Partyflock

Forumonderwerp · 914343

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik ben zelf 22 en ben een alleenstaande moeder. Heb een dochter en een zoon.

Ik heb m`n kinderen vanaf hun geboorte in m`n 1tje moeten opvoeden. Op dit moment heb ik wel een relatie maar mijn vriend is niet de vader van m`n kinderen.

Er word vaak negatief gepraat over jonge alleenstaande moeders / vaders.

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind dat ik het allemaal goed red met m`n kinderen.

:)

ja toch?!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 00:01:
ach maakt t uit, laat hem eerst maar zelf kids krijgen dan praten we wel verder over kids opvoeden

Daar maak ik me geen zorgen om.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 00:10:
precies maar oordelen is nou eenmaal makkelijk he.....

Je bedoelt iets opmaken uit iets wat je gezegd hebt is heel makkelijk. Eeen oordeel heb ik niet gegeven. Iets toegeven dat je iets verkeerds geformuleerd (gezegd)hebt dat is pas moeilijk!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 21:37:

en wat jij vindt telt :jaja: (y)

:respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 00:55:
onzin? ieder dubbeltje omdraaien, om voor je kind te kunne zorgen?!

ik heb dus echt geen respect voor alleenstaande moeders die op hun 23ste verschillende kinderen hebben van verschillende vaders
laatste aanpassing

Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 20 november 2006 om 23:47:
22 jaar en 3 kids van 3 verschillende mannen, en van de eerste weet je niet wie de vader is..

Meid, ben ik ff blij dat ik jou niet ben..

:lol:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 22:13:
Dan had ik het ook gered alleen met 2ehands spullen en een 2ehands auto.

:S heb je die auto echt nodig dan:/? Ik heb het altijd gered met tweedehandsspullen, heb echt geen auto nodig:no:.

Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 08:53:
ik heb dus echt geen respect voor alleenstaande moeders die op hun 23ste verschillende kinderen hebben van verschillende vaders

Nee, dat vind ik eerder niet zo slim:no:.

Ik heb nu één kind van alweer 7 jaar en geloof mij, de eerstkomende 10 jaar komt daar geen kind bij:no:. Eerst maar eens verhuizen volgend jaar en mijn studie halen:).

Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 20 november 2006 om 23:47:
22 jaar en 3 kids van 3 verschillende mannen, en van de eerste weet je niet wie de vader is..

Dit is een trent die je niet moet gaan volhouden meisje. Denk ook dat je je tijd beter kunt besteden met je kinderen dan hier!

Ben zelf een zéér liefhebbende vader van 21 die alles doet voor zijn zoon (7,5 maand). Zal nooit weglopen, sterker nog, zal er hard voor knokken! Ben alleenstaand en er zal echt niet snel iemand in de buurt van mijn kindje komen...

Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 08:53:

Geen respect is mij een te groot woord, maar een ezel stoot zich over het algemeen niet tweemaal aan dezelfde steen!

Nou daar gaat het toch om :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 09:09:
Geen respect is mij een te groot woord

Voor mij niet...
Ik kan het niet geloven dat je 3 kinderen hebt op je 23ste van 3 verschillende vaders, waarvan je van sommigen niet eens weet wie de vader is.
Uitspraak van xzonx op dinsdag 21 november 2006 om 09:32:
Nou daar gaat het toch om

precies!:D
Uitspraak van xzonx op dinsdag 21 november 2006 om 09:32:
Nou daar gaat het toch om

Wie bepaalt of het goed gaat met die kinderen? Ik vind haar definitie van goed nou niet echt betrouwbaar.
Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 11:34:
Wie bepaalt of het goed gaat met die kinderen? Ik vind haar definitie van goed nou niet echt betrouwbaar.

Ik snap de negatieve reacties wel, ik vind het zelf ook niet echt normaal. Maar als zij denkt dat ze haar kinderen goed opvoed, en dat ze het allemaal goed red, wie ben ik dan om er iets van te zeggen?
Uitspraak van xzonx op dinsdag 21 november 2006 om 11:40:
Maar als zij denkt dat ze haar kinderen goed opvoed, en dat ze het allemaal goed red, wie ben ik dan om er iets van te zeggen?

Dat is juist het probleem. Haha ze denkt dat ze haar kinderen goed opvoed, wat een naive gedachte.

Aantal schoolverlaters, vmbo met knippen en plakken, etc etc etc neemt alleen maar toe. Goh hoe zou dat toch komen?
Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 11:48:
Dat is juist het probleem. Haha ze denkt dat ze haar kinderen goed opvoed,

ja oke, maar iedereen doet het op zijn eigen manier. Zolang de kinderen niet mishandeld worden en voldoende te eten krijgen naar school gaan etc. is het toch goed?

Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 10:11:
Ik kan het niet geloven dat je 3 kinderen hebt op je 23ste van 3 verschillende vaders, waarvan je van sommigen niet eens weet wie de vader is.

Maar dat dit niet normaal is dat is een feit! :D
nou ik heb op mijn 17e een zoontje gekregen! en ben ook een single mom en weetje ik vindt het heelijk! aan zijn vader had ie toch niks en ik red me prima hij wordt alweer bijna 4 en ik ben erg trots op um!
en wat een ander daar van vindt kan me weinig schelen zolang ik maar gelukkig met mijn zoontje ben!
Uitspraak van missbutterfly no1 op dinsdag 21 november 2006 om 12:40:
nou ik heb op mijn 17e een zoontje gekregen! en ben ook een single mom en weetje ik vindt het heelijk! aan zijn vader had ie toch niks en ik red me prima hij wordt alweer bijna 4 en ik ben erg trots op um!
en wat een ander daar van vindt kan me weinig schelen zolang ik maar gelukkig met mijn zoontje ben!

Kijk, zo kan het ook! :jaja: Niks mis mee toch!
ten eerste, belachelijk hoe er soms kritiek op Adwina wordt geuit!
Punt 1: op je 15e zwanger raken na gebeest te hebben op vakantie... ja, das natuurlijk niet al te slim.
Punt 2: volkomen normaal om als je later dan een vriendje hebt er een kindje van te krijgen , dat je ervoor kiest om jong moeder te zijn (met 20 jaar) is niet abnormaal, genoeg vrouwen die dit doen.
Punt 3: dat de vader zijn verantwoordelijkheid niet neemt en er vandoor gaat kan Adwina niks aan doen, die gozer is een loser en een l*l gewoon.
Punt 4: volkomen normaal dat ze opnieuw een vriend vind en samen met hem een 3e kindje krijgt.

Ik zie het probleem niet hoor.

Er zijn genoeg moeders die ongewild er alleen voor staan, je bent wel erg kortzichtig als je ze daar op veroordeeld. Je kunt ze ook niet dwingen dan maar persé een nieuwe vader voor hun kind(eren) te vinden. Ik zou ABSOLUUT geen relatie willen met een vrouw die me alleen maar wil hebben om een vader voor haar kinderen te hebben. Er moet ook nog zoiets als echte liefde tussen 2 personen zijn!!

Ik heh kontakt met een weduwe van 26 die er al 3 jaar alleen voorstaat, ik zou het niet erg vinden om met haar een relatie te krijgen. Maar dan moet ze wel wat voor mij voelen en niet alleen een vader willen voor haar kinderen.

RESPECT voor de moeders die het alleen moeten doen!
Het is zekers niet eenvoudig!
zolang je uw kindjes alles kunt geven wat ze nodig hebben is er toch geen enkel probleem !?
als je maar veel van hun houdt en genoeg liefde geeft en voor hun zorgt ben je een goede mama hoor :)
laat andere dan maar zeggen wat ze willen

(f)
Uitspraak van blauwvinger op dinsdag 21 november 2006 om 12:48:
ten eerste, belachelijk hoe er soms kritiek op Adwina wordt geuit!
Punt 1: op je 15e zwanger raken na gebeest te hebben op vakantie... ja, das natuurlijk niet al te slim.
Punt 2: volkomen normaal om als je later dan een vriendje hebt er een kindje van te krijgen , dat je ervoor kiest om jong moeder te zijn (met 20 jaar) is niet abnormaal, genoeg vrouwen die dit doen.
Punt 3: dat de vader zijn verantwoordelijkheid niet neemt en er vandoor gaat kan Adwina niks aan doen, die gozer is een loser en een l*l gewoon.
Punt 4: volkomen normaal dat ze opnieuw een vriend vind en samen met hem een 3e kindje krijgt.

Ik zie het probleem niet hoor.

Haha nee tuurlijk niet joh, geen enkel probleem :S
ik was 19 toen ik moeder werd...
De vader was al pleitte dus was er geen andere keuze dan het maar alleen doen...
ik denk dat er zo zijn voor en nadelen eraan zitten..
maar zou voor geen goud me dochter willen missen

(y) en dat is het belangerijkste toch!
Kan jou het rotten wat een ander van je denkt, als je maar goed bent voor je kids daar gaat het om!
Je hebt vreselijke jonge moeders maar ook vreselijk slechte oudere moeders!
En qua alleenstaand tja het is zielig voor de kids dat ze hun vader niet dagelijks zien maar ik weet 1000% zeker dat ik en de kids zo veel beter af zijn zonder hem!
Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 12:55:
Haha nee tuurlijk niet joh, geen enkel probleem

:lol: idd
Wat vinden jullie ervan?

