Uitspraak van Manonnadonna op vrijdag 3 november 2006 om 16:32:ten eerste omdat je t opneemt voor "mijn" topic en ten tweede omdat je meteen je excuses aanbiedt aan Cin
ik vind het ook schattig
nouja, ik noemde het 'keilief' om precies te zijn
Uitspraak van Manonnadonna op vrijdag 3 november 2006 om 16:32:ten eerste omdat je t opneemt voor "mijn" topic en ten tweede omdat je meteen je excuses aanbiedt aan Cin
doen niet veel mannen
Waarom niet...vraag ik me dan af.
Uitspraak van britainnnn! op vrijdag 3 november 2006 om 16:40:Waarom niet...vraag ik me dan af.
bang om toe te geven dat ze n foutje hebben gemaakt??
denk ik...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 16:36:ik vind het ook schattig
nouja, ik noemde het 'keilief' om precies te zijn
keilief is ook een goede benaming
Uitspraak van Manonnadonna op vrijdag 3 november 2006 om 16:15:Tijdens zijn afscheidsceremonie, waarbij hij het commando overdroeg aan kolonel Van ‘t Hoff, werd hij verrast met een fly-by: een passerende K DC10 vloog op 1200 voet (zeg maar 400 meter) over, begeleid door drie F16’s.
Daar hadden ze de burger natuurlijk ook van op de hoogte kunnen houden.
Daar hadden ze de burger natuurlijk ook van op de hoogte kunnen houden.
Alsof de burger nog nooit een vliegtuig heeft gezien, en een oersoon die ietje verder kijkt dan de neus lang is ziet meteen dat het grote toestel geen eens een burgervliegtuig was (i.v.m. camouflagekleuren etc)
Dat zou wat zijn zeg als er iedere keer als er een (groot) vliegtuig laag over komt effe iedereen op de hoogte moet worden verwacht
*verwacht vanaf nu ruwweg ieder kwartier een telefoontje*
Alsof de burger nog nooit een vliegtuig heeft gezien, en een oersoon die ietje verder kijkt dan de neus lang is ziet meteen dat het grote toestel geen eens een burgervliegtuig was (i.v.m. camouflagekleuren etc)
hoe was het weer bij jou vandaag? niet echt al te helder he, althans in deze omgeving. dan valt zoiets lastig te zien!!
daar komt nog bij, heeft iedere burger verstand van vliegtuigen? de meeste vliegtuigen die men kent zijn nou eenmaal van die boeing gevallen. en daar leek dit vliegtuig verdacht veel op. je kunt het de burgers dus neit kwalijk nemen dat men is geschrokken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:00:Sterker nog, je doet precies wat de terroristen willen.
Bang zijn.