Partyflock

Forumonderwerp · 910931
Hallo mensen,

Ik heb weer een nieuwe track af.. Dit x Alpha :) deze track was ik al lang voor Beta mee bezig dus daarom de naam.. (probeer het hele griekse alfabet te halen 8))

Ik vind het wel soortvan Hardstyle, maar omdat ik dat bij vorige nrs er ook vaak neerzette, en er altijd commentaar opgegeven werd durfde ik t er nu niet meer bij te zetten :9 dus als iemand me kan helpen met de stijl ;) thx

Gemaakt met:

Fruity Loops 6
Sylenth 1
Vanguard
Stomper
En nog veel meer O:)

Ik zou graag horen wat de mensen er van vinden :D

linkje: http://download.yousendit.com/A839D55834C5B436

hope u folks will like it :) vveel plezier (K)
laatste aanpassing

intro klinkt wle lekker (Y)
melo klinkt bekent in me oren kwa ritme
vocal vin ik wel gepast(y)

style is denk ik in de richting van de hardhouse

melo gaat wel vervelen op een bepaald punt moet je ff wat meer met je noten spelen denk ik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 00:47:
intro klinkt wle lekker
melo klinkt bekent in me oren kwa ritme
vocal vin ik wel gepast

thx =)

style is denk ik in de richting van de hardhouse

hehe oke d8 meer hardstyle of whatever.. :P maar durfde t er niet neer te zetten

melo gaat wel vervelen op een bepaald punt moet je ff wat meer met je noten spelen denk ik

misschien dat ik hier nog ff naar ga kijken.. thx voor de tip (Y) en bedankt voor je comment Meesteron _O_
Track opgezet. Ik schrijf terwijl ik luister. Veel reverb in de intro. Melodietje komt leuk op. Lang inmix stuk. Je gebruikt nu bijna 2 minuten om in te mixen. Ik denk dat de helft ook wel volstaat.

Synth klinkt wel leuk. Vind persoonlijk de kick een beetje saai ofzo hij mag wel wat gemener :D Rond 2.36 leuk die lage tonen alleen hebben ze iets teveel laag naar mijn idee. De snare en de rest van de percussie mag wel wat meer naar voren komen.
De break nu. Wel aardige synths. Klinkt wel goed in de mix. De vocal is erg onduidelijk, wellicht dat je dat bedoeld heb. Dan hoor ik een synthje de hoek om komen. Klinkt wel goed. hij gaat los. Maar ik vind de kick weer tegenvallen. Hij mag wel wat langer. De synth vind ik nu snel minder worden; hij is heel statisch. Filterwerk is wel goed.

5.17, dit klinkt heel muddy allemaal. Tonaal klopt het ook niet. rond 5.20 is volgens mij de baslijn een halve toon te hoog bij. Misschien dat een hardere langere kick erin gooien beter werkt dan een hardstyle achtige basslijn.

Nu komt die synth weer van voor de break, iets viezer nu, prima (Y). alleen weer een opmerking over die synth. ik vind m ook weer statisch. gooi er een lfo over en die een beetje pitchschiften at random doet zodat het wat levendiger wordt. De melodie mag misschien ook af en toe iets meer groove. nog 1 laatste opmerking over die synth. Hij is vreemd gepanned. Het laag van de synth zit bij mij links en het hoog rechts. Ik weet niet of het kan maar misschien kan je dat synth geluid mono maken in 1e instantie en dan er een unison over gooien zodat het geluid wel breed wordt maar zodat ook het laag links en rechts gelijk is.

Een van de betere tracks hier op pf! Maar voornamelijk op afmix gebied moet er nog een hoop gebeuren; EQ!!!
ik zie hier zoveel reacties.. wellicht kan een van de bezoekers ook mijn werkje checken: https://partyflock.nl/topic/911530

het is een soort jump/hardstyle alleen geen standaard shit!
laatste aanpassing
Uitspraak van Pass-Out op dinsdag 7 november 2006 om 23:28:
Misschien dat een hardere langere kick erin gooien beter werkt dan een hardstyle achtige basslijn.

hehe kon geen goeie harde kick krijgen.. believe me i tried :P

Nu komt die synth weer van voor de break, iets viezer nu, prima

eigljik is ie precies tzelfde hahaha :D

alleen weer een opmerking over die synth. ik vind m ook weer statisch. gooi er een lfo over en die een beetje pitchschiften at random doet zodat het wat levendiger wordt.

HEEL MISSCHIEN nog wat aan doen.. heb wat wat proberen te kloten met lfo's en alles kwam alleen niet egt wat uit :P

De melodie mag misschien ook af en toe iets meer groove

:yes: mee eens

nog 1 laatste opmerking over die synth. Hij is vreemd gepanned. Het laag van de synth zit bij mij links en het hoog rechts

haha ja klopt klopt :P 1e die er wat over zegt... hij had 4 oscilators.. 2 links 2 rechts lol.. euh.. ja anders klonk ie helemaal voor geen meter als ik t niet zo had gdaan..

