Partyflock

Forumonderwerp · 916927

Mensen... ik heb net een filmpje gezien die ik even met jullie moet delen hoor. Ik hoop niet dat deze dubbel is...

http://video.google.com/videoplay?docid=8659431522337432326&q=jploveparade

Check this...

Te gruwelijk gewoon! Wat mij opvalt is dat, als je kijkt naar het publiek dat losgaat, je ziet dat echt bijna IEDEREEN helemaal uit z'n pan gaat!! Echt zo jammer dat dat tegenwoordig veel minder is. Nu staat vaak de helft van het publiek stil. Pff, als dit dan weer zie, dan kan ik wel weer janken dat ik de oude tijd niet heb meegemaakt.
Mag alsjebluieft de sporthallen-zuid nog één maal gehuurd worden voor een Pandemonium ofzo? Please...
Dat lijkt me zó vet! Ik ben net jarig geweest, anbders had ik het voor m'n verjaardag gevraagd...

Check het filmpje en geniet... 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 18:26:
Is wel zo hoor. Ik zat er ook naar te kijken met toch best wel enigzins begrip voor hoe hun dat zien. Het is ook een losgeslagen boel. En het is zeker niet goed voor de meesten om jarenlang zo'n soort levensstijl te hebben.

idd !!!! Maar we hebben het toch allemaal over DIEHARDS !!! en de echte gabbers...Dit wil dus zeggen mensen die Blijven die levensstijl behouden !!! pffff wat zit de wereld toch zo fout in mekkaar :s

We are doomed To Destroy ourself !
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 18:20:
Trouwens...k'vraag me of hoeveel van die mensen die daar als gabbertje speelden op die digital overdose feesten van 1995 die nu nog de dag van vandaag nog altijd gabber/hardcore zijn... pfffff 3/4 van de zaal zijn volgens mij toch meelopers...laatste aanpassing 26 december 2006 18:21

Ik denk dat die meerderheid van toen gabberaf is,alhoewel er nog zat rondlopen op earlyfeesten

Het is erg om terug te zien hoe sommigen er toen bij liepen,maar als je er zelf tussen hakt met je leipe harses begrijp je het allemaal zoooo goed.

Dit is idd zeer slecht voor je toekomst..
Dat is een heel groot nadeel ervan,plus je gehoor.pfffffffff niet grappig,en velen zeggen/zeiden niet oud te worden enzo...goede ontwikkeling hahaha

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 13:51:
moet je ook maar is bij dat eerste filmpje kijken bij 16:50 iedereen naar de klote die daar tegen de kant aan zit!laatste aanpassing 26 december 2006 14:00

Vette bektrekken van de speed
ik ben nog steeds niet gabberaf alhoewel het feesten sinds 2000 wel veel minder is geworden, ik hoop ook nooit gabber af te worden want tis nog steeds te leuk om af en toe een feest mee te pikken

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 19:10:
Ik denk dat die meerderheid van toen gabberaf is,

haha ziewel....welke meelopers daar allemaal pfffff

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 19:15:
Dit is idd zeer slecht voor je toekomst..
Dat is een heel groot nadeel ervan,plus je gehoor.pfffffffff niet grappig,en velen zeggen/zeiden niet oud te worden enzo

pffff idd.... Dan vind je uiteindelijk iets in het leven waar je je amuseert... als je dan er eens goed bij nadenkt is het knetterslecht voor je !!! + voor de rug is het ook ni goe... [ De zijdelinkse bewegingen met je benen ]
laatste aanpassing

Digital Overdose was altijd VET :respect:
Al die :vaag: gangetjes enzo....(y)
Ik was meestal in de Immortality zaal te vinden :bounce:

Ik sta schijnbaar ook op 1 van die videobanden, ik heb t alleen nooit terug gezien :(
Weet iemand of er van deze feesten ook filmpjes in betere kwaliteit (en makkelijker te downloaden) te vinden zijn?
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 21:04:
Weet iemand of er van deze feesten ook filmpjes in betere kwaliteit (en makkelijker te downloaden) te vinden zijn?

ik heb wel een progje waar je gewoon de link van het filmpje aan meot geven en die verwijst je door en er verschijnt een download scherm:)

werkt met youtube en video.google
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 21:04:
Ik was meestal in de Immortality zaal te vinden

immortality?:)

Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 3 december 2006 om 16:37:
Jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt, blijft gruwelijk om te zien

Ik ben blij dat ik deze feesten wel heb meegemaakt, ook al was ik toen pas 16.
Maar al die gangetjes, pfff
of je nu nuchter, dronken of strak stond.... ik verdwaalde er altijd!!
En tegen de tijd dat ik het eindelijk doorhad(dacht ik) stopte de sporthallen met feesten geven.
laatste aanpassing

en dan nog eens een meisje !!! Respect !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:43:
Pff, als dit dan weer zie, dan kan ik wel weer janken dat ik de oude tijd niet heb meegemaakt.

gelukkig heb ik die oude tijd wel meegemaakt(L)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 22:54:
en dan nog eens een meisje !!! Respect

Wat bedoel je hiermee??
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:43:
Pff, als dit dan weer zie, dan kan ik wel weer janken dat ik de oude tijd niet heb meegemaakt.

