineren en in welke volgorde moet je het innemen en de belangrijkste vraag...wat is nu slechter voor je. IK heb gelezen dat mdma schadelijk is voor je hersenen omdat de athonen niet meer aangemaakt zouden worden. Andere verhalen geven aan dat het nog niet wetenschappelijk is bewezen. Wie o wie kan hierwat over vertellen.
laatste aanpassing

gewoon capsules met l-tryptofaan nemen, of 5-HTP (hydroxytryptofaan, maar wordt nie meer verkocht lees ik weleens?) tryptofaan is iig een voorloper van serotonine, de stof die je verbruikt als je XTC neemt..
Tja en verder gewoon goed eten (groenten, fruit) en sporten (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:55:
goed eten (groenten, fruit) en sporten

en veeeeeel slapen:P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 15:04:
en veeeeeel slapen

ja en dat kan ik nou juist nooit daarna :P

als je ghb neemt dus wel:jaja:

en de week na xtc kan ik nooit opstaan :/

kan je nagaan.....mijn wekker gaat s'morgens om 5.20:P
geen moeite mee:)
Uitspraak van GMX op woensdag 13 december 2006 om 12:27:
I wish Helaas is MDMA super slecht voor je hersenen. Je geheugenfuncties worden aangetast, je cognitieve functies (je vermogen om dingen te leren) verslechteren en concentratie wordt moeilijker. Bij iets langduriger gebruik maak je bovendien nog eens een goede kans om chronisch depressief te worden.

Dit klinkt allemaal vrij ernstig, maar het hangt allemaal samen met de mate waarmee je gebruikt. Zuip jij je wekelijks helemaal lam en dat een aantal jaar, dan treden deze verschijnselen ook op.Alcohol breekt direct hersencellen af. Vanaf 21 glazen per week (gedurende enkele jaren) is er aantoonbare achteruitgang van de hersenen.
weet iemand ook bij hoeveel gebruik dat bij andere drugs is dan?

X

Uitspraak van B*witched op donderdag 14 december 2006 om 08:57:
weet iemand ook bij hoeveel gebruik dat bij andere drugs is dan?

daarover zijn (nog) geen gegevens bekend.

Nog nooit geprobeerd eigenlijk :) kan hier ook niet aan GHB komen jammer genoeg :(
En MDMA super slecht voor je hersenen? valt wel mee.
Ik heb een keer dikke OD gehad van dat spul (zag overal mensen met zonnebrillen op en egels in de tuin enz.. dat was gewoon te vaag, maar ik sliep er nog best lekker op :D fuck speed :D mdma roeleert :cheer: maar de dag erna ga je om het minst geringste al janken omdat je hersenen gewoon geen serotonine genoeg hebben.
Ik denk dat MDMA niet veel qua schadelijkheid verschilt dan alcohol, alleen bij MDMA (versnelt met 5-HTP, L-tryptofaan) duurt het ff voordat je hersenen genoeg serotonine aanmaken want het is niet de bedoeling dat de hersenen ineens een shitload van die stof vrijlaten ;)
als ik de topicopener was zou ik eerst ghb zonder combi proberen. dan weet je hoe het werkt en wat je kunt verwachten. als je niet weet hoe iets werkt of uitpakt kan het nogal verkeerd overkomen + je weet niet hoe je naar je lichaam moet luisteren.

als je de combi gaat doen zorg ervoor dat de ghb niet de mdma overheerst. in jouw geval zal dat dus ongeveer 2 tot 2.5 ml ghb zijn
Uitspraak van Busty. op donderdag 14 december 2006 om 11:59:
als ik de topicopener was zou ik eerst ghb zonder combi proberen. dan weet je hoe het werkt en wat je kunt verwachten. als je niet weet hoe iets werkt of uitpakt kan het nogal verkeerd overkomen + je weet niet hoe je naar je lichaam moet luisteren.

als je de combi gaat doen zorg ervoor dat de ghb niet de mdma overheerst. in jouw geval zal dat dus ongeveer 2 tot 2.5 ml ghb zijn

hey dank je voor je comment....ik zal zeker je advies opvolgen. Bedankt voor jullie commentaar flockers:)
kan alles wel door elkaar nemen met mate vind ik :)
krijg je soms leuke effecten !

wiet poppers
xtc speed
speed poppers wiet :)

combo's zijn ok MAAR MET MATE
Lieve Ruben,

Pas aljeblieft op met GHB en probeer dit eerst alleen, thuis op de bank.
Toen ik de eerste keer GHB nam, nadat ik MDMA had gehad ging het lichtje ineens uit en ben ik zo'n 3uur compleet knockies geweest!
Teveel is teveel en met MDMA of pillen kun je het 'hardgaan'redelijk handelen, met GHB is het gewoon ineens teveel en ga je out.
Ik heb een vriend aleens blauw zien aanlopen, je hele lichaam is verdoofd en zijn ademhaling was dus ook erg zwak..
Ik weet dat ik je voor het eerst mee heb genomen naar een feest, maar doe je voorzichtig schatje van me?!

