Partyflock

Forumonderwerp · 910409
26-10-2006 Buscombi naar Zulte Waregem - AFC AJAX ?

Als het aan de gemeente Gent ligt moeten de Ajax-supporters met een verplichte buscombi vanuit Amsterdam naar Gent voor de wedstrijd Zulte Waregem - AFC AJAX. De burgemeester wil op de wedstrijddag geen Ajax-supporters in de stad en dreigt met het 'administratief' aanhouden van alle Ajacieden die zich toch in de stad bevinden. Hier zijn boetes aan verbonden en als de gegevens worden doorgestuurd naar het (Nederlandse) Openbaar Ministerie kan het zelfs uitlopen op een stadionverbod. Het is overigens nog maar de vraag of dit juridisch stand kan houden en of deze Belgische gemeente een verplichte buscombi zomaar kan en mag opleggen.

Mocht het toch komen tot een combi dan houdt dat o.a. in dat Amsterdam de opstapplek wordt, er geen bier aanwezig mag zijn in de bussen en dat er waarschijnlijk al vroeg vertrokken wordt i.v.m. mogelijke files...

We gaan ervan uit dat Ajax niet akkoord zal gaan met deze onzinnige combi en dat de Ajacieden in vrijheid naar de wedstrijd kunnen reizen.

Bron:www.dapperestrijders.nl

Weet iemand hier al meer van?
Uitspraak van GoodFella op zaterdag 9 december 2006 om 18:02:
Johang vang de H. morgeng ook van de partij

tuulek jwt

:)
laatste aanpassing
combi :gaap:

Ajax-trainer Henk ten Cate kijkt met veel vertrouwen uit naar het UEFA Cup-duel tegen Zulte Waregem van aankomende donderdag. Tegen de Belgische club kunnen de Amsterdammers zich definitief plaatsen voor de volgende ronde.

Ten Cate gaat naar Belgie om te winnen, maar onderschat Waregem zeker niet, zo meldt hij tegenover Het Nieuwsblad. "Wij zijn Ajax: we gaan naar België om die match te winnen, anders doen we nooit. We gaan heus niet het veld opstappen met als enige bedoeling een pandoering te vermijden."

"Nee, we onderschatten Zulte Waregem niet. Ik weet alles van die club. Mijn assistenten zijn Zulte Waregem een paar keer gaan scouten. Ik heb thuis ook zo'n digitaal kastje waarmee ik het Belgische voetbal kan volgen. Zulte Waregem is dit seizoen al vaak ongelukkig geweest in zijn wedstrijden. Ze verdienden al meer punten. Zaterdag hebben ze wel weer een knappe zege behaald tegen Lokeren."

"Ernstig: ik heb veel respect voor Zulte Waregem. Ze hebben een meer dan behoorlijk elftal. Fysiek zijn ze sterk en ze hebben heel wat aardige voetballers rondlopen. Namen? Die geef ik je niet. Ik wil de tegenstander niet wakker maken. De resultaten in Europa van Zulte Waregem tegen Austria en Sparta Praag zijn echt geen toeval. We zijn gewaarschuwd, we gaan hen zeker niet onderschatten."
Makkie woensdag tegen die belgen (y)0-3 ofzo b)

moeten gewoon winnen van dat stel timmermannen,stukadoors postbodes etc B) :rot:
De politie van Gent zal het woensdag rond Zulte Waregem-Ajax hard optreden tegen supporters van Zulte Waregem die met rood-witte vlaggen zwaaien of voorwerpen met deze kleuren bij zich hebben. "Het dragen van rood-wit door nietAjax-supporters kan door Ajax-supporters beschouwd worden als provocatie", schrijft de aan Feyenoord refererende politie aan de Belgische club.

Daarnaast is iedereen die rood/wit gekleed is voor de politie een Ajacied die in overtreding is omdat hij zich buiten de verplichte vakken begeeft.

