Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 19:37:Ik vind haar echt 1 van de lelijkste vrouwelijke BNers die er rond loopt
Ik vind haar ook niet echt mooi..
Ik hoorde later dat het een reclame stunt was om zijn album te promoten....
Dus wat is er waar en wat niet.....
Dus wat is er waar en wat niet.....
laatste aanpassing
Ik vind dat ze maar lekker moeten doen waar ze zin in hebben 
Kan mij nou rotten dat ze het met elkaar doen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 oktober 2006 om 19:17:ze is een beetje oud vorm hem tog???
jaloers ofzo?
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 4 november 2006 om 23:02:Kan mij nou rotten dat ze het met elkaar doen
Nee, ik denk liever aan andere smakelijke zaken.
laatste aanpassing
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 4 november 2006 om 23:02:Ik vind dat ze maar lekker moeten doen waar ze zin in hebben
juist ja, lekker belangrijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 20:02:Lekker zelf weten Ze is een mooie vrouw, Jan heeft groot gelijk maar hij zal er wel achter komen dat hij niet de enige voor haar is ...
Dat denk ik dus ook aangezien juffie er al heel wat heeft versleten....JAN zal niet haar laatste zijn......
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 00:39:Dat denk ik dus ook aangezien juffie er al heel wat heeft versleten....JAN zal niet haar laatste zijn......
je moest eens weten hoeveel dames jan heeft versleten,jan is ook geen heilig boontje hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 20:56:leeftijd is maar een getal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
tuurlijkkkk
kijken of je dat ook zegt als je 85 bent
Uitspraak van Jessicazij ziet geldSybe op maandag 6 november 2006 om 12:44:
en hij tieten
maaruh ja,, ze weet nu niet wat ze mist
Uitspraak van Housefreak op donderdag 9 november 2006 om 22:16:Die Jan Smit heeft het maar goed voor elkaar.
ze zien er wel leuk uit saampjes
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 21:04:denk jij dat je alleen maar gelukkig wort met iemand van jouw eigen leeftijd dan>
wat n onzin
weet niet waar je dat vandaan haalt..
jij zegt dat leeftijd maar een getal is, alsof je met 21 in dezelfde levensfase zit als je 30 bent..of ellemieke is blijven hangen ,of Jantje is extreem volwassen voor zijn leeftijd..ik gok op het eerste
@nke! citeer 4 november 2006 19:37
Ik vind haar echt 1 van de lelijkste vrouwelijke BNers die er rond loopt!
de lelijkste vrouwen???? wat is dat nou weer voor kk onzin je komt zelf totaal niet bij haar schoonheid in de buurt hoe kan jij dat nou zeggen het is gewoon een lekkerwijf iedereen heeft misschien andere smaak maar 1 van de lelijkste das echt de grootste onzin ooit
ik vind het wel een leuk stelletje ik geef hem groot gelijk
IK HAT PRECIES hetzelfde gedaan!!
KLASSE dus krijgt hij weer een klein beetje respect mee van mij want verder vind ik het maar een faggy
Ik vind haar echt 1 van de lelijkste vrouwelijke BNers die er rond loopt!
de lelijkste vrouwen???? wat is dat nou weer voor kk onzin je komt zelf totaal niet bij haar schoonheid in de buurt hoe kan jij dat nou zeggen het is gewoon een lekkerwijf iedereen heeft misschien andere smaak maar 1 van de lelijkste das echt de grootste onzin ooit
ik vind het wel een leuk stelletje ik geef hem groot gelijk
IK HAT PRECIES hetzelfde gedaan!!
KLASSE dus krijgt hij weer een klein beetje respect mee van mij want verder vind ik het maar een faggy