Partyflock

Forumonderwerp · 908043

corus is verkocht voor 9 miljard dollar aan 't Indiase tata
:|

bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=67782/contentid=769118/sc=68c051
laatste aanpassing
aha, je werkt voor de oosterburenconcurrent ;-)
Het stoomtreintje (of de locomotief ervan) dat voor excursies over het Corusterrein wordt gebruikt is ook van Krupp (of door hun gemaakt of whatever, hun logo staat er iig op) :-)
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 27 oktober 2006 om 09:50:
Hardcore lover > ga je ook met het corus-by-night treintje mee op 10 nov.?

Ik vind het best. Hoelaat verzamelen bij het museum?.

Maarja er is niet echt veel wat dat treintje mij over de hoogovens kan vertellen.. Ken zelfs alle wegen bij naam :). Weet bijna alle routes door alle fabrieken (heb ik elke fabriek van de hoogovens al meerdere klussen gedaan). Maar lijkt me wel stoer om een keer met die ouderwetse trein mee te rijden :). Ding klinkt net als een stervende walvis :)
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 27 oktober 2006 om 10:33:
aha, je werkt voor de oosterburenconcurrent
Het stoomtreintje (of de locomotief ervan) dat voor excursies over het Corusterrein wordt gebruikt is ook van Krupp (of door hun gemaakt of whatever, hun logo staat er iig op)

idd.

Het treintje kan idd een Krupp logo hebben,rn bijv veel roltrappen en liften hebben ook alleen maar een Thyssen-logo omdat Thyssen en krupp nog nog niet heel erg lang bij elkaar zijn
weten jullie jongetjes en meisjes, een vriendje van mij zn vader werkt bij de hoogovens en nu is tata zn nieuwe baas. ik hoop dat ie een beetje lief is voor iedereen, hopen jullie dat ook of geef je meer om de batsierook

doei!

Uitspraak van Hardcore_lover op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:26:
Ik vind het best. Hoelaat verzamelen bij het museum?.

mmm, als je nog geen kaartjes hebt gaat het niet lukken denk ik, het is geloof ik al uitverkocht...
En ja, voor de medewerkers van Corus komt er ws. weinig nieuws aan het licht tijdens dat ritje, het is dan ook voornamelijk leuk voor vrienden en fam. En het is cool om door de walserij heen te lopen, kan me daar echt vergapen aan die steeds langer wordende roodgloeiende plakken staal :-)

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 27 oktober 2006 om 20:41:
Het treintje kan idd een Krupp logo hebben,rn bijv veel roltrappen en liften hebben ook alleen maar een Thyssen-logo omdat Thyssen en krupp nog nog niet heel erg lang bij elkaar zijn

Ik vond het voornamelijk grappig dat ze een locomotief van de concurrent gebruiken voor de excursies.

js > vraag me af hoe lief deheer Tata zal zijn voor de engelsen. Er gaat een verhaal de ronde (dus ja ik weet niet wat er van waar is) dat hij ooit een hotel heeft overgenomen van engelsen, waar bij de voordeur stond "verboden voor honden en indiërs", na de koop veranderde hij het bord in "verboden voor honden en engelsen"... Vraag me af hoe hij nu tegen de oude kolonisatoren aankijkt ;-)
Uitspraak van DanM op woensdag 25 oktober 2006 om 22:50:
Mja...wij zijn de grootste assen-producent van de Benelux, wij leveren alle soorten en maten voor oa het leger, HTM, zware industrie, automotive en noem maar op...
Kleine industrie is ook industrie...weet je....wij produceren en reviseren, dus wel degelijk industrie..

ken helemaal geen bedrijven in halfweg, hoe heet het dan? :vaag:
up!