Partyflock

Forumonderwerp · 909460
Betreft: evenement: Extrema NYE, zondag 31 december 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zijn d'r al mensen die nadenken over oud op nieuw??
Zal Extrema weer met 'n vette line up komen net zo als vorig jaar..?? Vorig jaar was iig zéér relaxx.. Mooi begin van 'n nieuw jaar.. :D

Het zal plaatsvinden van 21.00 tot 06.00 uur.
laatste aanpassing door een beheerder

Werkzaam bij Vier
Uitspraak van ***angela*** op dinsdag 7 november 2006 om 21:28:
Sun 31.12 - NYE afterparty Sneakerz @ De Rechter, Eindhoven 06.00-07.30

gunstig voor degene die met trein moete, kun je lekker binne housend wachte op je trein;)

al vind ik, dat je dit geen afterparty mag noemen haha

Uitspraak van ***angela*** op dinsdag 7 november 2006 om 21:02:
ben sims

Super... een technozaal met iig Joris Voorn, Marco Bailey én Ben Sims, kan niet beter (Y)(Y)
laatste aanpassing

Hoppaaa, zeker op Extrema knallen :woepwoep:
Om alle speculaasjes voor te zijn:
Line-up Extrema New Year’s Eve...

INDUSTRY
Ben Sims / Michel de Hey / Josh Wink / Marco Bailey / Warren Fellow

SNEAKERZ
Fedde le Grand / Housequake: Roog vs Erick E & MC Gee / Lucien Foort / Gelazer! / Gregor Salto

EXTREMAMUSIC
Joris Voorn / Remy / René Amesz / Darko Esser / Nuno Dos Santos / Eva Maria

100%DISCO SHIT
Special guests!!!

Uitspraak van ExtremaCrew op woensdag 8 november 2006 om 11:43:
EXTREMAMUSIC

das smullen! :honger:

Special guests!!!

ben benieuwd..

Artiest Stenie B
INDUSTRY
Ben Sims / Michel de Hey / Josh Wink / Marco Bailey / Warren Fellow

EXTREMAMUSIC

Ckrszz goeie shit .....toch stiekem awake en pro-jekt nog even afwachten
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 17:15:
Xtrema nieuw jaar was echt een mat feest vorig jaar

Mat ? Da's nog een behoorlijke understament :) Zelden zo'n duf en dood publiek gezien als op afgelopen extrema NYE .. Lag ook deels aan het geluid denk ik, echt bizar slecht in dat kleine zaaltje.

line up vorig jaar was beter....

waar is miss djax...?:no:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 23:14:
waar is miss djax

Miss wie???

ben cker aanwezig
Uitspraak van GMX op woensdag 8 november 2006 om 17:20:
Zelden zo'n duf en dood publiek gezien als op afgelopen extrema NYE .

Nou, idd. Ik had eigenlijk al besloten om zeker niet weer naar Extrema te gaan deze NYE, maar er is een Hardstyle feest in het Beursgebouw, wat de sfeer op Extrema wel eens ten goede zou kunnen komen, en de line-up is gewoon erg lekker. Vooral die Extrema area met Remy, Esser en Amesz wordt de shit! :respect:
Uitspraak van GMX op woensdag 8 november 2006 om 17:20:
Mat ? Da's nog een behoorlijke understament Zelden zo'n duf en dood publiek gezien als op afgelopen extrema NYE .. Lag ook deels aan het geluid denk ik, echt bizar slecht in dat kleine zaaltje.

Geluid is helemaal top dit jaar. Ze hebben een nieuwe geluidsleverancier en op Novalectra was het helemaal top..
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 9 november 2006 om 10:09:
maar er is een Hardstyle feest in het Beursgebouw, wat de sfeer op Extrema wel eens ten goede zou kunnen komen

Da's zeker een positieve ontwikkeling, maar ik denk niet dat het daar aleen aan ligt. De laatste 2 jaar was het steeds uitverkocht en extrema verkoopt blijkbaar steeds zo veel kaarten dat als het uitverkocht is, je als vee op elkaar gestapeld staat. Neem daarbij mee dat het ook nog eens fucking heet is in dat strijp gebouw en je creeert al een bepaald 'sfeertje', dat veel mensen in ieder geval niet als prettig ervaren.
Uitspraak van Sherrif op donderdag 9 november 2006 om 10:45:
Ze hebben een nieuwe geluidsleverancier en op Novalectra was het helemaal top..

