Partyflock

Forumonderwerp · 907802

ben benieuwd

me vriend heeft mij wel terug genomen.....maar ik weet niet of ik dat ook zou doen...oneerlijk eigenlijk

mijn vriend zal nooit vreemd gaan en andersom ook niet
laatste aanpassing
Ligt eraan. Denk het wel.
Nee.
Nee, maar ik durf niet 'nooit' te zeggen..
Denk niet dat je dat nu met 100% zekerheid kan zeggen
Nope dan is t gelijk klaar.. heb dan echt t gevoel alsof die ander beter is dan ik en aangezien ik mezelf niet onnodig gek zou gaan maken is t dan klaar

Heb het meerdere keren gedaan, maar ben d'r inmiddels toch wel achter dat het daarna toch niet meer werkt :)

Dus nee!

ben nog elke dag blij dat me vriend me een 2e kans heeft gegeven...het gaat nu al 3 jaar beter dan ooit :D:D

nopez

Ik zou mn vriend nooit meer 100% kunnen vertrouwen en daar gaat het toch om in een relatie....

Dus nee :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:22:
nooit meer 100% kunnen vertrouwen en daar gaat het toch om in een relatie....

idd klopt helemaal dus daarom ook een dikke vette NEE,das gewoon deur open :bye:

Inpakken en weg wezen!

NOOIT!!

Nee.

Nee

Nee echt niet

dacht van wel al die 9 maanden, maar nu begin ik heel erg te twijfelen of het allemaal wel nut heeft
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:59:
echt all the way, zou ik er echt me stoppen alleen zoenen weet niet denk het ook, zou de beelden in me hoofd zien hoe hij dat zou doen zou er kapot aan gaan denk ik, met iederen x de vraag waarom?

:yes:

Zou er niet mee stoppen ..
Bedoel sommige dingen kan je gewoon niet tegen houden .
Al moet ik zeggen dat wij van elkaar weten dat we vreemd gaan dus is het eigenlijk geen vreemd gaan meer .

Zijn getrouwd alleen een keer sex met ande hoeftniets uit te maken ....
VERTEL ME DIT

Hoor iedereen zeggen neem hem niet terug of ik ben gekwetst ...

MAAR
waardoor ben je gekwetst als je partner een keer sex heeft met een ander????

1: de daad zelf
2: je eigen onzekerheid (zou hij/zij beter / lekkerder zijn dan mij, houdt hij nog wle van mij)
3: jaloers! (klinkt raar maar het feit dat hij/zij iets geeft gedaan waar jij je lange tijd voor ingehouden hebt is moeilijk verkroppen)

Bij de meeste mensen kom je op de optie 2 en 3 uit .
Zelden is de daad zelf schadelijk maar het is gewoon een feit dat je je kekwetst voelt door de twijfel over jezelf nadat de daad is gebeurt .
Dus alle andere gevoelens overstemmen het feit dat het gebeurt is ,.

Vraag je dat eens goed af en denk er heeeeel goed over na .
Geef AUB geen reactie van , niet waar maar geef een argument .

1: de daad zelf
2: je eigen onzekerheid (zou hij/zij beter / lekkerder zijn dan mij, houdt hij nog wle van mij)
3: jaloers! (klinkt raar maar het feit dat hij/zij iets geeft gedaan waar jij je lange tijd voor ingehouden hebt is moeilijk verkroppen)

heb je ook gelijk in . je gaat twijfelen aan jezelf en wat er niet goed was en of die ander leuker en zo is is inderdaad ook jaloezie. maar in een relatie vindik dat zoiets niet mag gebeuren tenminste in mijn relatie dan, en al helemaal niet als je er niet eerlijk over bent als je zegt van wat vind ja van die en er wordt gezegt dat vieze dikke wijf en dan achteraf blijkt het wel zo te zijn grrrrr achja
laatste aanpassing

ja eerlijkheid staat bij mij echt voorop ik wil wel weten wanneer het gebeurt is enzo .
Alleen als het een keer voor komt dan blijf ik toch bij die persoon . Mischienook omdat ik er gruwelijk veel van hou e al een hele tijd mee samen ben .
Maar zoizo , bedoel lust en sex en echt liefde moet je apart avn elkaar kunnen zien .

Eigenlijk best een raar idee want voor 1000e jaren bestond het idee vreemdgaan niet eens ..... dus is een maatschappelijk iets . de mens zelf is een redelijk vrij beesje en daarom gebeurt het ook ..

Kwestie van ervaring en opvoeding lijkt me gezien alle andere volkeren sex hadden met anderen en soms was het zelf heilig of een eer voor de hele familie
Why not? Kan gebeuren... En dat geeft je natuurlijk het recht om een x hetzelfde te doen :p

neej, als ze vreemd zou gaan zou ik haar nooit meer kunnen vertrouwen.
Artiest {SHOWLIST artist 79055, 8541}
Uitspraak van Esco op donderdag 30 november 2006 om 14:05:
Why not? Kan gebeuren... En dat geeft je natuurlijk het recht om een x hetzelfde te doen

Heheheh..

NEE!!

Nooit!
dat is toch wel het ergste wat erin een relatie kan gebeuren. Het hele vertrouwen is weg.
:frusty:

Werkzaam bij Techno Humanity
Artiest {SHOWLIST artist 627, 5399}
nee dan is het over meteen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 17:18:
Nooit!
dat is toch wel het ergste wat erin een relatie kan gebeuren. Het hele vertrouwen is weg.

ligt eraan hoe je het bekijkt , bedoel als je elkaar juist heeeeel goed vertrouwd en weet dat die persoon van je houdt en bij je wil blijven no matter what , en je weet dat het alleen om sex gaat .
Dan gaat het juist om het vertrouwen wat je in iemand hebt om het erbij te laten en met die persoon door te gaan .

