god weet
dat God hem er dan maar tussen steekt, zal ik voor hem de deur wel ff dichtdoen
trouwens volgens mij heb ik in mijn experimentele fase van mijn leven dat al eens gedaan, maar werd er nie echt opgewonden van of zo
laatste aanpassing
die komt heel laat nog terug hoor maar dan slaap ik al
U heef uw mannetjes
zwaar weekend voor de boeg
is dat nog wel zwaar voor jou, ik denk dat iemand anders een veel zwaarder weekend voor de boeg heeft
en morgenavond meidenborrel
het kan niet op daar
verklaar je nader
diegene die je bezoekt bedoelde ik
ikke heb leuk leven hoor!
da's mooi dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 23:36:volgens mij probeert ie me wat te zeggen........
pak denny ne keer bruut dan is het weg ? of toch iets anders
lekker joh zo'n luiwammes dag er achteraan
die heb ik genoeg, het is de actie er net voor waar iets mee scheelt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 23:57:jij kan een week niet zitten
jij na zaterdag ook niet
da's wel fijn dan hebben jullie iets gemeen, dat is om een hechtere band met elkaar te krijgen
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 december 2006 om 10:58:Alsof die lul van een Silly Wabbit een eigen topic verdient
lieve dingen hoef je niet te verdienen, die krijg je gewoon....ookal gedraagt iemand zich al een lul
foei

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 december 2006 om 11:09:Ik heb geen vlooien
jammer.....ben gek op vlooien.....
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 december 2006 om 10:58:Alsof die lul van een Silly Wabbit een eigen topic verdient
Ja, vraag ik me ook al maanden af
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 10:58:Hey, niet zo bijdehand he stinkaap
Ja wat dat betreft lijkt ie wel op jou hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:03:ookal gedraagt iemand zich al een lul
Ik ben meestal wel lief voor een lul
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 december 2006 om 11:09:Ik heb geen vlooien, lelijke oelenwapper
hap hap hap
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:10:en nu echt wegwezen, anders verkoop ik je aan TNO tbv vivisectie
Zou jij nooit doen joh, niet zulke stoere taal hè TROELA
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:11:jammer.....ben gek op vlooien.....
Keb nog wel een poes in de aanbieding vol vlooien voor je
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 11:57:Die brutale snotaap komt me m'n strot uit
incasseren.........probeer maar lukt je vast wel.....
laatste aanpassing