Ik kan gewoon NIET begrijpen dat ze vorig jaar met die geluidsleverancier in zee zijn gegaan. Heeft er dan niemand van de organisatie van te voren naar het geluid geluisterd ? Ik vond het echt bizar, die grote zaal ging wel, maar dat kleine zaaltje ... Ik meen het echt als ik zeg dat dat het meest slechte geluid ooit op een feest was. Brak geluid en dan KEIHARD, zodat het continu pijn aan je oren deed. Ik ben nog NOOIT naar de EHBO gegaan voor oordopjes, m'n oren zijn na tig jaar feesten aardig wat gewend, maar dit ging gewoon nergens meer over. Hard geluid is geen problem (in tegendeel, vind het vaak lekker als 't hard staat), als het maar GOED geluid is. Hard + Slecht = meest klote combinatie die er is. Er stond een hele rij bij de EHBO trouwens, allemaal mensen die oordopjes kwamen halen :) En met die flut dingen in wordt het geluid alleen maar NOG slechter.

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 15:09:
Alles behalve Extrema met oud&nieuw, is me elke keer nog zwaar tegen gevallen

Heb jij een goed alternatief dan ? Ik hoor het graag :)

Het meest vervelende van alles is dat er dit jaar namelijk geen goed alternatief is. Geen Awakenings in de gashouder en de overige feesten hier spreken me ook niet aan. Dus OF naar Duitsland (de Cocoon in Frankfurt bijvoorbeeld) OF weer naar Extrema en maar hopen dat het dit jaar beter geregeld is ...
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op donderdag 9 november 2006 om 11:06:
Ik kan gewoon NIET begrijpen dat ze vorig jaar met die geluidsleverancier in zee zijn gegaan. Heeft er dan niemand van de organisatie van te voren naar het geluid geluisterd ? Ik vond het echt bizar, die grote zaal ging wel, maar dat kleine zaaltje ... Ik meen het echt als ik zeg dat dat het meest slechte geluid ooit op een feest was. Brak geluid en dan KEIHARD, zodat het continu pijn aan je oren deed. Ik ben nog NOOIT naar de EHBO gegaan voor oordopjes, m'n oren zijn na tig jaar feesten aardig wat gewend, maar dit ging gewoon nergens meer over. Hard geluid is geen problem (in tegendeel, vind het vaak lekker als 't hard staat), als het maar GOED geluid is. Hard + Slecht = meest klote combinatie die er is. Er stond een hele rij bij de EHBO trouwens, allemaal mensen die oordopjes kwamen halen En met die flut dingen in wordt het geluid alleen maar NOG slechter.

Ik praat over Novalectra 2006 he.. zuiver en strak super geluid.. een van de beste geluidsproducties die ik in lange tijd heb gehoord.. Ik kan me je frustratie voorstellen en daarom hebben ze tog ook gekozen voor een ervaren, goede partij genaamd Purple Sound..dus je hoeft niet uit te wijken naar een ander feest want Extrema wordt gewoon een topfeest..
laatste aanpassing
hmm weet toch 99% zeker dat ik apparatuur van Rombouts heb gezien op novalectra... maar goe, Arise zal t vast beter weten...

Afgelopen 2 jaar geweest, maar zeer mijn twijfels om dit jaar te gaan. Lokatie is toch echt niet NYE waardig. Leuk voor novalectra of Strp festival, maar geheel geen sfeer voor NYE... Eerst eens kijken naar leuke alternatieven...
Lektroluv in de Rechter zag ik, al is t daaro met nye evenmin goed toeven...

Jd.
rombouts was er voor het licht op novalectra, purple heeft het geluid gedaan. maar arise: hoe weet jij met welke partijen er dit jaar gewerkt wordt? ik ben het iig met je eens dat het een top feest gaat worden! zie jou dus sowieso met nye!
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Uitspraak van GMX op donderdag 9 november 2006 om 11:04:
De laatste 2 jaar was het steeds uitverkocht en extrema verkoopt blijkbaar steeds zo veel kaarten dat als het uitverkocht is, je als vee op elkaar gestapeld staat. Neem daarbij mee dat het ook nog eens fucking heet is in dat strijp gebouw en je creeert al een bepaald 'sfeertje', dat veel mensen in ieder geval niet als prettig ervaren.

