Partyflock

Forumonderwerp · 913728
Werkzaam bij Rage-Online
Artiest {SHOWLIST artist 67265, 7137}
Heey luitjes 19 januari 2007 geef ik een feestje voor me verjaardag in hometown bergen op zoom...

Ik heb een hoop aanmeldingen gehad wat betreft dj`s maar helaas kan ik niet iedereen kwijt op 1 feestje dus jullie komen zeker nog aanbod. Ik heb gekozen voor een dikke line-up die toch wel respectievelijk bekend is in de harddance scene bij velen van jullie.....

Nieuwsgierig geworden??? kijk hier maar is: https://partyflock.nl/party/78140

Lijkt het je leuk om te komen voeg hem dan toe aan je agenda en dan gaan we er een tegek feestje van maken...

opmerkingen en kritiek mogen allemaal geroepen worden in deze post dus laat je gaan en ben benieuwt wat jullie van dit nieuwe concept vinden....

p.s. Flyer en poster is in de maak dus deze houden jullie nog tegoed van me, maar zodra deze af is zal ik hem met jullie delen :D ;)
laatste aanpassing
damn gaat wel heel druk worden:P is er dan wel plek om te jumpen ?
Uitspraak van tinos op zondag 14 januari 2007 om 16:30:
damn gaat wel heel druk worden is er dan wel plek om te jumpen ?

Ja idd het ziet er goed uit voor a.s. vrijdag maar er kan maar een maximum aantal bezoekers binnen en dat is op papier dus er kan uiteindelijk nog meer binnen maar dat doen we niet het moet leuk blijven :D en jumpen kan altijd ;)
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Ik heb er al zin in.

Al ben ik wel laat aanwezig (als ik dan nog binnen kom, want vol = vol off course), ik heb namelijk eerst nog een verjaardag.
Artiest {SHOWLIST artist 23792, 61084}
ik kom ook :D

dus weer een bezoeker erbij...

mja + nog 2 :P

unique op zn top (Y) :respect:

Nog geen idee of ik ga.. Wil wel, maar wil ook aan de andere kant ook gewoon in Roosendaal blijven hangen, omdat ik morgen naar Euphoria ga..

Dilemma, dilemma :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 18:41:
Dilemma, dilemma

lijkt me tog niet zo moeilijk :) word gewoon berge dus

Uitspraak van -hardstyle- op vrijdag 19 januari 2007 om 18:46:
ijkt me tog niet zo moeilijk :) word gewoon berge dus

Tja in mn eentje ;)
Al zitten er vast wel bekenden van me, weet het nog niet :nee:
foto's @ http://www.jumpunited.com