uit de hand met schil, of ik snij ze in kleine stukkies voor in de magere yogurt 
Uitspraak van *KimmyMookie* op vrijdag 13 oktober 2006 om 16:32:kan ze niet eten ben er alergiës voor hahahaah
ik mag ze ook niet eten ben ook allergisch voor appels vind ik zwaar kut want appeltjes zijn zeker die groene...maar die mag ik al helemaal niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:40:Ik ben allergisch voor appels dus ik eet ze niet
als je allergisch bent voor appels, kan je dan ook niet tegen andere bepaalde soorten fruit? en welke stof in de appel veroorzaakt dan de allergie?
als je allergisch bent voor appels, kan je dan ook niet tegen andere bepaalde soorten fruit? en welke stof in de appel veroorzaakt dan de allergie?
appelallergie word vaak veroorzaakt door een bepaald eiwit mal d4...
of als je een berkenpollen allergie hebt kan je ook vaak niet tegen fruit van berkenbomen.
dat eiwit zit geloof ik alleen in appels.
de santana appel staat erom bekend, bij de meeste mensen met allergie geen allergische reactie te geven.
en ik hoor ook steeds vaker dat mensen met allergie de breaburn appel ook kunnen verdragen!
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 19 oktober 2006 om 14:43:Fuji van de Marokkaanse Toko (dan zijn ze tenminste aan de maat en de smaak...niet die kleine krengen van de supermarkt of groenteboer hier) compleet nog met het netje eromheen.
de fuji die jij bedoelt in de supermarkt/groenteboer zijn niet de chinese en daarom hebben ze ook geen netje! (zijn overigens niet te eten
hebben ook een hele andere kleur!
laatste aanpassing
Uitspraak van *KimmyMookie* op vrijdag 13 oktober 2006 om 16:32:kan ze niet eten ben er alergiës voor hahahaah
oww my god!
vaak snij ik met een mesje stukken eraf...vind ik ook het prettigst eten en heeft iets van relaxed, over zich 
lekker chil,rustig een appeltje snijden
en als ik geen mesje heb,gewoon uit de hand...eerst het midden weg,dan de bovenkant,dan de onderkant...en dan kaal eten

eet het meeste die geel/rode (weet ff de naam niet)
lekker chil,rustig een appeltje snijden
en als ik geen mesje heb,gewoon uit de hand...eerst het midden weg,dan de bovenkant,dan de onderkant...en dan kaal eten
eet het meeste die geel/rode (weet ff de naam niet)
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 19 oktober 2006 om 14:43:
Fuji van de Marokkaanse Toko (dan zijn ze tenminste aan de maat en de smaak...niet die kleine krengen van de supermarkt of groenteboer hier) compleet nog met het netje eromheen.
de fuji die jij bedoelt in de supermarkt/groenteboer zijn niet de chinese en daarom hebben ze ook geen netje! (zijn overigens niet te eten )
hebben ook een hele andere kleur!laatste aanpassing 19 oktober 2006 15:35
Inderdaad ja....ik ben er een keer ingetrapt en heb die dingen meegenomen...nepperds!!! dat waren het
Uitspraak van **Brunette op donderdag 26 oktober 2006 om 15:50:n stukjes met kaneel en suiker erop
Alleen als ik er tijd voor heb!
en anders ff wassen en dan gewoon zo opeten
Uitspraak van **Brunette op donderdag 26 oktober 2006 om 15:50:in stukjes met kaneel en suiker erop
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 16:25:Alleen als ik er tijd voor heb!
en anders ff wassen en dan gewoon zo opeten
haha jah idd!
als ze maar niet zuur zijn 

![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)