Ja, maar ze hebben dit keer wel meer zalen gelukkig:
Om meer ruimte te creëren worden er echter ook andere zalen in het Klokgebouw in gebruik genomen dan voorgaande jaren.

Uitspraak van Sherrif op donderdag 9 november 2006 om 13:23:
daarom hebben ze tog ook gekozen voor een ervaren, goede partij genaamd Purple Sound..

Deze? http://www.purplegroup.nl/audio/
paratoxic snapt t :)
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op donderdag 9 november 2006 om 11:04:
extrema verkoopt blijkbaar steeds zo veel kaarten dat als het uitverkocht is, je als vee op elkaar gestapeld staat

Ja, dat geintje hebben ze ook geflikt op Outdoor dit jaar. Ik vraag me heel serieus af of ik daar volgend jaar wel weer aan begin. Afgelopen editie is door die drukte gewoon weg verpest voor mij, hoe ideaal de lokatie en muziek voor mij ook zijn op Outdoor.
Uitspraak van Lennar-D op donderdag 9 november 2006 om 15:38:
Ja, maar ze hebben dit keer wel meer zalen gelukkig:

Iets soortgelijks werd ook verkondigd wat betreft de verplaatsing van de Future Funk area op Outdoor. Ow ow, wat een goede doorstroom leverde dat op...
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 9 november 2006 om 16:31:
Iets soortgelijks werd ook verkondigd wat betreft de verplaatsing van de Future Funk area op Outdoor. Ow ow, wat een goede doorstroom leverde dat op...

Tja, daar ben ik het ook wel mee eens. Extrema is goed in het beloven van dingen, maar of het dan ook waargemaakt wordt is altijd nog maar afwachten. En nu ook weer: Meer zalen = meer ruimte = meer kaarten? Volgens mij krijg je namelijk ook wel 4 zalen makkelijk propvol. Ik hoop dus dat ze deze keer eens minder kaarten in de verkoop doen. Maar minder kaarten = minder winst, terwijl de organisatie er eigenlijk weinig voor terug krijgt, behalve een iets betere waardering misschien...
Uitspraak van Lennar-D op donderdag 9 november 2006 om 17:01:
Tja, daar ben ik het ook wel mee eens. Extrema is goed in het beloven van dingen, maar of het dan ook waargemaakt wordt is altijd nog maar afwachten. En nu ook weer: Meer zalen = meer ruimte = meer kaarten? Volgens mij krijg je namelijk ook wel 4 zalen makkelijk propvol. Ik hoop dus dat ze deze keer eens minder kaarten in de verkoop doen. Maar minder kaarten = minder winst, terwijl de organisatie er eigenlijk weinig voor terug krijgt, behalve een iets betere waardering misschien...

Extrema werkt constant aan verbeteren en staat altijd open voor kritiek en advies en daarom zullen ze ook dit jaar de mindere dingen proberen op te lossen.. Een ding moet je ze meegeven.. elk jaar nieuwe verrassende elementen in de concepten..Kijk naar Outdoor.. hoe vette decoratie heb je daar.. al het geld wat geinvesteerd wordt in decoratie kunnen ze ook in de pocket steken tog..dus kom niet aan dat ze een locatie voor t geld willen volproppen.. feestgangers zijn kuddedieren die met 100 tegelijk voor een toilet hangen terwijl aan de andere kant geen rij staat..
Voor mij echt geen Extrema meer :no:
2 jaar geleden was het wel leuk maar afgelopen jaar (n)
Vechtpartijen, veeeel te druk, warm enz. enz.

Jammer!!
Uitspraak van Sherrif op donderdag 9 november 2006 om 17:21:
Kijk naar Outdoor.. hoe vette decoratie heb je daar

Dat moet ik ze zeker nageven, de decoratie op outdoor was echt geweldig. Ook het geluid was overal prima. En op zich was het ook een briljant idee om dat future funk podium zo ver in het water te bouwen, daar zou je in theorie heel veel ruimte voor terug moeten krijgen, maar helaas was het nog steeds bizar druk afgelopen jaar. En ik denk dat het met NYE daarom niet veel anders gaat worden, extra zaaltje of niet ...

Uitspraak van Lennar-D op donderdag 9 november 2006 om 17:01:
Maar minder kaarten = minder winst, terwijl de organisatie er eigenlijk weinig voor terug krijgt, behalve een iets betere waardering misschien...