Vind alleen dat je kinderen kan nemen als je alles goed op orde hebt.
Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 21 november 2006 om 14:21:

kinderen neem je niet.. die krijg je
Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 21 november 2006 om 14:21:

:yes:

Uitspraak van peurple op dinsdag 21 november 2006 om 14:27:
kinderen neem je niet.. die krijg je

wat een onzin, dan moet je beter nadenken

Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 14:38:

Kinderen krijg je hoor... Je zorgt er zelf wel voor dat je ze krijgt, maar niets is vanzelfsprekend!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 13:11:
Kan jou het rotten wat een ander van je denkt, als je maar goed bent voor je kids daar gaat het om!
Je hebt vreselijke jonge moeders maar ook vreselijk slechte oudere moeders!

Inderdaad...
Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 14:38:

das geen onzin...
jij kan niet bepalen of je wel of niet zwanger kan raken en ook een condoom kan scheuren

ik was toen ik 23 was ook al alleenstaande moeder en je moet schijt hebben aan wat iedereen zegt zolang jij weet d at je het goed doet
Uitspraak van peurple op dinsdag 21 november 2006 om 14:53:
jij kan niet bepalen of je wel of niet zwanger kan raken en ook een condoom kan scheuren

jouw situatie is misschien anders dan die zeer verstandige moeder cq topic-opener...

Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 15:07:
jouw situatie is misschien anders dan die zeer verstandige moeder cq topic-opener...

Heheh, dat denk ik wel ja...
Uitspraak van Pudani op dinsdag 21 november 2006 om 15:07:

dan nog neem je een kind niet die krijg je...
laatste aanpassing
Uitspraak van peurple op dinsdag 21 november 2006 om 14:53:

Ja maar 2 keer achter elkaar is wel vaag.

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 21 november 2006 om 01:50:
Eeen oordeel heb ik niet gegeven.

iemand egoist noemen is geen oordeel vellen??? hahahahahah.......:/
laatste aanpassing

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 21 november 2006 om 01:50:
Iets toegeven dat je iets verkeerds geformuleerd (gezegd)hebt dat is pas moeilijk!

vind je??? geen problemen mee.......:D

Dat doe ik zelfs voor mijn katten. Ik koop eerder brokjes dan brood. Verantwoordelijkheid nemen noemen ze dat. De katjes kunnen er ook niks aan doen dat ik een arme sloeber ben.

Veel samenwonende ouders ook hoor.
En dan nog vaak geruzie om de pingels ook,heb je als alleenstaande niet.

Er word vaak negatief gepraat over jonge alleenstaande moeders / vaders.

Wat vinden jullie ervan?

belachelijk !

Wij doen het net zo min perfect als degenen die op de 30e moeder worden :)
En alleenstaand is ook vaak niet het beeld wat je gelijk al voor je had

Ben zelf 26 met een zoon van bijna 7 en een zoontje van 4 en ik red me reet prima zo :yes: M'n vriend wordt veelal aangezien voor de vader en ik voel me niet geroepen die mensen uit hun illusie te halen :lol:
En we kunnen het prima af zo hoor alleen met de kinders :yes: geloof niet dat het schadelijker is dan in een slechte relatie blijven hangen ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 21:49:
want wat is er negatief aan een vrouw die t in dr eentje toch maar ff flikt
wat is er mis om er voor te kiezen om t liever alleen te doen dan samen met een prutser eerste klas die t licht in zn ogen nog niet waard is?

:lol: jij bent voorzien van inside info :x

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 21:59:
. Met de meeste jongens

:|

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 21:59:
Dus wie de vader van m`n dochter is weet ik niet.

:O

zou je dat niet eens uit laten zoeken dan?
Dit vind ik dan weer niet getuigen van verantwoordelijk gedrag :no:

aaaah en jij vind je zelf een goede moeder je weet niet eens wie de vader van je kids zijn jij bent kkk vies gek bah bah straks heb je nog aids ook enn je kids ook kan zomaar als je nie eens weer wie de vader zijn jij ben egt te goor voor woorden bah :P: en je vriend vind hij dit geen rare toestand ??ik heb egt medelijden met je kinderen kan gewoon niet goed aflopen egt zielig bah
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:33:
kkk

dat is ook niet netjes O:)

