Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:10:Indd. Ik krijg zo niet echt t idee dat hij er ook iets voor doet, om te zorgen dat ze kapt met die onzin.
Doet ie wel, maar ja vrbonden...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:11:dan zou ik helemaal een koude kikker zijn, mja ik zit niet in die situatie dus mischien praat ik wel te makkelijk.
Ja maar lieffie...Geef om het kindje en om hem...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:15:Ja maar lieffie...Geef om het kindje en om hem...
dat slijt ..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:15:Doet ie wel
Dan heb ze gewoon een onwijs bord van dr harses.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:17:Dan heb ze gewoon een onwijs bord van dr harses.
Ja maar ze is mentaly erg sick...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:20:zou dit soort dingen echt ala minuut de kop indrukken
Ja maar geef om hem en andersom (ja puur vriendschap)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:26:(ja puur vriendschap)
maak het je zelf nou niet onnodig moeilijk
als ze zoveel shit voor je bezorgen, is het die vriendschap wel waard dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:29:maak het je zelf nou niet onnodig moeilijk
als ze zoveel shit voor je bezorgen, is het die vriendschap wel waard dan?
Voor mij wel en voor hem maar zij blijft hem lastig vallen over alle onnutige dingen..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:34:Voor mij wel en voor hem maar zij blijft hem lastig vallen over alle onnutige dingen
Ik zou hem voor een keuze stellen.
Of je kapt met die vriendschap of hij gaat eens een hard woordje met die trut praten en dan moet ie er maar voor zorgen dat ze stopt met die ongein...
Word t ook meteen duidelijk of die vriendschap iets voorsteld.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 22:51:Ik zou hem voor een keuze stellen.
Of je kapt met die vriendschap of hij gaat eens een hard woordje met die trut praten en dan moet ie er maar voor zorgen dat ze stopt met die ongein...
Word t ook meteen duidelijk of die vriendschap iets voorsteld.
Is wel voor mij gekozenmaar ja het kindje...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 20:20:.. Wat doe je eraan? En hoe kan je er het best op reageren?laatste aanpassing 7 november 2006 20:26
negeren, een ex is een ex en heeft zich uit het leven van de ander te houden. vooral niks van aantrekken zou ik zeggen.
laatste aanpassing