| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 20 januari 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben er weer niet bij !!
Hoe verzinnen ze die datum altijd, zit al jaren in de planning om er ook eens heen te gaan, maar altijd precies op een datum die voor mij echt niet uitkomt.
Nu natuurlijk ook weer precies het weekend voor de hertoetsweek en ook de dag dat een goede vriendin haar verjaardag viert..op de een of andere manier weten ze het de afgelopen twee jaar of zo altijd wel in de toetsweek te plannen en in de uitzonderlijke gevallen dat dat niet het geval is op de dag dat je pa viert dat die 60 word of zo...
wie weet volgend jaar afgestudeert als het goed is, dus er bestaat dan eens een keer een kans dat ik hier ook eens aanwezig kan zijn... (word ik waarschijnlijk de dag ervoor aangereden door een auto, maar we blijven hopen)
Hoe verzinnen ze die datum altijd, zit al jaren in de planning om er ook eens heen te gaan, maar altijd precies op een datum die voor mij echt niet uitkomt.
Nu natuurlijk ook weer precies het weekend voor de hertoetsweek en ook de dag dat een goede vriendin haar verjaardag viert..op de een of andere manier weten ze het de afgelopen twee jaar of zo altijd wel in de toetsweek te plannen en in de uitzonderlijke gevallen dat dat niet het geval is op de dag dat je pa viert dat die 60 word of zo...
wie weet volgend jaar afgestudeert als het goed is, dus er bestaat dan eens een keer een kans dat ik hier ook eens aanwezig kan zijn... (word ik waarschijnlijk de dag ervoor aangereden door een auto, maar we blijven hopen)
leuk actie
haha..
Uitspraak van Rave' oltion 23 op donderdag 21 december 2006 om 18:06:http://download.mohradio.com/mindcontroller/
Nu heb ik dr helemaal zin in!
Strakke site
Uitspraak van Judas of Junnes op dinsdag 2 januari 2007 om 13:29:Dano is vervangen door Bountyhunter?
Uitspraak van Judas of Junnes op dinsdag 2 januari 2007 om 13:29:Dano is vervangen door Bountyhunter?
Bountyhunter (N)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 15:06:ik ben er weer bij
Je komt weer eens kijken bedoel je?
Uitspraak van actief op dinsdag 2 januari 2007 om 14:02:Volgens mij zijn mijn kaartjes nou ook geregeld
Begint alweer te kriebelen!!
Heb er weer zin in..
gaat nu door onder de naam north sea venue
Klinkt bekend
Zoo mun ticket is ok binne 
nu nog wachten
nu nog wachten
Uitspraak van Born Trouble op donderdag 4 januari 2007 om 17:19:Zoo mun ticket is ok binne
mijne ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 23:41:hemkade niks mis mee
Sinds de heropening (na de sluiting in 2001) is er behalve de kerstversiering in de hal (die is blijven hangen) geen cent meer in geinvesteerd
Maar.....de sfeer maakt veel goed
laatste aanpassing

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)