Uitspraak van Awakeningsdat zijn jouw woordenop donderdag 5 oktober 2006 om 21:36:
wow goeie grap hey
jij ben echt hilarisch, mag ik vriendjes met je worden? ahhh?? toe????
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 17:30:praten kunnen ze wel....
volgens mij zijn ze in typen beter
Uitspraak van FC Lacoste op donderdag 5 oktober 2006 om 21:46:volgens mij zijn ze in typen beter
nou als je sommige spelfouten ziet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 19:19:wat heeft een caravan nou met hooligans te maken?
die lui wil toch niemand in de buurt hebben wonen??
staan met zn allen nu in een associalen kampje!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 22:44:wat moet je er mee doen?
control alt deleten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 22:44:maak niet uit waar ze vandaan komen!!! het zijn allemaal mietjes.... internethooligans!!!!!!!!!!!!!!!!!! je heb er nix aan, wat moet je er mee doen?
je post nogal graag hier heh
?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 22:54:je post nogal graag hier heh
het is toch ook zn eigen topic of niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 22:57:het is toch ook zn eigen topic of niet
wat is de bedoeling dan vraag ik me af .
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 23:03:wat is de bedoeling dan vraag ik me af .
het is en blijft pf he
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 oktober 2006 om 17:39:het meest trieste vind ik dat een deel van onze belastingcenten naar dit soort kanslozen gaat
En dat uit de mond van een kraker die in de steun zit.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 18:05:wat een janksmoel ben jij, zoek een touwtje op
is niet leuk he als iemand de waarheid zegt he.
ook schattig dat het dan maar gelijk op moraalridder wordt gegooid. Tsja als je toch geen goeie argumenten meer hebt.
oh sorry daar doen jullie natuurlijk niet aan. Het recht van de sterkste geldt, eer en trouw daar gaat het om. Ik zweer je je moet op kickboxen heb je nodig in het leven. niks studie ebnzo. laatst had ik ruzie met een mongool ik werd helemaal gek ik zweer je gooide een baksteen naar zn kop. En jah kankawouteh dbij maaja ik zei gewoon dat ze op moesten kutten en dat het niet waar was. en daarna ging ik pils drinken.
ja, wat moet ik erover kwijt.. het begrip "internethooligans" ik vind het maar praatjesmaker, ofja eigenlijk weet ik het niet als ze hier een grote bek hebben, zou t toch net zo goed zijn dat ze dat buiten ook hebben, maja 9 van de 10 gevallen is dat niet zo.. naja genoeg gezegt over die soort hooligans, laat ze maar lekker in hun waarde 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 10:21:niet leuk he als iemand de waarheid zegt he.
ook schattig dat het dan maar gelijk op moraalridder wordt gegooid. Tsja als je toch geen goeie argumenten meer hebt.
oh sorry daar doen jullie natuurlijk niet aan. Het recht van de sterkste geldt, eer en trouw daar gaat het om. Ik zweer je je moet op kickboxen heb je nodig in het leven. niks studie ebnzo. laatst had ik ruzie met een mongool ik werd helemaal gek ik zweer je gooide een baksteen naar zn kop. En jah kankawouteh dbij maaja ik zei gewoon dat ze op moesten kutten en dat het niet waar was. en daarna ging ik pils drinken.
Je maakt je er wel allemaal druk om he mannetje?
De bewering dat het over het algemeen "geestelijk minder sterken" zijn is echt nergens op gebaseerd! Het is juist bekend dat de fanatiekere voetbalsupporters uit alle lagen van de bevolking komen! Van stationsjunkie tot een advocaat! Ook in NL is dit zo!
Maar leer jij eerst maar eens leestekens gebruiken, en kom dan maar weer met je wijze statements aanzetten!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:04:Je maakt je er wel allemaal druk om he mannetje?
Ja
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:04:De bewering dat het over het algemeen "geestelijk minder sterken" zijn is echt nergens op gebaseerd!
ok evolutionair achtergestelden dan
nee het gaat mij erom dat het gewoon debiel is dat mensen andere mensen haten omdat ze voor een andere club zijn. En dat niet alleen, het is ook nog een bepaald slag mensen dat liever mept dan lult. Logisch want je komt er toch niet met woorden overuit of jouw club beter is dan de ander. Dus ja om je 'eer' te redden in het 'een-op-eengesprek' moet je die andere dus maar in elkaar slaan.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 22:44:maak niet uit waar ze vandaan komen!!! het zijn allemaal mietjes.... internethooligans!!!!!!!!!!!!!!!!!! je heb er nix aan, wat moet je er mee doen?
zoiets... bevestigt al mijn vooroordelen. En ja tuurlijk zitten er ook advocaten bij, maar we hebben het zoals gebruikelijk over gemiddelden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:nee het gaat mij erom dat het gewoon debiel is dat mensen andere mensen haten omdat ze voor een andere club zijn
Hebbie ook zo'n soort verhaal over moslims en christenen?
