| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 maart 2010 om 22:00 evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 6 november 2010 om 21:00 |
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op vrijdag 26 januari 2007 om 14:01:De laatste
vorig jaar
daar zit wel een verschil in he
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op vrijdag 26 januari 2007 om 16:59:Unleash the beast is nog altijd het mooiste, wat een harde plaat was dat zeg...
*ogen schieten vol tranen*
Uitspraak van actief op vrijdag 26 januari 2007 om 18:54:Dat slome stukje van the genesis vind ik niks, maar bij?: this is truely unfucking believable..
ik vind heel die sound van dat nummer nix
die track heeft net niet de x-factor zegmaar
en ook daar in de brabanthallen, was het niet super.
die van re-style vond ik de vetste tot nog toe.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 22:41:maar laat lekker zitten. Wacht nog steeds op de anthem... spannend
ik heb gelukkig betere dingen te doen dan op 'spannende' anthems wachten
ik ben wel nieuwsgierig wie het uitbrengt maar van een moh anthem verwacht ik nooit zo super veel,ik ben meer geintresseerd in nieuwe nummers op de moh cd
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 11:55:dj noize suppressor
hoop t ook als die weer 1 van zijn geniale Bass eraan toevoeg
ik ben meer geintresseerd in nieuwe nummers op de moh cd
Ja ben naar beide geinteresseerd
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 13:49:gasstttttttttt!!!!!! noize suppressor zijn twee man, het kan dus nooit dj noize suppressor zijn
wat bedoel jij nou weer....
DJ Noize Suppressor kan wel hoor, ookal zijn ze met 2en
Uitspraak van Nasenbluten op dinsdag 16 januari 2007 om 16:44:Noize Suppressor Vs. Tommyknocker
wat bedoel jij nou weer....
DJ Noize Suppressor kan wel hoor, ookal zijn ze met 2en
noize supressor=dj bike&dj dek en heeft een aantal jaar terug ook nog ene rudy b ofzo meegeholpen met noize supressor live acts
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 13:16:hoop toch dat ook de andere nummers van de nieuwe masters mooi zijn, bij face your fear staat ook veel zooi op
die face your fear cd daar stonden echt al fucking veel nummers op die ik allang had
laatste aanpassing
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 13:49:gasstttttttttt!!!!!! noize suppressor zijn twee man, het kan dus nooit dj noize suppressor zijn
wie houd zich meer met noize suppressor bezig denk je
dj noize suppressor kan wel degelijk
kijk maar bij dj endymion
laatste aanpassing
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 19:07:kan niet grrrrr
Noize Suppressor 16822 fans · archief
Oldschool Madness · 26 februari 2005
Functie: DJ, Producer, Live act, Groep
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 19:37:heeft een van jullie ooit al eens dj noize suppressor zien draaien?
haha tis het eerste optreden 10 februari hahahaha
https://partyflock.nl/albumelement/3277819
bovenste regel
laatste aanpassing
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 19:37:dat het partyflock staat doesn't mean shit
toch wel
laatste aanpassing
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 19:52:godver, krijg nou toch steeds meer het idee dat jullie aan de winnende hand zijn
Tis altijd goeie als noize suppressor de studio induikt 
Uitspraak van VonnieTis altijd goeie als noize suppressor de studio induiktPonnie op maandag 29 januari 2007 om 12:01:
Laten we dat maar hopen !

![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)