6.) Koffie zetten voor partijen die wel 20 zetels kunnen behalen.
7.) Nadenken over hoe nederland er nu uit zou hebben gezien als haar clubje het vanaf 1600 voor het zeggen hadden gehad. Dan waren we overgeleverd.
8.) Zaken als de Afsluitdijk, De Flevopolder en de Deltawerken waren er allemaal niet geweest.
9.) Als we op vakantie zouden willen konden we richting België of Duitsland reizen om een vliegtuig te pakken. Want van Schiphol was geen sprake geweest.
10.) ...
7.) Nadenken over hoe nederland er nu uit zou hebben gezien als haar clubje het vanaf 1600 voor het zeggen hadden gehad. Dan waren we overgeleverd.
8.) Zaken als de Afsluitdijk, De Flevopolder en de Deltawerken waren er allemaal niet geweest.
9.) Als we op vakantie zouden willen konden we richting België of Duitsland reizen om een vliegtuig te pakken. Want van Schiphol was geen sprake geweest.
10.) ...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 17:39:Kan je niet zo ff overheen stappen geloof ik!!
Ik heb er niet zoveel moeite mee...
Ze is goedbezig nu op MTV
Erg relatief dit he...
Ik vond het nogal een debat over onderwerpen waar de linkse partijen altijd de leukste oplossingen voor hebben...
Maar leuke oplossingen kossen klappen vol geld... En waar ze dat weer weg willen halen.
Hoevaak ik Femke het woord 'subsidie' heb horen zeggen... Wie moeten die subsidies betalen? Wij ook gewoon toch?
En dan kreeg je veel BOE-geroep tegenover een Rutte omdat hij heel zakelijk de problemen probeert op te lossen door niet met geld te smijten en het nu besteedbare geld efficienter te benutten...
Geld gooien is lang niet altijd de manier.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 18:58:Maar leuke oplossingen kossen klappen vol geld... En waar ze dat weer weg willen halen.
Dat kan je zien in de financieele onderbouwing en die van GroenLinks is na de doorrekening goedgekeurd.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 19:36:vind Femke Halsema een hele goede politica! Lekker helder en duidelijk en ook spreekt Groenlinks
vond haar wel geod bij BNN, maar toch SP
SP staat erg goed in de pijlingen momenteel. Ook een partij die ik een goede positie gun. Ook is de SP nog even door m'n hoofd gegaan. Zat een tijdje terug nog te twijfelen tussen Groenlinks, de SP en de Partij voor de Dieren.
Maar SP gaat het ook wel redden zonder mijn stem denk ik.
Jan Marijnissen
Maar SP gaat het ook wel redden zonder mijn stem denk ik.
Jan Marijnissen
6.) Koffie zetten voor partijen die wel 20 zetels kunnen behalen.
10.) ...
Hahah
Had allemaal zomaar gekunt
Uitspraak van HARDCORETEKNO op maandag 20 november 2006 om 13:06:nieuwe sandalen kopen en hard wegrennen!!!
mooi met bomen gaan knuffelen. net als die vorige (ex)partijmembers van groen links
rosenmuller = links lullen rechts vullen(via al zijn commissies en zijn riante villa en snoepreisjes uit subsidies van de overheid)
Singh Varna met haar verzwijgende ziektes
ideeen zijn allemaal leuk, hoe ze aan het geld komen is altijd de vraag he..??
je gaat zelf toch ook een dikke ferarri kopen als je het geld er niet voor heb? of een lening afsluiten voor een nieuwe koelkast..
rosenmuller = links lullen rechts vullen(via al zijn commissies en zijn riante villa en snoepreisjes uit subsidies van de overheid)
Singh Varna met haar verzwijgende ziektes
ideeen zijn allemaal leuk, hoe ze aan het geld komen is altijd de vraag he..??
je gaat zelf toch ook een dikke ferarri kopen als je het geld er niet voor heb? of een lening afsluiten voor een nieuwe koelkast..
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 21:43:ideeen zijn allemaal leuk, hoe ze aan het geld komen is altijd de vraag he..??
Elke partij heeft zijn eigen begrotingsprogramma
Daarbij stemt een groot deel van de kiezers die rechts stemmen alleen rechts door hun Islam of immigranten haat, dan toch liever linkse boomknuffelaars.
Maar ja, jammer genoeg kunnen veel mensen alleen maar aan zichzelf denken ipv ook om anderen te denken en te geven... jammer en triest.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 21:43:mooi met bomen gaan knuffelen
Populaire term hè...
Maar wat is er eigenlijk mis met bomen knuffelen?
We mogen juist wel weer eens wat meer onze relatie met de natuur gaan herstellen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 19:28:Dat kan je zien in de financieele onderbouwing en die van GroenLinks is na de doorrekening goedgekeurd.
Ik ben het gewoon niet eens met de manier waarop ze het geld binnenkrijgen
Was niet dat ze hun begroting niet sluitend konden maken
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 12:30:4)Lekker gaan tuinieren
Bah, wat een irritant wijf!
Nog nooit iets gepresteerd maar wel veel te veel praatjes!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 01:15:Was niet dat ze hun begroting niet sluitend konden maken
Hun begroting was wel sluitend.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 01:51:als ik zo vrij mag zijn om me mening te geven denk ik dat je eerder bang moet zijn voor de islamisering dan voor water.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 08:28:Hun begroting was wel sluitend.
Gozer.
Doe je dit nou met opzet?
Ik zeg toch dat mijn eerste opmerking niet bedoelt was om te zeggen dat hun begroting niet sluitend was omdat inderdaad hun begroting wel sluitend is...
Ik ben het er alleen niet mee eens hoe zij hun geld willen verdienen.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 12:30:5)Anders
Anders, namelijk.... Toegeven dat ze pot is en met haar schoonmoeder naar het buitenland vertrekken!
Uitspraak vankut wijf....multicultirele knuffelaar† MeSSeNGeR oF DeATH †
op maandag 20 november 2006 om 20:41:
Zo en wat heb jij al betekend voor Nederland?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 08:27:4)Lekker gaan tuinieren
Bah, wat een irritant wijf!
Nog nooit iets gepresteerd maar wel veel te veel praatjes!
Dat krijg je in de oppositie he, daar moet je veel praatjes hebben, dat is je taak,
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 november 2006 om 12:30:4)Lekker gaan tuinieren
Uitspraak van luckyBastard13 op maandag 20 november 2006 om 12:30:6) die kaakklem eens laten verwijderen
emigreren naar Australie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 12:10:Wat een ondankbare taak heb je... als enige Dwalsema verdedigen tegen de rest
Hahaha, nou zeg... Rooie Rakker!