Partyflock

Forumonderwerp · 914166
In Limburg is dit feestje zo onderhand wel al bekend, nog mensen die ernaartoe gaan ? Welke 2 betaalbare nemen zou jij op de volgende editie willen zien ?

Ikke Billy The Klit en Axwell :-)

Meer info vind je hier:
https://partyflock.nl/party/76994
ja

hij was er van 00.30 tot 02.00

Artiest Roy Habets
Oh, toen kwam ik net binnen.
Draaide wel puike plaatjes dan; die Rene Amesz mix van Insomnia. :|
laatste aanpassing
Artiest Flash
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 14:51:
Draaide wel puike plaatjes dan; die Rene Amesz mix van Insomnia

die draaide G-roam als laatse toen kwam Legerrrrrr:)

Ja goed, wij waren op een plek dat die wisseling niet echt duidelijk merkbaar was. :lol:
luke met zn remix van de nieuwe dada life :respect:
Uitspraak van R.on op zondag 17 december 2006 om 17:53:
luke met zn remix van de nieuwe dada life

oooh ik vind de original tog beduidend vetter hardere bass enzo pompt wat meer verder ben ik helemaal los gegaan op zn nieuwe producties wat ie van de week met steve angello sebastian ingrosso en axwell in de studio gemaakt heeft en natuurlijk Back 2 Return boooh blijft echt een MONSTERPLAAT. zn KRS-One bootleg hakte er ook goed in in t publiek, topavondje weer! volgende week ben ik in de rechter te bekennen! :D
Heeeeeerlijk toen opeens Mary Go Wild door de zaak knalde. Een van de mooiste momenten afgelopen zaterdag.
Uitspraak van ericafterdark op maandag 18 december 2006 om 11:40:
Heeeeeerlijk toen opeens Mary Go Wild

dat was de Grooveyard - Mary Go Wild (Laidback Luke RMX)

persoonlijk vond ik de Laidback Luke - Back 2 Return de dikste plaat die gedraaid werd die avond, en Laidback Luke - Housetrap dikke platen allemaal, veel ungereleasde shit voor 2007, puike avond haha, gelukkig heeft hij de tulp stekkers van de record eruit getrokken anders had hij geen nieuwe shit gedraaid :D