| Betreft: | evenement: Leidens ontzet, maandag 2 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:25:en dat zegt iemand die niet eens begrijpt dat leiderdorp ook zijn volk niet is haha
Snap dat wel maar met sommigen wil ik niet geassocieerd worden....
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:29:ja maar ik begrijp gewoon niet dat je een hekel hebt aan leidenaren niet iedereen is het zelfde toch geld toch ook voor rassen
Ik heb ook geen hekel aan ALLE Leidenaren maar ik vind het een stad van niets, Tuurlijk heb je wel aantal leuke dingen maar daar blijft het dan ook bij...... mag dat?
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:37:ja ach iedere stad of dorp heeft wel iets maar goed daarom kan 3 okt wel leuk en gezellig zijn this maar waar je van houd en ja als je een echte leidenaar bent dan is de kans groot dat je het super vind en heel het jaar ernaar uitkijkt
Geloof me, niet iedere echt Leidenaar vindt het een tof feest...
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:32:maar ik vind het een stad van niets
Ah toe? Tis best wel een leuke en gezellige stad, maar goed ik ben geen Leidenaar, heb er wel gewoond maar dat was maar 1,5 jaar..