Ja, daarom, ik zou zelf ook niet minder kaarten gaan verkopen, zou idd niet slim zijn van ze :) Dus ik verwacht ook niet dat dat gaat gebeuren ... Misschien dat het wel een idee is om de prijs als instrument te gebruiken: prijs 10% omhoog en 10% minder kaarten in de verkoop, ik zou er zelf in ieder geval GRAAG voor betalen om niet continu in een massa samengeperst te staan :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Sherrif op donderdag 9 november 2006 om 17:21:
dus kom niet aan dat ze een locatie voor t geld willen volproppen

Tja, toch is dat iets wat veel organisaties in het algemeen wel proberen te doen helaas, ook Extrema (ik heb het al vaak genoeg meegemaakt). En begrijpelijk is het ook wel, want juist die laatste paar kaarten zijn de meest winstgevende. Dan dus maar hopen dat het niet uitverkocht raakt :)
laatste aanpassing
extrema outdoor was dit jaar zo druk
omdat extrema meer mensen binnen haalde.
feest heeft altijd goed gelopen en nu moeten ze er ook iets massaals van maken ik viND het in ieder geval ook dood zonde.
andere jaren was het wat minder druk maar deed de sfeer zeker ten goede.
en tja op NYE niet veel op aan te merken.... ik kom toch pas weet ik hoelaat binne wandelen ;) muziek is goed en dat is goed genoeg voor mij ;)

en de minpuntjes van andere jaren zijn bij extrema al bekend.
lieve lieve mensen,
Vorig jaar waren er 4 ares en dit jaar ook, met het grote verschil dat de oppervlakte verdubbeld is!!! We hebben besloten entree 3 euro duurder te maken maar niet meer bezoekers binnen te laten. Kortom elk jaar nemen wij alles serieus, alhoewel de meeste reactie erg lovend waren. Binnenkort zal er ene plattegrond op onze website te zien zijn met alle tijden van djs en indeling zalen. Dan zul je zien dat er nu heel veel ruimte erbij om o.a te chillen en je wandelingetje te maken. Verder kan nu ook alles binnen huis en hoeven er geen tenten voor kluisjes buiten en is er veel meer ruimte voor wc's. Wij hebben er in ieder geval onzettend zin. Zitten druk het decor te bedenken, om het klokgebouw weer een heel ander gevoel te geven dan vorig jaar. Aan de warmte wordt trouwens ook gewertk. Vergeet niet dat house onstaan is in oude kerken, kelders, kastelen, kraakpanden, loodsen etc, waar je een andere wereld creeerd dan in een bestaande club. Met alle gebreken van dien. Ondertussen zijn we 14 jaar verder en zijn hebben wij al veel met zijn allen te zien. En zijn we terecht kritisch, want jullie moeten er genoeg voor betalen. Wij zijn zeker niet uit om iets vol te proppen. We vonden het ook wat aan de drukke kant, maar als iets uitverkocht dan is het altijd gekkenhuis. Nu is er in ieder geval genoeg ruimte.

Marcel
Uitspraak van ExtremaCrew op donderdag 9 november 2006 om 23:20:
Vorig jaar waren er 4 ares en dit jaar ook, met het grote verschil dat de oppervlakte verdubbeld is!!! We hebben besloten entree 3 euro duurder te maken maar niet meer bezoekers binnen te laten.

Top! (y)

Uitspraak van ExtremaCrew op donderdag 9 november 2006 om 23:20:
Aan de warmte wordt trouwens ook gewertk.

Heb ik zelf nooit zo'n probleem mee (beter te warm dan te koud :)). Ik denk trouwens dat het vooral komt doordat iedereen opmekaar gepakt staat. Als het minder druk is, is ws ook gelijk al een stuk minder warm.
Helaas heeft Extrema een beetje het imago gekregen van te druk, en ergens is dat denk ik ook wel terrecht gezien de afgelopen twee Outdoors en Nye vorig jaar... Vandaar dat mensen nu een beetje sceptisch reageren... Ondanks naar mijn mening gemeende pogingen van extrema om meer ruimte te creeren werpen deze over t algemeen maar weinig vruchten af... Enige oplossing is iig voor Outdoor om minder kaarten verkopen denk ik, daar er gewoon niet meer ruimte meer is daaro. Klokgebouw heeft meer ruimte dus wellicht dat het nu wel goed komt.

