| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 21:44:Ja maar die zijn allemaal met megahak
Heujjj
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 21:44:deze hak is niet zo hoog dus kan ik nog lekker op los gaan!
Haha, oke, da's waar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 21:44:maar me outfit vind ik erger.. denk niet dat hij nog binnen is voor het weekend
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:58:Nee die of zwarte
Ziejewel!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:58:want plat ga ik niet en te hoge hak ook niet
hehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:58:ben nog op zoek naar andere maar ken ze nergens vinden fatsoenlijke
Oh
Vertel me je precieze wensen, dan zal ik es me best doen
Ik ken t probleeem .. dus als iemand nog de ideale laarzen vind, let me know ...
Kom je ze halen?
leuke trui
maar hoelang ga je die aan houden??
moet er niet aan denken om in een trui te gaan feesten
met een spagettie topje heb ik het al bloed heet
voor mij was het gelukkig niet zo moeilijk om kleren
uit te kiezen
heb dit jaar voor defqon pakje besteld
en die doe ik zaterdag ook aan
scheeld weer een hele hoop stress

met zwarte laarzen
kan nu al niet meer wachten heb er echt vet veel zin in

maar hoelang ga je die aan houden??
moet er niet aan denken om in een trui te gaan feesten
met een spagettie topje heb ik het al bloed heet
voor mij was het gelukkig niet zo moeilijk om kleren
uit te kiezen
heb dit jaar voor defqon pakje besteld
scheeld weer een hele hoop stress

met zwarte laarzen
kan nu al niet meer wachten heb er echt vet veel zin in
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 09:49:heb dit jaar voor defqon pakje besteld
Is het nou ook zwart / geel of zit er nog groen in?
laatste aanpassing
dan zijn we al met 2 in zwart met geel 
Gelukkig niet helemaal hetzelfde..
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 23 november 2006 om 11:12:dan zijn we al met 2 in zwart met geel
Dresscode waar ik niks vanaf weet?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 11:31:heb je geen foto van je kleren
Euh.. na zaterdag heb ik wel een foto.. gaat niet opschieten dus haha! Heb iniedergeval ook een rokje en topje in zwart met fel geel. Misschien heb je het ooit wel eens bij iemand gezien, maar anders zie je het zaterdag misschien!
Dresscode waar ik niks vanaf weet?
NEE zwart en geel is niet de dresscode!!!! Stel je voor dat straks half gelredome in die kleuren gekleed is.. 2 pers. vind ik genoeg
Volgens mij is een bloemetjespatroon de dresscode
Sjow kan het feest al beginnen? Mn pakje roept: "trek me aan, trek me aan"
Vanaaf nog ff de stad, misschien loop ik nog tegen iets leuks aan
hahaha te grappig, ik heb dus wel mn pakkie gepast op een zaterdagochtend om 7 uur ofzo (hoe bedoel je niks te doen) en een foto gemaakt om te kijken of het wel leuk stond gheheh, maar aangezien mn hoofd nog op half 7 stond, ga ik die hier niet vertonen
Dus zaterdag wordt het pakjesavond
Vanaaf nog ff de stad, misschien loop ik nog tegen iets leuks aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 11:31:heb je geen foto van je kleren
hahaha te grappig, ik heb dus wel mn pakkie gepast op een zaterdagochtend om 7 uur ofzo (hoe bedoel je niks te doen) en een foto gemaakt om te kijken of het wel leuk stond gheheh, maar aangezien mn hoofd nog op half 7 stond, ga ik die hier niet vertonen
Dus zaterdag wordt het pakjesavond
Uitspraak van ***Cheetah*** op donderdag 23 november 2006 om 13:16:Mn pakje roept: "trek me aan, trek me aan"
hahahaha dat riep die van mij gisteravond en heb toen ook ff getest of ie wel party-proof is. Heb alleen geen foto gemaakt (in je eentje gaat dat zo moeilijk..)..
Ben nu wel erg benieuwd naar jouw foto!
Uitspraak van ***Cheetah*** op donderdag 23 november 2006 om 13:16:Dus zaterdag wordt het pakjesavond
Als je dat maar weet..
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 23 november 2006 om 12:46:Volgens mij is een bloemetjespatroon de dresscode
Dan volg ik die dus perfect
Ik wil nog nieuwe schoenen !!!! 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 09:49:maar hoelang ga je die aan houden??
meschien wel niet zo lang
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 17:59:nou heb het nog op tijd binnen ! nu afw88 of het wat is
Al aangepast??
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 23 november 2006 om 15:21:Jaa, ik heb goed opgelet en vind het een geniaal plan van jullie
Blij dat iemand het leest
Uitspraak van Miss Spring op donderdag 23 november 2006 om 18:47:heb je geluk!!
Al aangepast??
nee heb het morgen of zaterdag binnen dus dat bedoelde ik met nog op tijd binnen!
maja dan is de vraag of het ook wat is anders kan ik alsnog wat anders bedenken haha achja heb al een reserve outfitje gevonden
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 23 november 2006 om 20:15:Zie het zaterdagavond wel wat ik aantrek nu eerst nachtdiensten
nogmaals.. mannen hebben het zó makkelijk!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:08:nogmaals.. mannen hebben het zó makkelijk!
idd
Ik bedenk me net dat ik morgen welgeteld 1 uurtje vrij heb om even iets leuks te shoppen.......dat wordt vroeg opstaan dus
Kon ik er maar zo over denken
Hahah ofniet..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 21:17:Ik bedenk me net dat ik morgen welgeteld 1 uurtje vrij heb om even iets leuks te shoppen.......dat wordt vroeg opstaan dus
1 uurtje ! dat wordt rennen dan
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 23 november 2006 om 20:15:Zie het zaterdagavond wel wat ik aantrek