Kijk, fouten zijn verleden tijd, dat je niet weet wie de vader is maakt je nog niet per definitie als moederzijnde slecht, maar ik zou wel alles op alles zetten om mijn kinderen met hun vader in contact te brengen/houden.
Zowel vader als kind heeft er recht op.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:33:
gek bah bah straks heb je nog aids ook

:/ ik ga zo eerst s effe kijken hoe oud jij bent (Y) ben benieuwd

** edit... 25 jaar en nog zo dom overkomen joh? petje af hoor (Y) ***
laatste aanpassing

nou sgat ik ben 25 en ik heb geen kids en zeker niet van verschilende vaders dus over mij kan je niks zeggen en jij vind et zeker verkomen normaal dus wie is er hier nou dom wat een doos zeg ik ken een heleboel alleenstaande moeders die het er egt goed van af brengen maar als je niet weet wie de vaders zijn van 3 verschilende kids ben je gewoon egt te erg en dan komt er weinig van je kids terecht
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:44:
dus over mij kan je niks zeggen

wel hoor, zag je toch?

en jij vind et zeker verkomen normaal

VOLKOMEN (y)

nee, ik vind dat zeker niet normaal, maar zoals ik al zei :

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:36:
dat je niet weet wie de vader is maakt je nog niet per definitie als moederzijnde slecht, maar ik zou wel alles op alles zetten om mijn kinderen met hun vader in contact te brengen/houden.

:bah:

maar als je niet weet wie de vaders zijn van 3 verschilende kids ben je gewoon egt te erg en dan komt er weinig van je kids terechtlaatste aanpassing 21 november 2006 19:51

Heb een dochter en een zoon.

waar haal jij die 3e vandaan dan?
Via foster parents plan?
als je niet weet wie de vaders zijn van 3 verschilende kids ben je gewoon egt te erg en dan komt er weinig van je kids terecht

Dan ben je een domme slet ja, als je niet eens meer weet wie je geneukt hebt
Maar dat zegt niet per definitie iets over hoe iemand haar kinderen opvoed (N)

nou ik ga er nie eens op in maar jij zegt ik zou er alles aan doen om mijn kinderen in contact te brengen maar dat gaat zo moeilijk ze weet niet wie de vader is whewhe wie is er nou dom joh jij weet het zeker ook nie wie de vader van je kind is zo te merken loooooooozer ga je kind opvoeden joh in plaats de hele dag beetje gefrustreerd te zitten doen op pf get a live doos :P:P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:55:
waar haal jij die 3e vandaan dan?
Via foster parents plan?

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 21:57:
Inmiddels ben ik 3 maanden zwanger van m`n 3e kindje. Ben wel blij dat ik nu een vaste relatie heb.

Alles zit ons mee. Ik heb een eigen bedrijfje aan huis en mijn vriend werkt in 5 ploegendienst.

We hebben een huisje, allebij een auto`tje dus niks te klagen.

Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 21 november 2006 om 19:58:
als je niet eens meer weet wie je geneukt hebt

dat weet ze misschien nog wel, maar moeite doen om de waarheid te achterhalen ho maar
Erg simpel en gemakszuchtig, slechte zaak

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:00:
maar dat gaat zo moeilijk ze weet niet wie de vader is

Hoezo? Je kan altijd mensen vinden, kijk naar de mogelijkheden van internet alleen al
Ik vind dat de taak van de moeder in deze kwestie om dat te doen :yes:

jij weet het zeker ook nie wie de vader van je kind is zo te merken

ik weet het heeeeel goed hoor meisie en je hoeft je eigen nou niet vrijwillig voor schut te zetten door je grote graf muil open te trekken, want jou voorschut zetten kan ik ook heel goed :yes:
be my pleasure

in plaats de heledag beetje gefrustreerd te zitten doen op p

gefrustreerd?
ow ow ow....takes one to know one of niet?
jammer dat je verbaal niet sterk genoeg bent om met me in discussie te gaan
maar aan je eigen gefrustreerde reactie te lezen ben je dat gewend dat je dat niet redt, hier niet en in rl niet (Y) ga zo door, erg entertaining :D
laatste aanpassing

nou nou jij weer:P:P ik zet niemand voor schut maar jij gaat er zo op in dat jij je zelf voor schut zet :P:P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:02:
Inmiddels ben ik 3 maanden zwanger van m`n 3e kindje. Ben wel blij dat ik nu een vaste relatie heb.

Oke, my bad :bah: heb een post of wat overgeslagen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 20:02:
We hebben een huisje, allebij een auto`tje dus niks te klagen

tsjah.... :x hier ga ik niets op zeggen :lol:
vind het nog oppervlakkiger dan het feit dat ze niet de verantwoording neemt de vader( s ) te vinden