14 Nov 2006 Adelaar moet weg !!!!!
Beste supporters,
ADO Den Haag draait dramatisch slecht de eerste helft van dit seizoen. Als we zo door blijven spelen, zal dit het laatste seizoen in de eredivisie zijn en zal het alleen maar slechter gaan met onze club.
Als supporters blijven we de club steunen, ook in moeilijke tijden, in tegenstelling tot enkele in dienst zijnde betaalde krachten die ADO Den Haag alleen maar als een opstapje zien naar een betere carrière. Het spelersteam straalt geen "Haagse bluf" meer uit en ook de trainer presteert niet volgens verwachting. Aan zulke mensen heeft de club niks!
De supporters betalen veel geld voor het bijwonen van uit- en thuiswedstrijden. Als wij nu niks doen dan zal er niks meer gebeuren. Daarom roepen wij op om zondag tegen de wedstrijd ADO Den Haag vs Vitesse onze club niet aan te moedigen, maar alleen maar om de kop van de trainer te vragen, want het is nu tijd dat een andere trainer ons team weer op de rails krijgt!
Mensen die zeggen dat we onze club moeten aanmoedigen in deze slechte tijden zien niet in dat wij dat lang genoeg hebben gedaan en dat het stank voor dank is! Het wordt nu tijd dat de beleidsbepalers zelf eens achter hun oren krabben.
Dus: supporters redt je club van degradatie!
ADELAAR MOET WEG!!!!
Beste supporters,
ADO Den Haag draait dramatisch slecht de eerste helft van dit seizoen. Als we zo door blijven spelen, zal dit het laatste seizoen in de eredivisie zijn en zal het alleen maar slechter gaan met onze club.
Als supporters blijven we de club steunen, ook in moeilijke tijden, in tegenstelling tot enkele in dienst zijnde betaalde krachten die ADO Den Haag alleen maar als een opstapje zien naar een betere carrière. Het spelersteam straalt geen "Haagse bluf" meer uit en ook de trainer presteert niet volgens verwachting. Aan zulke mensen heeft de club niks!
De supporters betalen veel geld voor het bijwonen van uit- en thuiswedstrijden. Als wij nu niks doen dan zal er niks meer gebeuren. Daarom roepen wij op om zondag tegen de wedstrijd ADO Den Haag vs Vitesse onze club niet aan te moedigen, maar alleen maar om de kop van de trainer te vragen, want het is nu tijd dat een andere trainer ons team weer op de rails krijgt!
Mensen die zeggen dat we onze club moeten aanmoedigen in deze slechte tijden zien niet in dat wij dat lang genoeg hebben gedaan en dat het stank voor dank is! Het wordt nu tijd dat de beleidsbepalers zelf eens achter hun oren krabben.
Dus: supporters redt je club van degradatie!
ADELAAR MOET WEG!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 17:12:Nu moet er gvd een keer gewonnen worden! Wordt wel eens tijd
gaat hem niet worden steef
Uitspraak van De gevlogen vogel op woensdag 15 november 2006 om 09:19:Ik beloof jullie met mij aan het roer volgen jaar een Europese Tour!
Uitspraak van De gevlogen vogel op donderdag 16 november 2006 om 16:30:Een spetterende 0-0. Ik zorg ervoor dat alles potdicht zit achterin en als we scoren is dat mooi meegenomen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 15:01:0-1 Bosschaart werd na 13 min. al van het veld gestuurd
2x rood, bodde ookal
EDIT, radio had het fout, bodde heeft slechts geel dus ado nog met 10
laatste aanpassing
Uitspraak van >>Massive<< ® op zondag 19 november 2006 om 15:56:Wat een losers daar Laat ze lekker opflikkeren naar de amateurs! Wat een zielig volk
kneus
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 19 november 2006 om 16:00:komen niet voor het voetbal
jij zit liever achter t internet
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 16:01:jij zit liever achter t internet
Kon ik maar naar het voetbal
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 19 november 2006 om 16:02:Kon ik maar naar het voetbal
ik snap em
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 19 november 2006 om 16:01:Deventer ?
Yup
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 19 november 2006 om 16:00:komen niet voor het voetbal
hehe
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 16:07:nieuw stadion in de 1e divisie hiephoi
Whaha