| Betreft: | evenement: I hate trance, zaterdag 21 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van Underground For Ever op zaterdag 4 november 2006 om 21:33:Op een zaterdag was helaas niet mogelijk.
jah, baluh
Uitspraak van !Smokemon! op zaterdag 4 november 2006 om 23:10:ja ik ben ook benieuwt naar de lokatie
denk iedereen wel
Uitspraak van Screamcore op zondag 5 november 2006 om 15:42:ow dat vrij krijge is meestal niet echt het aller grootste probleem
bij mij wel
Uitspraak van Underground For Ever op zaterdag 4 november 2006 om 21:33:verder 1 comment: 13 April...waarom op een vrijdag ?
Op een zaterdag was helaas niet mogelijk.
Dat is jammer
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 17:43:dat kan ook hè gaat een beetje lastig als je om 04:30 moet beginnen
dat dan ook wel weer
Uitspraak van Screamcore op woensdag 8 november 2006 om 19:30:dan ook wel weer
dus normaal als ik begin met werken dan, zit ik gewoon nog te feesten..hmm klinkt best aantrekkelijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:52:en t gaat te langzaam
dan luister je naar de verkeerde
bij écht goede trance maakt de snelheid niet uit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:05:bij écht goede trance maakt de snelheid niet uit
Bij goede muziek maakt snelheid zowiezo geen ene flikker uit.
Uitspraak van TraumaTizer // op donderdag 9 november 2006 om 22:48:Bij goede muziek maakt snelheid zowiezo geen ene flikker uit.
precies, neem een voorbeeld aan muziek die heel de tijd gebroken is, dat hoeft niet snel te gaan vet is het wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:52:pindacore
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 19:52:van trance krijg ik koppijn
verklaar waarom je koppijn krijgt?
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op donderdag 9 november 2006 om 23:31:verklaar waarom je koppijn krijgt?
ik denk omdat ze teveel naar NL terror luisterd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 10:24:ik denk omdat ze teveel naar NL terror luisterd
ja van terror helemaal, als ze van trance al koppijn krijgt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:05:bij écht goede trance
naa kan me niet voorstellen dat ik trance goed vind
Uitspraak van inactief op donderdag 9 november 2006 om 23:31:een doelloze reactie, omdat iemand zijn mening geeft, gelijk aanvallen je heet toch [NL] volgens mij is nederland toch voor vrije meningsuiting zoiets moet je weten voor je dat voor je naam zet
voel jeje nou de man ofzo?
ik mag t bij hem
en waar bemoei jeje mee is iets tussen mij en hem en niet met jou