Partyflock

Forumonderwerp · 904311
Betreft: evenement: Leidens ontzet, maandag 2 oktober 2006 om 22:00

wie gaat er ook naar 3 oktober in leiden

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:25:
en dat zegt iemand die niet eens begrijpt dat leiderdorp ook zijn volk niet is haha

Snap dat wel maar met sommigen wil ik niet geassocieerd worden.... :/

ja maar ik begrijp gewoon niet dat je een hekel hebt aan leidenaren niet iedereen is het zelfde toch geld toch ook voor rassen

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:29:
ja maar ik begrijp gewoon niet dat je een hekel hebt aan leidenaren niet iedereen is het zelfde toch geld toch ook voor rassen

Ik heb ook geen hekel aan ALLE Leidenaren maar ik vind het een stad van niets, Tuurlijk heb je wel aantal leuke dingen maar daar blijft het dan ook bij...... mag dat?

ja ach iedere stad of dorp heeft wel iets maar goed daarom kan 3 okt wel leuk en gezellig zijn this maar waar je van houd en ja als je een echte leidenaar bent dan is de kans groot dat je het super vind en heel het jaar ernaar uitkijkt

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:37:
ja ach iedere stad of dorp heeft wel iets maar goed daarom kan 3 okt wel leuk en gezellig zijn this maar waar je van houd en ja als je een echte leidenaar bent dan is de kans groot dat je het super vind en heel het jaar ernaar uitkijkt

Geloof me, niet iedere echt Leidenaar vindt het een tof feest... :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:32:
maar ik vind het een stad van niets

Ah toe? Tis best wel een leuke en gezellige stad, maar goed ik ben geen Leidenaar, heb er wel gewoond maar dat was maar 1,5 jaar..
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:32:
maar ik vind het een stad van niets

Toch moet ik, als rasechte Leidse, hem daar wel gelijk in geven...... Het is een assosiale, saaie en smerige stad (N)

jaja vanavond lkka lossssssssss(b)

Uitspraak van Chrisje op maandag 2 oktober 2006 om 18:04:
Het is een assosiale, saaie en smerige stad

saai = ja
associaal ook wel....smerig beetje
Ach vind het wel prima hier, me huis staat er verder niet! Wel lekker feesten zo :cheer:
Vanavond lekker los! :)
Gisteravond 'eventjes' geweest.... *kater* :) :bier:

Was gezellig, jammer van die stortbuien (N)

Hele avond bij de 1ste kamer gestaan, enige plek met 'ok' muziek :)

Vanavond weer hutspot :cheer:

Uitspraak van Chrisje op dinsdag 3 oktober 2006 om 13:38:
*kater*

Daar was ik o.a.:)
Heb me wel vermaakt alleen idd jammer van de stortbuien..:yes:

Was wel erg druk! Maar wel gezellig!
Even kijken wat we vanaaf doen..:)

Was gezellig!

stadhuisplein en bij de kater (Y)

Ik heb me ook weer prima vermaakt dit jaar!
en mensen moeten niet zo zeuren.. tis gewoon een mooi feestje 2 en 3 okt in Leiden!! en als je dat niet vind blijf je gewoon lekker thuis.. ja toch ;)