| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 20 januari 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kom ook weer even een kijkje nemen 
Same here
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 19 januari 2007 om 17:45:Iedereen al een beetje in de party-mood? Wil wel gezellige mensen zien natuurlijk.
Same here
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 23:48:Kom ook weer even een kijkje nemen
Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 19 januari 2007 om 20:33:Kom maar een arehucas'je halen.
Hoe laat bij jou morgen ?!
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 19 januari 2007 om 23:52:Hoe laat bij jou morgen ?!
'S morgens eerst ff kijken voor een afspraak bij de kapper, moet nog over de Albert Cuyp heen... ff paar dingen voor mijn werk doen. Denk dat de deur open kan om een uurtje of 14.00 a 15.00
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op vrijdag 19 januari 2007 om 23:50:Dat is weer een heel ander geluid na al dat gemekker over Outblast
je snapt toch wel dat er vooral negatief gereageerd op word?
Outblast trekt van die houthakkers pakkies aan.
En die hebben we liever niet op MC (N)
Mrja et houthakker tijdperk is toch bijna uitgestorven dus veel merk je er waarschijnlijk toch niet van
Uitspraak van De Slooper aka The Condemned op zaterdag 20 januari 2007 om 00:31:Eerst Mindcontroller daarna door naar de Arena naar Ajax-Utrecht
k krijg wel n hijs van je hasjie he?
laatste aanpassing
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op vrijdag 19 januari 2007 om 23:50:Van te voren zwaar kraken vanwege een naam wordt hip
Vooroordelen,
Heb wel vaker mensen overstag zien gaan na het horen van een set die van te voren al helemaal de grond in geboord werd,
Eerst zie/horen dan zeiken
Vanavonds eerst beuken
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 19 januari 2007 om 23:52:Nog meer mensen die bier voor me gaan halen
zal ik dan ook maar voor je gaan halen?
I control your mind when I get a little deeper ,
I'll be the dream and you'll be the sleeper.
When I attack there's no defense,
Mindcontroller , mindcontroller!!!
En wat Outblast betreft, zal toch een betere afsluiter worden als vorige editie. Maar dat kan als snel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 11:37:hoop alleen iets minder druk dan de vorige keer
Heb zo'n voorgevoel dat dat er niet in zit vanavond
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 11:40:Heb zo'n voorgevoel dat dat er niet in zit vanavond
nah de vorige was echt iets te druk, en moet wel wat ruimte hebben om los te gaan
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 20 januari 2007 om 00:10:Denk dat de deur open kan om een uurtje of 14.00 a 15.00
Tot zo
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 20 januari 2007 om 12:25:Geregeld hoor, Amstel en Heineken en nog wat Leffe's en La Trappe's.
Leffe trippel?
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 20 januari 2007 om 12:25:Amstel en Heineken en nog wat Leffe's en La Trappe's.
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 19 januari 2007 om 23:52:Nog meer mensen die bier voor me gaan halen
ik kreeg van jou nog een biertje toch?
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op zaterdag 20 januari 2007 om 13:53:wat is bier nouw weer joh!
Hetgene wat jij de hele avond voor mij gaat halen!
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 20 januari 2007 om 14:30:of er deurverkoop is?
Denk 't wel, is tot nu toe altijd nog geweest in de Hemkade met AoD feesten, tenzij ze mededelen dat 't uitverkocht is..
net dan toch maar kaartje gekocht 
maar ik dacht laatst te lezen dat ze opeens kluisjes hadden in de hemkade? is dat zo?
maar ik dacht laatst te lezen dat ze opeens kluisjes hadden in de hemkade? is dat zo?

![Sjaak Dekker[2x5]](/images/user/35561_631436.jpg)
![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)