Uitspraak van Lennar-D op donderdag 9 november 2006 om 23:42:
Ik denk trouwens dat het vooral komt doordat iedereen opmekaar gepakt staat. Als het minder druk is, is ws ook gelijk al een stuk minder warm.

mee eens, met novalectra was t in t begin zelfs koud daaro...

Maar toch, zou persoonlijk graag een andere lokatie willen zien, maar snap ook dat t niet mee valt om iets anders te vinden tegenwoordig...
Partyflock waardering Extrema NYE 31 december 2005
Waardering: goed

waardeloos 18
zeer slecht 10
slecht 14
onvoldoende 18
ok 89
voldoende
goed 231
zeer goed 130
geweldig 152

(Zitten hier nu dan alleen de mensen die het een slecht feest vonden hun commentaar te geven...???)

Met de wijzigingen die Marcel hierboven aangeeft denken we dat het iets minder druk gaat lijken en dat de ervaring voor iedereen prima gaat zijn, alhoewel ik het niet echt te druk vond. Het was wel druk, maar dat is het overal als het uitverkocht is...
laatste aanpassing
Dit lijkt me nou een uitermate geschikt feest om het nieuwe jaar in te gaan :-)
laatste aanpassing
Wat een onzin allemaal. Jullie zijn azijnpissers!!!!! Ik zie dat er dit jaar 2 areas bij zijn gekomen en dat de totale capaciteit maar met 500 man omhoog gaat. Mijns inziens toch een goede zaak?

Uitspraak van FFF-Boy op vrijdag 10 november 2006 om 14:14:
Zitten hier nu dan alleen de mensen die het een slecht feest vonden hun commentaar te geven...???

zoiets dacht ik ook.. ;)

en outdoor was dan wel errug druk, maar als je niet van drukte houdt moet je gewoon niet naar massale feesten gaan, lijkt mij dan. ben wel naar rustigere buitenfeestjes geweest waar de sfeer een stuk minder was, en daarom durf ik het met NYE er ook wel op te gokken. :)
laatste aanpassing
Ik sluit me aan RealFuture. Ik ga er gewoon heen. 2 zalen extra voor 1500 man capaciteit terwijl er maar 500 meer worden binnen gelaten kan de feestvreugde alleen maar verhogen.......
Uitspraak van Ugly Bitch op vrijdag 10 november 2006 om 23:10:
Ik sluit me aan RealFuture. Ik ga er gewoon heen. 2 zalen extra voor 1500 man capaciteit terwijl er maar 500 meer worden binnen gelaten kan de feestvreugde alleen maar verhogen.......

thats the spirit..

Weet je wat ik niet goed begrijp, waarom wordt dit forum gebruikt om negatief te doen.. vergeet 1 ding niet..je gaat naar feesten om plezier te hebben, waarom dan altijd zo sceptisch en negatief.. natuurlijk zijn er dingen die niet naar ieders wens zijn maar dat heb je altijd en overal.. de bus komt te laat, t regent, Balkenende wint de verkiezingen, je onderbuurman gaat om 8 uur smorgens zn muur eruit beuken.. Als iedereen nou eens de positieve kant bekijkt.. Extrema NYE is gewoon een vet feest.. vette deco, super line up, leuke mensen.. wat wil je nog meer om het nieuwe jaar in te gaan..en als je t niet bevalt ga lekker met je ouders oliebollen eten en een rotje afschieten naar je herrieschoppende buurman! feesten wij lekker door met alle andere vrolijke mensen :P
Uitspraak van ***angela*** op dinsdag 7 november 2006 om 21:28:
en ook nog een afterparty @ de rechter

die afterpaty in de rechter was nog veel leuker dan extrema nye zelf vorig jaar,mij niet meer gezien daar :no:
Uitspraak van Sherrif op zaterdag 11 november 2006 om 02:30:
vergeet 1 ding niet..je gaat naar feesten om plezier te hebben, waarom dan altijd zo sceptisch en negatief.. natuurlijk zijn er dingen die niet naar ieders wens zijn maar dat heb je altijd en overal..

Het is geen kwestie van 'altijd zo sceptisch en negatief', maar de laatste twee feesten van Extrema waar ik geweest ben (NYE en Outdoor) vielen gewoon zwaar tegen, om bovengenoegde redenen. Dat mag best gezegd worden, zeker als je dus bereid bent om de organisatie nog maar weer een kans te geven.