:vaag: ze slaan echt door

Uitspraak van M0L op dinsdag 12 december 2006 om 20:46:
ze slaan echt door

:jaja:
ondanks de combi,heb ik er toch zin in morgen!!!!!

A.F.C.A
laat die brugge mannetjes maar morgen even op bezoek komen!!!
laatste aanpassing

Uitspraak van party me op dinsdag 12 december 2006 om 21:45:
aat die brugge mannetjes maar morgen even op bezoek komen!!!

Spelen jullie het spel nu al eerlijk?

Uitspraak van party me op dinsdag 12 december 2006 om 21:42:
ondanks de combi,heb ik er toch zin in morgen!!!!!

anders had je nie gegaan dooie
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 18:20:
Amuseer jullie op de bus

ja en daarna op de maan :vaag:
waarom was ik dan niet gegaan??

Leg is uit dan?
laatste aanpassing

Uitspraak van party me op dinsdag 12 december 2006 om 22:33:
laatste aanpassing 12 december 2006 22:33

oke duidelijk.....

Uitspraak van M0L op dinsdag 12 december 2006 om 20:46:
De politie van Gent zal het woensdag rond Zulte Waregem-Ajax hard optreden tegen supporters van Zulte Waregem die met rood-witte vlaggen zwaaien of voorwerpen met deze kleuren bij zich hebben. "Het dragen van rood-wit door nietAjax-supporters kan door Ajax-supporters beschouwd worden als provocatie", schrijft de aan Feyenoord refererende politie aan de Belgische club.

Daarnaast is iedereen die rood/wit gekleed is voor de politie een Ajacied die in overtreding is omdat hij zich buiten de verplichte vakken begeeft.

goeie dag hoe verzin je 't :Vaag:
en????

Denk je nou dat ik een 070 supporter ben??

Of nog erger een 010ner??

whwhaaahhhhhahhh NOOIT maar dan ook NOOIT!!!

Kom hier gelukkig ook niet vandaan!!

A.F.C.A 4 EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
morgen allemaal...
ga is dood?
ander keer wanneer het mij uitkomt..
neem een ritalin ofzo :rot:
je bent er wel in thuis hoe het werkt.......hahah
was een geintje ouwe....

Laten we het wel gezellig houden op de vroege morgen!
idd nog een 2 uur en dan ga ik de stad vast in :bier:
goed idee.12.15 uur present!!!

Artiest Phenom
Op goed geluk dan maar, fijne wedstrijd mensen..
Artiest Faux
met de combi... lalalalaal met de combi... lalalalaal
Is niet erg, als ze maar niet met te grote cijfers verliezen :p

Uitspraak van Rooie Roy :woep: op woensdag 13 december 2006 om 12:54:
8-1 denk ik

schat ajax niet te hoog in he

9-0

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 13:06:

:aai:

we zullen zien
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 13:06:

9-0

Beroep: Zelfstandig ondernemer
Leeftijd: 20

:lol:

:aai:
dat ze maar lekker 3e blijven... krijgen we teminste geen cl uitvallers.
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 13 december 2006 om 12:54:
Is niet erg, als ze maar niet met te grote cijfers verliezen

Gewoon winnen vanavond :yes:

Het is al los gegaan langs de autosnelweg op de parking waar alle autobussen van de bezoekers moesten verzamelen

Artiest R-K
hehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:36:
Het is al los gegaan langs de autosnelweg op de parking waar alle autobussen van de bezoekers moesten verzamelen

:o

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 19:36:

220gewonden 40 doden en een aantal vermisten:o
mooi, nooit meer met de combi ;)
AJAX-HOOLIGANS SLAAN RUITEN IN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Ondanks de enorme veiligheidsmaatrege-
len hebben Ajax-hooligans zich al kun-
nen uitleven. Op de parking langs de
E17 in Waasmunster braken rellen uit.

Op die parking moesten alle Ajax-bussen
stoppen, want van daaruit begeleidde de
politie hen naar Gent. Maar enkele fans
wilden plassen en de toiletten van het