Partyflock

Forumonderwerp · 917367

EN wat denken jullie wat Goa is
zaterdag waarschijnlijk naar een illegaal feest van trance maffia
Artiest Mr Tom
Heb wel eens wat spul van Infected Mushroom geluisterd. K vind gewone en progressive-trance helemaal niks maar maar dit is best goed te doen :)

Ken alleen weinig andere goa dj's :(

Uitspraak van Mr.Tom op zaterdag 6 januari 2007 om 18:42:
Ken alleen weinig andere goa dj's

Astrix
Hux Flux
Rinkadink
1200 Microgram
Hallucinogen
Yahel
Pleiadian
Goa is wel vette shit maar ik ken eigenlijk alleen maar infected mushroom

Infed Mushroom is een beetje de lady dana van de goa scene volgens mij :P
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Feessie!

zaterdag 13 januari 2007 in Unitas Wageningen
GOA: AHAU, YELLOW ELECTRIC SUN
› goa-trance/psy-trance
aanvang 23:00 | deur open 23:00 - 01:30
Eindigt om 06:00
entree € 3 + mnd-/jaarkaart (€ 2 / € 7,50)

Het is weer zo ver, het jaarlijkse Grote Goa-Trance feest is er weer.
The main floor is natuurlijk gevuld met zon overgoten progressive Goa-trance!
Heerlijk tot in de aller vroegste uurtjes dansen in een zeer decoratief sfeertje, waar je ogen weer dubbel van gaan zien. De chill-out zal weer op de oude vertrouwde plek zijn, de kleine zaal, met muziek verzorgt door Ribtickler en Smeerkaas. Hier zullen prachtige decokunstwerken hangen en om zeker niet te vergeten zal hier een rustgevende en chill sfeer hangen. Als je van dit alles ff genoeg hebt (wat wij ons eigenlijk niet kunnen voorstellen) geen nood! Dan zal je je draai vast kunnen vinden in de kelder, want daar kun je fijn los op de reggea/jamsessie.
Ik ken alleen iGoA en dat is dus __:rot:__
Werkzaam bij Cosmic Combination
Artiest Bor
Ah, feestje in Unitas. Was vorige keer wel gezellig, leuke toko. Beetje ver weg alleen... ;-)

Enne, dank je Psycho Forze. Die foto's zijn trouwens door HOS gemaakt. Die hangt hier volgens mij ook wel eens rond. Het was ons feest, maar zijn foto's, dus de eer gaat naar hem! :-)
Goed, ik zie je wel op de dansvloer!

Artiest Balbasaur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 17:41:
Ik heb al zo ongeveer vast besloten om naar dat goa feest in Leiden te gaan binnenkort. Foto's zien er echt cool uit op het profiel van bor _O_

Ah cool, ik kan je er wel heen begeleiden, voor mij is het 10 minuten fietsen :P

Zaterdag was cool btw :D
Op onze site staat ook een route beschrijving (voor het OV en de auto). Dus dat moet sowieso niet zo'n probleem zijn. :-P

Ik had de rest nog niet gelezen. We hebben al eerder gekeken of we een feestje in Utrecht konden regelen, maar we kennen de scene niet zo goed in Utrecht en weten dus ook niet hoeveel mensen we kunnen verwachten. Da's lastig plannen, maar wellicht in de toekomst... :-)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 18:50:
Astrix
Hux Flux
Rinkadink
1200 Microgram
Hallucinogen
Yahel
Pleiadian

bedankt (y) zal er is wat van luisteren :)
http://www.audiognomes.com hier zijn hele vette full on goa sets te downloaden :yes:

whahahaha als je het op internet opzoekt krijg je een site van een paardenshow :p

Af en toe wel relaxt, tijdens een paddotryp ofzo.. Infected Mushrooms:respect:
vaage muziek, maar wel heel lekker. Meer voor een stoned moment.
Uitspraak van Catscanner op donderdag 1 februari 2007 om 22:55:
vaage muziek, maar wel heel lekker. Meer voor een stoned moment.

Jordy, je mag niet blowen hé(N)

heb leuke feesten mee gemaakt.

Ok dan ga ik hier verder.

Ik ben echt hopeloos opzoek naar wat voor mij gevoel echt goa is.Het enige wat ik kan vinden is irritante snelle goa,wat niet opzweperig is geen echt hoogte punten heeft en geen fatsoenlijke zware bas heeft.
Ik zoek de muziek van een aantal jaren terug 2003/2004.Ik heb zelf een aantal setjes Duitse Goa van toen wat echte vage maar ram Goa is :bounce: Als het linkje het doet .. heb ik hier een setje.Vanaf 16.20 min is wat ik bedoel.Maar ik kan echt niets meer vinden wat daar op lijkt.
Ik word er echt hopeloos van!:( Is er misschien iemand die mij kan helpen aan die muziek?

http://d01.megashares.com/?d01=859f616
laatste aanpassing