Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 13:42:Wat denk jij wat voor een functie krijg toebedeeld wanneer je in de hemel arriveerd?
ik wil helemaal niet naar de Hemel
Daar heb ik nl helemaal geen bekenden zitten
God .. zonder twijfel.. 
Uitspraak van ram B ofwat ?! op zondag 22 oktober 2006 om 12:29:doe mij maar de heldaar kan je alles doen wat die zogenaamde
van een god verboden heeft
En hier komt het punt dat ik vraag "wat is een hemel?" Is dat inderdaad een plek met alleen maar zoetsappig geneuzel? Of een plek waar al jouw wensen worden vervuld? Voor de ene wordt de hemel een hel en vice versa...
laatste aanpassing
Uitspraak van Audionysos op zondag 22 oktober 2006 om 14:56:En hier komt het punt dat ik vraag "wat is een hemel?" Is dat inderdaad een plek met alleen maar zoetsappig geneuzel? Of een plek waar al jouw wensen worden vervuld? Voor de ene wordt de hemel een hel en vice versa...laatste aanpassing 22 oktober 2006 15:00
dat is gewoon een verzinsel van een meester oplichter die vroeger het geld aftroggelde door de mensen wijs te maken dat er een god was en als je geen donatie voor de kerk gaf je in de hel zou belanden... kan je nagaan dat de hemel en "God" dus oplichterspraktijk nummer 1 is...
maar ik heb wel geen tijd, ben namelijk ff bezig met 20 maagden
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 15:34:Die zal ook vast wel een keertje ziek zijn of een vrije avond willen
dan valt zn zon in
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 16:32:dan valt zn zon in
Zoon dus..
Je weet wat ik je nu aan het vertellen ben hè..
Pas een beetje op
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:00:Zoon dus..
pfffff tis zondag en ben nog niet zolang wakker
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:00:Je weet wat ik je nu aan het vertellen ben hè..
nee vertel
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:00:Pas een beetje op
*bibber*
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:08:ik wacht vol spanning
Dan laat ik je nog heel even wachten...
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:15:Dan laat ik je nog heel even wachten...
Ik mag toch hopen dat ik daar niet hoef te werken
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:17:dan spaar ik het gewoon op
Eitje voor je.. Denk ik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 13:42:Wat denk jij wat voor een functie krijg toebedeeld wanneer je in de hemel arriveerd?
ik snap de vraag niet...
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:28:dan heb ik liever hier een politieke functie
stelletje lamme lamstralen hier in "politiek den haag" ..
je begreep mn antwoord in iedergeval wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:25:tja dat merken we dan vanzelf wel
Het "moet" maar
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:32:werken is voor burgers
er is geen SOOS in de hemel
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 18:15:maar.... waar is de hemel eigelijk ..?
bij Hoevelaken links af
Voor wie zou je eigenlijk willen werken?
God?

of
Satan?

wie zegt namelijk dat enkel de hemel uit goodygoodies bestaat?
God?
of
Satan?
wie zegt namelijk dat enkel de hemel uit goodygoodies bestaat?
laatste aanpassing

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)