| Betreft: | evenement: 7th Heaven, dinsdag 26 december 2006 om 20:00 |
Uitspraak van Mr & Mrs B op vrijdag 8 december 2006 om 14:58:Biejankaa! :Einde van deze maand staan we er alweer. Bestaat er ook een jaar abbonement ofzo?
Ja een goed idee..1x in de maand sowieso > 7th Heaven < daar tussen door > Love for People < en dan nog een feestje er bij toch Wim....dus maak eens een mooi prijsje voor ons
Grapje cker...
Wen gaat ook mee dus Swirl, je ziet eindelijk wie der nou echt bij Pascal hoort
Ja, helemaal top! Anders zou kerst voor hem toch niet compleet zijn. Nu gaat Pas helemaal lossss...haha..
We gaan knalluhh, wat gaan we doen...KNALLUH GEK..
laatste aanpassing
Uitspraak van Mr & Mrs B op vrijdag 8 december 2006 om 14:58:Bestaat er ook een jaar abbonement ofzo?
Zet er anders je bed neer, scheelt echt een hoop heen en weer gereis
nog 17 dagen!
ja man, .. EINDELIJK!!
geen zh gedoe etc, .. alleen een verhuizing de volgende dag maar daar sleep ik mezelf ook wel weer doorheen!
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
Gaan we eindelijk eens kennis maken Rinus, ik ben inmiddels wel errug benieuwd naar je geworden hoor
OP naar de 26ste...
Gaan we eindelijk eens kennis maken Rinus, ik ben inmiddels wel errug benieuwd naar je geworden hoor
ow ow, ... wat hebben ze je allemaal wijsgemaakt?
dat werd idd tijd ja!
*zucht*, ... plaag!
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar over 2 weken is het al kerst!!!
en over 3 weken O&N, ...
maar ow ow ow, .. die 2-de kerstdag die komen gaat, .. ik heb er potferpielekes zin an!
Met leuke mensjes lekker knalluh, .. wat een leven!!
yeah!
een stuitahkuikuh?
kewl!!
Gaan we stuiteren die 26-ste!
Gekke hagenees..
En of we gaan stuiteren de 26ste...jaaah Rinus, we gaan knalluhh gek!..
Maar jij moet je een beetje inhouden toch?! Anders gaat het niet goed komen met die verhuizing van je de 27ste..
stuitahkuikuhs zijn altijd enthousiast en vrolijk, en knalluh tot ut gaatjuh!! 
Inhouden doen we ff niet aan, ik ben nu de afgelopen 2 keer ook doorgegaan terwijl ik de volgende dag moest verhuizen (pas en mars lagen in een deuk van het lachen tot ik aan kwam zetten met zeer kleine oogjes), ..
dus ja gek, we gaan knalluh gek!!
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!

Inhouden doen we ff niet aan, ik ben nu de afgelopen 2 keer ook doorgegaan terwijl ik de volgende dag moest verhuizen (pas en mars lagen in een deuk van het lachen tot ik aan kwam zetten met zeer kleine oogjes), ..
dus ja gek, we gaan knalluh gek!!
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
, ik ben nu de afgelopen 2 keer ook doorgegaan terwijl ik de volgende dag moest verhuizen
Whoehahaha, moet nog lachen als ik daar aan terug denk.
Kwamen er ineens 3 lijken aanzetten met zonnebrillen op.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 15:13:Zal mijn lekkerste swingers meenemen.
Krijg al helemaal de kriebels, we gaan looooossss !!!
Heb mn kerstboom gister neergezet en ben er helemaal trots op! Laat de kerst (en vooral 2e kerstdag) nu maar komen!
*glimlach*
ow yeahhhhhh!!
Let's stuitah!!
Nog maar 2 weekjes!!
ow yeahhhhhh!!
Let's stuitah!!
Nog maar 2 weekjes!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 16:24:Ik ook! Heb er zin....en eindelijk een keer vrij the day after
Ha ha.. ik heb precies hetzelfde gedaan, lekker vrij de day after...
Ik ook De hele week! Echt super
ha ha ja je hebt altijd baas boven baas
Heb er zo'n zin echt atellen nu... kan bijna niet wachten
beseffen jullie wel dat we over 2 weken en een klein beetje gewoon vet staan te knalluh?

Uitspraak van Pinky Lady op dinsdag 12 december 2006 om 18:06:Heb er zo'n zin echt atellen nu... kan bijna niet wachten
Geen eenzame kerst.....Palazz here we come..
laatste aanpassing
En nog een extraatje is dat we nog twee toppers op de line- up erbij krijgen, dus er zijn 2 area's open...
Praveen & Black zullen daar gegarandeerd de voetjes van de vloer gaan krijgen...
Black is deze DJ te vinden hier op Partyflock ?
Er staan wat Black's in het rijtje maar daar volgt nog iets achter aan....
Uitspraak van Mr & Mrs B op woensdag 13 december 2006 om 08:22:Black is deze DJ te vinden hier op Partyflock ?
Er staan wat Black's in het rijtje maar daar volgt nog iets achter aan....
https://partyflock.nl/user/382748 ?????
laatste aanpassing