Een andere vriend die al jaren GHB gebruikt wilde weten of hij nog vruchtbaar was. Het gevolg van veel GHB gebruik is dat je zaad verdoofd is en dus niet zwemt...
Een jaar voordat je kinderen wil stoppen dan herstelt het zich langzaam....

Ik vind GHB leuk spul, maar voor na een feest... Kun je weer slapen en wordt je toch nog weer even wappie.
Ik vind het effect vooral dat je wat lacherig wordt, dronken gevoel.
Teveel gebruik krijg ik echt last van mijn maag, 2 dagen krom lopen...

Xje van mij voor jou
Uitspraak van misschristine op dinsdag 19 december 2006 om 11:16:
Lieve Ruben,

Toen ik de eerste keer GHB nam, nadat ik MDMA had gehad ging het lichtje ineens uit en ben ik zo'n 3uur compleet knockies geweest!
Teveel is teveel en met MDMA of pillen kun je het 'hardgaan'redelijk handelen, met GHB is het gewoon ineens teveel en ga je out.
Ik heb een vriend aleens blauw zien aanlopen, je hele lichaam is verdoofd en zijn ademhaling was dus ook erg zwak..
Ik weet dat ik je voor het eerst mee heb genomen naar een feest, maar doe je voorzichtig schatje van me?!

Een andere vriend die al jaren GHB gebruikt wilde weten of hij nog vruchtbaar was. Het gevolg van veel GHB gebruik is dat je zaad verdoofd is en dus niet zwemt...

Ik vind GHB leuk spul, maar voor na een feest... Kun je weer slapen en wordt je toch nog weer even wappie.

Xje van mij voor jou

dankje chris..joyce en fabian hadden mij hier ook al voor gewaarschuwd. Ik zal er zeker voorzichtig me zijn en ik had joyce al beloofd het niet te combineren met mdma. Als we het doen dioen we het gezellig een keer met z'n allen.
Kus

:no:

GHB en de bevruchting
Voor zover op dit moment bekend is, heeft GHB geen effect op de kwaliteit van de spermacellen en eicellen. GHB werd vroeger, in ziekenhuizen, gebruikt als narcose middel. Het is dus niet een totaal onbekend middel. In deze periode is niet gebleken, dat door het gebruik van GHB de kwaliteit van de spermacellen en de eicellen bij patiënten achteruit is gegaan. GHB wordt, vanwege de bijwerkingen, nu niet meer als narcosemiddel in ziekenhuizen gebruikt.

http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichting/matrix-kolom.php?instanceName=zwangerschap&kolomID=2

(y)

GHB en MDMA is DE love-combi. :D

Van GHB wordt je relax en warm voor anderen, echt zo'n glibberig lekker gevoel zeg maar haha. Van MDMA wordt je super euforisch en space je lekker, met dat gevoel van contact willen met anderen.

MDMA jaagt je stofwisseling en hartslag op, GHB dempt deze bijeffecten en zorg tevens voor een versterking van het love gevoel. MDMA doet dat weer met GHB. Ze wakkeren elkaar aan.

Met een lage tolerantie voor MDMA, zul je je van deze met combi het ultieme gevoel bereiken, een beter gevoel dan dat is er niet.

De combi op zichzelf is niet extra gevaarlijk, maar omdat de ene een upper is, en de andere een downer, moet je de proprties van de dosis goed in de gaten houden. Als een v/d twee uitwerkt, en je hebt van het ander nog teveel in je bloed, kun je of outgaan, of een te snelle hartslag of te hoge lichaamtempratuur krijgen.

Verder ben je compleet ontremt, kan leiden tot emotionele binding die je naderhand niet wou. En als vrouw moet je oppassen voor eventueel misbruik, fysieke kracht ben je namelijk vrijwel kwijt, en naderhand kun je je misschien moelijk herrineren wat er is gebeurd.
Lieve Ruben,

Xje van mij voor jou

dank je wijffie kussss
Weet iemand hoe duur GHB is???
1e keer GHB kun je beter niet combineren.....wat meer ervaren is het een goede combi met MDMA.
Zelf begin ik altijd met GHB en daarna met MDMA.

Volgens mij wordt serotinine niveau door GHB omhoog gebracht en heeft dus uitwerking op MDMA.
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 19 december 2006 om 18:57:
Volgens mij wordt serotinine niveau door GHB omhoog gebracht en heeft dus uitwerking op MDMA.

GHB is om in slaap te vallen (dar amaakt je lichaam het voor aan, en serotonine werkt niet op je MDMA, MDMA werkt op je hypofyse die de serotonine afschijd
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 20 december 2006 om 15:20:
GHB is om in slaap te vallen (dar amaakt je lichaam het voor aan, en serotonine werkt niet op je MDMA, MDMA werkt op je hypofyse die de serotonine afschijd

Ik zeg toch niet dat serotinine op MDMA werkt.....bedoel te zeggen dat GHB de afgifte van serotinine verhoogt en dus invloed op elkaar kan hebben.