Vergeet niet dat mensen voor feesten dik voor betalen. Dat roept verwachtingen op. Als ervaringen en verwachtingen maar ver genoeg uit elkaar liggen, gaan mensen hun onvrede uiten, bijvoorbeeld in een topic als dit. Voor Extrema een kans om het deze keer beter te doen, lijkt me. Wees blij met zo'n gratis onderzoek naar klanttevredenheid. :)
Uitspraak van FFF-Boy op vrijdag 10 november 2006 om 14:14:
Partyflock waardering Extrema NYE 31 december 2005
Waardering: goed

Als je kijkt naar de waarderingen van de andere (grote) feesten op diezelfde dag:

Ghosttown 31 december 2005
Waardering: zeer goed

Megarave 31 december 2005
Waardering: geweldig

QrimeTime 31 december 2005
Waardering: geweldig

Dus blijkbaar KAN het toch beter. Iedereen wil gewoon graag een geweldig feest op NYE, en zolang het dat niet is kun je kritiek van mensen verwachten, want dan zijn er blijkbaar dingen die wel beter geregeld hadden kunnen worden. Door die kritiek op het forum te zetten hoopt men dat de organisatie er wat mee doet.

En zo te zien is dat gelukt, aangezien er nu meer ruimte is, en betere geluidsapparatuur (y)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Nexus Generation
thats the spirit..

Weet je wat ik niet goed begrijp, waarom wordt dit forum gebruikt om negatief te doen.. vergeet 1 ding niet..je gaat naar feesten om plezier te hebben, waarom dan altijd zo sceptisch en negatief.. natuurlijk zijn er dingen die niet naar ieders wens zijn maar dat heb je altijd en overal.. de bus komt te laat, t regent, Balkenende wint de verkiezingen, je onderbuurman gaat om 8 uur smorgens zn muur eruit beuken.. Als iedereen nou eens de positieve kant bekijkt.. Extrema NYE is gewoon een vet feest.. vette deco, super line up, leuke mensen.. wat wil je nog meer om het nieuwe jaar in te gaan..en als je t niet bevalt ga lekker met je ouders oliebollen eten en een rotje afschieten naar je herrieschoppende buurman! feesten wij lekker door met alle andere vrolijke mensen

JUIST!!!!!!!

Je kan Extrema NYE toch niet gaan vergelijken met Ghosttown, Megarave en QrimeTime?!?! :S:S
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 21:46:
Je kan Extrema NYE toch niet gaan vergelijken met Ghosttown, Megarave en QrimeTime?!?!

Nee, ik vergelijk alleen de waardering die mensen aan een feest geven. Dan maakt de muziekstijl niet uit. Of dacht je soms dat die feesten een hogere waardering krijgen, alleen omdat er hardcore/hardstyle gedraaid wordt? :S
laatste aanpassing

sfeer of geen sfeer..wij zijn dit jaar met zijn allen op se7en sins in het mecc maastricht met oud en nieuw..

Vorig jaar weinig goeds gehoord over Extrema nye

Se7en Sins staat voor ons ook vast al heeft extrema ook wel een leuke line up..maar voor de actie 2 man op 1 kaart bij seven sins sta ik voor 22,50 op een feestje dat 14 uur lang doorgaat en een line up die iets meer veelzijdigheid heeft
klinkt leuk hier, maar wij hebben ook allemaal al kaartjes voor se7en sins.:)
klinkt goed ma ik denk toch dat we na seven sins gaan dichterbij en 2 voor 1 prijs :D
Line up is wel aight.
Ik ga er zeker heen. Phoop met de hele crewww.

Eerst 24nov awake HEhe
Weet je wat ik niet goed begrijp, waarom wordt dit forum gebruikt om negatief te doen.. vergeet 1 ding niet..je gaat naar feesten om plezier te hebben, waarom dan altijd zo sceptisch en negatief...

Daar gaat de vrijheid van meningsuiting.... :)
Dit is een onafhankelijk discussieforum toch en geen reclameplaats voor organisatoren??? Moeten we jou dan ook maar de mond snoeren omdat je Extrema wel erg promoot hierzo?

Ik ben niet altijd zo sceptisch en negatief, heb de afgelopen twee jaar zo'n beetje alle Extrema feestjes bezocht en NYe was gewoon ver uit de minste van allemaal... Als je iemand dat azijnzeiken noemt is dat sijn of haar goed recht...
laatste aanpassing