Hou dan ook ff zo'n lezing bij Al Qaida, dat de westerse wereld helemaal niet slecht is tenopzichte van de moslims
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:Dus ja om je 'eer' te redden in het 'een-op-eengesprek' moet je die andere dus maar in elkaar slaan.
Nee, want we hebben 't hier in dit topic over internethooligans.. Je wijkt finaal van 't onderwerp af!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:nee het gaat mij erom dat het gewoon debiel is dat mensen andere mensen haten omdat ze voor een andere club zijn. En dat niet alleen, het is ook nog een bepaald slag mensen dat liever mept dan lult. Logisch want je komt er toch niet met woorden overuit of jouw club beter is dan de ander. Dus ja om je 'eer' te redden in het 'een-op-eengesprek' moet je die andere dus maar in elkaar slaan.
That's not the way it goes! Laten we dat voorop stellen!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:evolutionair achtergestelden
Heb je de Dikke van Dale erbij gepakt? Ook dat is weer een opmerking die je maar rondsmijt, maar die nergens op gebaseerd is. Als mensen er andere levensstijlen op na houden of anders denken, zijn ze dan evolutionair achtergesteld?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 21:44:Dan komen ze wel uit Kamp Zeist oftewel Utrecht
en wie zeg dat ik uit kamp zeist kom kneus?
bestaat overigens al een tijd niet meer! dus als je wijs wil overkomen sla je hier mee een flater
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 oktober 2006 om 22:22:die lui wil toch niemand in de buurt hebben wonen??
staan met zn allen nu in een associalen kampje!
maar het heeft nog steeds niks met hooligans te maken "linkse rakker" dus ik weet niet waarvoor je ons hier bij moet betrekken,dit is echt "appels met peren vergelijken"
mensen hun eigendommen slopen door een huis te kraken dat is goed te praten!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:niet leuk he als iemand de waarheid zegt he.
praat niet over iets waar je niks vanaf weet
beter ga je wat nuttigs met je leven doen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:26:Dan komen ze wel uit Kamp Zeist oftewel Utrecht
waar gaat het over hier ... hooligans en niet over waar ik of meerderen in een wagen staat.
dus murfjuhs dig over kampers want het gaat hier niet over volk op volk kwa kampers en boeren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:26:maar het heeft nog steeds niks met hooligans te maken "linkse rakker" dus ik weet niet waarvoor je ons hier bij moet betrekken,dit is echt "appels met peren vergelijken"
mensen hun eigendommen slopen door een huis te kraken dat is goed te praten!laatste aanpassing 6 oktober 2006 11:27
idd je heb gelijk
Hooligans, allemaal een slechte jeugd gehad, misbruikt door vaders en totaal kansloos op ook maar enig succes in het leven. Lang leven de linkse bloedhonden, moraalridders en wereldverbeteraars die denken door een pf-topic te open mee te helpen aan een betere wereld.
Zag laatst op tv dat dat tuig rondom bepaalde wedstrijden samengaan en de grootste lol hebben om een maand later in een onderling duel de koppen in te slaan, bizar hoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:13:nee het gaat mij erom dat het gewoon debiel is dat mensen andere mensen haten omdat ze voor een andere club zijn.
Zag laatst op tv dat dat tuig rondom bepaalde wedstrijden samengaan en de grootste lol hebben om een maand later in een onderling duel de koppen in te slaan, bizar hoor.
Nee, want we hebben 't hier in dit topic over internethooligans.. Je wijkt finaal van 't onderwerp af!
ja het odnerwerp is: internethooligans zijn nep omdat ze een grote bek achter het hek ehbben en in het echt niet durven omdat ze dan een pak slaag krijgen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:24:Heb je de Dikke van Dale erbij gepakt? Ook dat is weer een opmerking die je maar rondsmijt, maar die nergens op gebaseerd is. Als mensen er andere levensstijlen op na houden of anders denken, zijn ze dan evolutionair achtergesteld?
evolutionair achtergesteld omdat ze
- met geweld respect af wilen dwingen
- een groepsysteem als apen hebben
- de gevaarlijkste/sterkste/die hardste is de leider vand e groep
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 17:41:Soort primitieven apenclan inclusief pikorde die battlet tegen een andere apenclan
wtf is daar nou mis mee.....die andere apen moeten gewoon opflikkeren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 11:04:De bewering dat het over het algemeen "geestelijk minder sterken" zijn is echt nergens op gebaseerd! Het is juist bekend dat de fanatiekere voetbalsupporters uit alle lagen van de bevolking komen! Van stationsjunkie tot een advocaat! Ook in NL is dit zo!
he he jij snapt het.