Denk juist dat je iemand dan dumpt omdat je te onzeker bant over die relatie nadat dat gebeurt is en dat heb je niet als je vantevoren al veel vertrouwen in elkaar had .

Zo kunen mensen die elkaar helemaal op en top vertrouwen elkaar juist HELEMAAL los laten .

dus meen dat het net effe iets andersom is .
Wat als ze stiekum wel afspreekt met andere jongens, maar er zogezegd niets gebeurd?

Uitspraak van Extase op vrijdag 1 december 2006 om 12:14:
Wat als ze stiekum wel afspreekt met andere jongens, maar er zogezegd niets gebeurd?

als er nis gebeurt is er toch ook niks aan de hand?
of ze zegt dat er niets is gebeurt en dan is het wel ....
ja dan is het een ander verhaal .

maar terug nemen zal ik wel .

NEE
Nee, nee en nog eens NEE! :nee:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:26:
maar terug nemen zal ik wel .

Ik ook.
Nee.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 14:32:
Ik ook.

goedzo!

bedoel als je van iemand houdt is het makkelijk om direct te dumpen .. meestal , uiteindelijk , huil je zelf je ogen uit je kop omdat je dat hebt gedaan opmdat hij/zij vreemd gegaan is ...

terwijl als je daarna eerlijk praat met elkaar en je kent de motieven.. Had er behoefte aan , nooit een ander gehad dan jij .
Nieuwsgierig .
jij zelf hebt hem maanden seksueel genegeerd . noem maar iets dan kom je er wel uit .
Maar VOORAL BLIJVEN PRATEN!!!e niks door slikken .

Als ie me beloofd dat ik de volgende x mee mag doen wel:P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 17:50:
ligt eraan hoe je het bekijkt , bedoel als je elkaar juist heeeeel goed vertrouwd en weet dat die persoon van je houdt en bij je wil blijven no matter what , en je weet dat het alleen om sex gaat .
Dan gaat het juist om het vertrouwen wat je in iemand hebt om het erbij te laten en met die persoon door te gaan .

Denk juist dat je iemand dan dumpt omdat je te onzeker bant over die relatie nadat dat gebeurt is en dat heb je niet als je vantevoren al veel vertrouwen in elkaar had .

Zo kunen mensen die elkaar helemaal op en top vertrouwen elkaar juist HELEMAAL los laten .

dus meen dat het net effe iets andersom is .

Hmmm, nou ik heb hetzelf meegemaakt. en het is zeker een op lust gebasseerd iets! Je voelt je indd klote als je bedrogen wordt. Maar de liefde van mijn kant is op zo'n moment wel weg! want het is naast de lust ook een stukje kijken van: "hoe ver kan ik gaan".
Daar ben ik absoluut niet van gediend.. als je sex met een ander wil proberen gaat het altijd nog eerst in overleg lijkt me.. en niet zomaar proberen of doen.

vreemdgaan valt niet goed te praten..

als je zeker weet dat hij/zij heel veel van je hield.. had je het mis.. want anders ga je niet vreemd ;) punt
.... tuurlijk .... als ze terug komt betekend dat alleen dat ik beter ben ;p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:22:
Ik zou mn vriend nooit meer 100% kunnen vertrouwen en daar gaat het toch om in een relatie....

Dus nee

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 december 2006 om 21:40:
vreemdgaan valt niet goed te praten..

als je zeker weet dat hij/zij heel veel van je hield.. had je het mis.. want anders ga je niet vreemd ;) punt

indd! roerend mee eens ;)

Maar als hij t daarna vertelt is t toch nie vreemd meer :)

Wat is vreemdgaan? Stel je gaat naar een paren club, heb ik daar totaal geen problemen mee als mijn vrouw het doet met een ander ( uiteraard moet de relatie goed zijn en moet je elkaar volledig vertrouwen en tevens goede afspraken met elkaar gemaakt hebben ).Het is alleen iets fysieks.Waar ik meer moeite mee zou hebben en dat is voor mij vreemdgaan .Is als ze achter mijn rug met een andere gozer gaat lopen sms-en of stiekem afspraak maakt want dan is de kans groot dat er liefde bij komt kijken.

Hoeveel mensen gaan er wel niet vreemd omdat de sex kut is ( Jaren lang of misschien heel je leven sex hebben met 1 pers kom op dat geloof je zelf toch niet ) tevens gaan relaties gaan uit elkaar omdat ze elkaar niet vertrouwen of elkaars vertrouwen schaden.Voor mij is vertrouwen schaden is voor mij vreemdgaan en Nee!!! dan neem ik haar niet terug.
jammer joh

Uitspraak van Ragdoll op zaterdag 2 december 2006 om 04:07:
:no:

mijn idee ook

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 21:34:
als je sex met een ander wil proberen gaat het altijd nog eerst in overleg lijkt me.. en niet zomaar proberen of doen

oow overleg is het ook zeker , in een relatie is eerlijkheid voorop , en als het zich voordoet en je partner weet vantevoren dat er iets KAN gebeuren en je verteld het de volgende dag is er niets aan de hand .

maarja...... sommigemensen hebben nou eenmaal seksueel een kleine kronkel hehe .

hangt er vanaf met wie en waarom..