Ik snap het wel hoor....haha
maar wel boeiend genoeg blijkbaar om dat te melden..
pure verveling momenteel...net zoals iemand zich genoeg verveelde om dit topic te openen...jij vindt het schijnbaar boeiend genoeg om iedereen die het niet boeiend vindt erop aan te spreken...nogmaals boeiend (n)
laatste aanpassing
pure verveling momenteel...net zoals iemand zich genoeg verveelde om dit topic te openen...jij vindt het schijnbaar boeiend genoeg om iedereen die het niet boeiend vindt erop aan te spreken...nogmaals boeiend laatste aanpassing 21 oktober 2006 21:12
lekker boeiend dat jullie hier over ruzie gaan maken!
ik denk echt dat de rest dat ook heel erg boeiend gaat vinden,
mischien een boeiend topic, een boeiend idee??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 21:19:ja doeg!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 21:19:ik ben niet boeiend genoeg!
begin een topic over je boeiende eigen bedrijfje
laatste aanpassing
Had Jan belooft deze foto 3jaar te bewaren, maar nu is het tijd om hem te laten zien.

Nie goe
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 00:10:ellemieke vind ik maar een moffen hoer ...
Toch vind ik jan wat viezer (N)
ieder zijn keus
Jan S heeft het goed gedaan.
Jan S heeft het goed gedaan.
jullie zijn allemaal gefopt door een aandachtgrap van radio 538.in evers staat op van vrijdag was daarin een telefoongesprek met jan en elemieke in scene gezet om aandacht te krijgen voor het feit dat elemiek afgelopen zaterdag voor de stichting pink ribbon (een stichting voor bestrijding van borstkanker) achter de kassa ging zitten bij de bijenkorf.ze hebben dus (nog niet,haha) geen relatie.de stunt is zo te merken gelukt.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 oktober 2006 om 19:17:ze is een beetje oud vorm hem tog???
moeten ze lekker zelf weten
Wat een gezanik zeg. Als die 2 gelukkig zijn laat ze lekker. En dat hij 20 is en zij 30 is dat erg? Nee, dat maakt niks uit.
tussen mij en mijn vriendin zit ook 18 jaar verschil. boeiend
**Nics** citeer 21 oktober 2006 21:26
Uitspraak van DDHaan
op zaterdag 21 oktober 2006 om 21:24:
ik volg liever een ander
en dat noemt zich zelfstandig ondernemer??
Uitspraak van DDHaan
ik volg liever een ander
en dat noemt zich zelfstandig ondernemer??
zie jij geen verschil tussen zelfstandig ondernemer zijn,
of reageren in een topic of anderen volgen??
Nog een keer dan...

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 11:27:Wat een gezanik zeg. Als die 2 gelukkig zijn laat ze lekker. En dat hij 20 is en zij 30 is dat erg? Nee, dat maakt niks uit.

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)