Een van de betere tracks hier op pf!

THX man :)!

Uitspraak van Pass-Out op dinsdag 7 november 2006 om 23:30:
ik zie hier zoveel reacties..

die kwamen er ook niet zomaar :D haha heb een hoop moeten spammen en PBen hoor :9

thx voor je uitgebreide review pass out.. miss dat ik er nog wat dingen van aanpas.. maar most likeley laat ik m zoals ie is... thx 4 tha comment!:)
Yo kerel,

je hebt alleen maar goeie reacties,
dus wie zou ik zijn te gaan zeiken :P

klinkt lekker.

goeie lange intro.

vind alleen je kick niet echt helemaal los gaan,
maar das mischien smaak.

goed nrtje verder (Y)

greetz
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
hoe heb je dat gedaan dat je melo niet zachter word als de bass er bij komt, ... ferm !

lol, moet je es naar de volume meters gaan kijke, daar is niets knap aan. gewoon het geluid niet zo hard doorsturen maar je versterker vol open gooien :D
laatste aanpassing
De track klinkt op sommige punten wel goed. En op sommige punten vind ik et ook weer niet goed.

het hangt er een beetje om. Dit is wel zo'n track waar je zelf veel van leert. maar kzou em niet op plaat laten drukken :D gewoon lekker doorbouwen. technisch zitten er wel goede geluiden in.
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
klinkt lekker D21 vindt het een beetje hardtrance achtig! kan zo die nieuwe anthem voor Inqontrol worden die stijl is wel een beetje erg gaaf ga dee cker vaker luisteren!!
Artiest D-Rom
Gedownload en goedgekeurd :jaja:. Lekker om wat vernieuwends te horen :).
Uitspraak van Sneiterheadz op woensdag 8 november 2006 om 20:36:
maar kzou em niet op plaat laten drukken

dat wil ik ook helemaal niet :D

Uitspraak van José con Barba op woensdag 8 november 2006 om 17:43:
Yo kerel,

je hebt alleen maar goeie reacties,
dus wie zou ik zijn te gaan zeiken

klinkt lekker.

goeie lange intro.

vind alleen je kick niet echt helemaal los gaan,
maar das mischien smaak.

goed nrtje verder

greetz

thx man :)

Uitspraak van Joe Jersey op woensdag 8 november 2006 om 21:01:
kan zo die nieuwe anthem voor Inqontrol worden die stijl is wel een beetje erg gaaf ga dee cker vaker luisteren!!

heheh lol anthem voor Inqontrol O:) toch soortvan compliment denk ik? :P hehe thx man :) (F)

Uitspraak van Dennis89 op donderdag 9 november 2006 om 00:10:
Gedownload en goedgekeurd . Lekker om wat vernieuwends te horen .

thx man :) maar is t vernieuwend? O:)

Uitspraak van Sneiterheadz op woensdag 8 november 2006 om 20:36:
De track klinkt op sommige punten wel goed. En op sommige punten vind ik et ook weer niet goed.

mmm nou iig leuk dat je toch wat leuk vind haha :D thx voor je comment Sneita.. lang niet gezien hier op PF trouwes...

thx allen voor deze commentvlaag opeens weer :D
Uitspraak van D21 op donderdag 9 november 2006 om 13:14:
maar is t vernieuwend?

Ik vind van wel :), zeker als je kijkt wat voor bagger er de laatste tijd uit komt(Op een paar uitzonderingen na).
k thx dan man ^^ vind de laatste tijd ook best veel zooi uitkomen idd 8) doe je nix aan :P
nog geintreseerden? O:)

Uitspraak van D21 op zondag 5 november 2006 om 22:43:
Uitspraak van D21 op zondag 5 november 2006 om 19:32:
Volges mij heeft nog niet iedereen gereageerd toe maar mensen toe maar

persoon: ben je nog niet tevreden met al je posts?

nee ik wil meeeeeeeer

O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 20:21:
alles is leuk tot 0:51, wat een vreemde geluid
o mij god die riedel komt me super bekent voor maar dat boeit even niet. ik vind m eigelijk best goed klinken, maar verder niet mijn smaak muziek.

not bad

daar sluit ik me geheel bij aan Roy (Y)(Y)(Y)

toevoeging: NËTJES!!!:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 17:22:
daar sluit ik me geheel bij aan Roy

toevoeging: NËTJES!!!

thx Vadertje :D
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 42576}
ik :D

hij klinkt nog steeds vet :\
hmm kut ik zal kijken of ik er iets aan kan doen