| Betreft: | evenement: 7th Heaven, dinsdag 26 december 2006 om 20:00 |
Yeahh, dan is het weer party- time!!..

Vanaf 20.00 uur, willen we samen met jullie partypeeps een sfeervolle en gezellie kerst mee maken, nix geen massaal gedoe, maar lkkr knus in een hiervoor perfecte locatie.
Vanaf 20.00 uur t/m. 22.00 uur staat de champagne koud en kunnen we dus samen op een HAPPY X MAS proosten...
En omdat kerst bekend staat als een echt eet festijn, zullen wij er natuurlijk voor zorgen dat het jullie aan niets te kort zal komen..
En dan heb ik het natuurlijk niet alleen over lekkernijen. Maar wie vaker de feesten zoals 7th Heaven party's bezocht heeft, weet dat het je in alle opzichten aan niks zal ontbreken...
En net als de lekkere hapjes is de line- up natuurlijk weer om van te smullen..

So be there and party on!!

Vanaf 20.00 uur, willen we samen met jullie partypeeps een sfeervolle en gezellie kerst mee maken, nix geen massaal gedoe, maar lkkr knus in een hiervoor perfecte locatie.
Vanaf 20.00 uur t/m. 22.00 uur staat de champagne koud en kunnen we dus samen op een HAPPY X MAS proosten...
En omdat kerst bekend staat als een echt eet festijn, zullen wij er natuurlijk voor zorgen dat het jullie aan niets te kort zal komen..
En dan heb ik het natuurlijk niet alleen over lekkernijen. Maar wie vaker de feesten zoals 7th Heaven party's bezocht heeft, weet dat het je in alle opzichten aan niks zal ontbreken...
En net als de lekkere hapjes is de line- up natuurlijk weer om van te smullen..
So be there and party on!!
laatste aanpassing
We gaan op weg naar de 12e Editie en kijken er naar natuurlijk naar uit over een goede maand is het zo ver.
Net Lustmagazine gekocht en er staat een artikel van 2 pagina's in over het 7th Heaven gebeuren met vele leuke foto's dus voor de nieuwsgierige onder ons...naar de winkel.

@ Lazerus: Zal deze het blijven doen
Net Lustmagazine gekocht en er staat een artikel van 2 pagina's in over het 7th Heaven gebeuren met vele leuke foto's dus voor de nieuwsgierige onder ons...naar de winkel.
@ Lazerus: Zal deze het blijven doen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 21:15:Zal een mooi kerstfeessie worden met deze line-up.
Effe kijken of ik aanwezig kan zijn.
Ben nog niet in de Pallez geweest na de opening.
Zal wel weer garant staan voor een leuke avond.
Je moet echt komen kanjer, tis echt veel en veel mooier geworden....tis nu lkkr ruimtelijker, zoals het bij een echte club hoort
En de line- up...jaaaahhh, die is mjammie!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Lazarus. op donderdag 30 november 2006 om 16:40:
duurt nog wel lang zeg
Nee hoor nog maar 23 dagen en die zijn zo voorbij
Uitspraak van Bandito op vrijdag 1 december 2006 om 00:17:
Je weet het hé Roy...Waar je lang voor moet wachten is extra lekker
Ik dacht dat het was: Wat van ver komt is lekker

laatste aanpassing
Nou, ik zal je vertellen, daar kon je nog weleens gelijk in hebben.
Ik heb recent JeffreyT voor het eerst mogen horen en nu Toyax. Allebei helemaal mijn ding.
Ik ga er van uit dat Tremenda dan aardig in mijn straatje past want gezien de verdere line-up (Mike S, Artento en Iwan) zie ik het helemaal zitten.
Dit zou weleens een héle leuke kerst kunnen gaan worden...
Djingobells.......
........ Djingobells
Ik heb recent JeffreyT voor het eerst mogen horen en nu Toyax. Allebei helemaal mijn ding.
Ik ga er van uit dat Tremenda dan aardig in mijn straatje past want gezien de verdere line-up (Mike S, Artento en Iwan) zie ik het helemaal zitten.
Dit zou weleens een héle leuke kerst kunnen gaan worden...
Djingobells.......
Djingobells.....hahaha half nederland is sinterklaas aan het vieren en wij hebben het over kerst.
Ik vond de jonge garde DJ's 3 December echt heel goed...en hoop ze in de toekomst meer tegen te komen..in ieder geval Toyax de 26st en Tremenda en JeffreyT zijn nieuw voor ons...
Maar het gaat zeker weten een geweldige avond worden....

Ik vond de jonge garde DJ's 3 December echt heel goed...en hoop ze in de toekomst meer tegen te komen..in ieder geval Toyax de 26st en Tremenda en JeffreyT zijn nieuw voor ons...
Maar het gaat zeker weten een geweldige avond worden....
laatste aanpassing
JAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The boys from The Hague en Girl from The Hague zijn van de party en we hebben zin!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van here is Johnny op donderdag 7 december 2006 om 20:39:ik ben ook weer present hoor....lijkt me een leuke kerst...
Shirl en Wim tot gauw...x
Ok dan!!!....COOL
[quote element=message id=28287939]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
ja man, .. EINDELIJK!!
geen zh gedoe etc, .. alleen een verhuizing de volgende dag maar daar sleep ik mezelf ook wel weer doorheen!
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
geen zh gedoe etc, .. alleen een verhuizing de volgende dag maar daar sleep ik mezelf ook wel weer doorheen!
ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN ZIN!
Eindelijk maatje!
nah, zeg dat wel, ...
eindelijk eens een keertje kijken wat voor leuke tent het is en ff lekker knalluh op la musica!
ow de rambam, .. ik mot en ik mot en ik mot gewoon losssssss!
Tot de 26-ste!
(nee kaluh banjo, jou zie ik as zaterdag alweer)