:aai: had 2 van dit soort feestjes in de week in die tijd...(Y) tijd van mijn leven gehad...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 22:59:
Wat bedoel je hiermee??

16 jaar maar... en al op zo'n feesten... en compleet uit je dak gaan........ bestaan niet veel meisjes meer die zo zijn.... en zeker hier in belgie niet...De meesten vinden hard-trance al te hard :s pffffff :s
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 19:35:
haha ziewel....welke meelopers daar allemaal pfffff

Mwa,iedereen ging toen vrolijk naar dat feest toe,dus ik kan hieruit opmaken dat de meelopers van toen een stuk beter waren dan die van nu.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 18:15:
Er komen nog zat genoeg pille op de markt die meer als 100 mg mdma scoren

Toch zijn die pilen niet te vergelijken met pillen vanuit het jaar 97 bv

Toen ik voor het eerst een pilletje nam,had ik knikkers als ogen,als ik er nu een neem(bijna nooit)zie je amper iets.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 13:51:
moet je ook maar is bij dat eerste filmpje kijken bij 16:50 iedereen naar de klote die daar tegen de kant aan zit

Een rits kauwers idd

Maar zo zie je maar weer
Er wordt een filmpje geplaatsd van toen en eindelijk is er een discussie over billies... ghehe

Uitspraak van DanM op dinsdag 26 december 2006 om 23:00:
Pff, als dit dan weer zie, dan kan ik wel janken dat ik de oude tijd niet heb meegemaakt

Moet ik ook zegge :/
Al was Vroegâh natuurlijk alles beter haha

Welk Early-feest van nu komt 't dichtst in de buurt van Vroegâh ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 17:21:
pffff pffffff pfffff pffffff pffff pffff...

ademhalingsproblemen? :/

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 26 december 2006 om 22:32:
ik heb wel een progje waar je gewoon de link van het filmpje aan meot geven en die verwijst je door en er verschijnt een download scherm

werkt met youtube en video.google

De kwaliteit op google en youtube is te slecht..op mn monitor zie ik allemaal blokje, dat wordt dus niks voor op tv :(
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 26 december 2006 om 22:32:
immortality?

Na de Hellraiser zaal, de grootste zaal....met Goa/Hardtrance/Techno achtige muziek (zover ik me kan herinneren) (y)
Uitspraak van DanM op dinsdag 26 december 2006 om 23:00:
had 2 van dit soort feestjes in de week in die tijd...

Feesten van dit kaliber waren er niet zo vaak...zéker niet wekelijks

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 december 2006 om 22:59:
en dan nog eens een meisje !!! Respect

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 00:38:
Wat bedoel je hiermee??

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 00:38:
16 jaar maar... en al op zo'n feesten... en compleet uit je dak gaan........ bestaan niet veel meisjes meer die zo zijn.... en zeker hier in belgie niet...De meesten vinden hard-trance al te hard pffffff laatste aanpassing 27 december 2006 00:39

HAHAHA, jullie belgen zijn niks gewend.
Ik ging op mijn 16-de naar feesten
Veelste jong maar ach... je bent jong en wild en wilt wat he.
Ondertussen feest ik al 10 jaar en mijn meest wilde tijd heb ik wel gehad.
Hardcore feesten zoek ik niet meer op vanwege de vele vechtpartijen en agressieve sfeer.
Maar in de auto staat de volume knop nog vol open.

Tegenwoordig doen de Hardtrance feesten het erg goed bij mij en natuurlijk de CLASSICS & OLDSCHOOL feesten.
Maar als ik de videoband terug kijk van DIGITALE OVERDOSE dan heb ik wel weer kippevel en denk ik terug aan ''de goede oude tijd''
laatste aanpassing

Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 26 december 2006 om 17:25:
maar als je ff terugleest zij ik geluk was heel gewoon daarmee bedoelde ik vette feesten weinig ruzie en vooral vette sound enzo dat kan ik ook bereiken zonder drugs

Je kunt idd heel wat bereiken,maar de extase komt pas echt met goede xtc

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 16:19:
Toen ik voor het eerst een pilletje nam,had ik knikkers als ogen,als ik er nu een neem(bijna nooit)zie je amper iets.

Dit komt gewoon om het feit dat je mdma wat gewoon bent ! ligt niet aan de pille !

Uitspraak van Mulleeder op woensdag 27 december 2006 om 17:30:
Uitspraak van -H@RDCORE- op dinsdag 26 december 2006 om 17:21:
pffff pffffff pfffff pffffff pffff pffff...

ademhalingsproblemen?

Idd !!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 22:41:
HAHAHA, jullie belgen zijn niks gewend.

Velen zijn niets gewent.... Sommigen zijn wel wat gewent !
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 22:48:
Uitspraak van andrea [gabber]:bounce: op dinsdag 26 december 2006 om 17:25:
maar als je ff terugleest zij ik geluk was heel gewoon daarmee bedoelde ik vette feesten weinig ruzie en vooral vette sound enzo dat kan ik ook bereiken zonder drugs

Je kunt idd heel wat bereiken,maar de extase komt pas echt met goede xtc

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing