Partyflock

Forumonderwerp · 903885
AXEL - Vrijdagavond rond 18.05 uur vond er op de Nassaustraat in Axel een aanrijding plaats tussen een personenauto en een fiets.

Een 19-jarige man uit Axel kwam hierbij om het leven. De 19-jarige fietser uit Axel reed over de Nassaustraat, komende uit de richting van het centrum. Toen hij werd ingehaald door een 22-jarige automobilist uit Axel werd hij door de auto geraakt.

De 19-jarige man overleed ter plekke aan zijn verwondingen. De automobilist reed na de aanrijding door. Hij is kort daarop in Axel aangehouden. Uit ademanalyse bleek dat de automobilist teveel had gedronken.

Zijn auto is in beslag genomen. Gezien de ernst van de zaak is de man is in verzekering gesteld.

:(:(:( waarom nou jij! ik kende hem goed! dit is echt zwaar klote....

Bjorn R.I.P never forget you
laatste aanpassing
Sjezus :( sterkte voor de nabestaanden (F)

Pff, houden dit soort dingen nou nooit op, die gast moeten ze voor altijd opsluiten :@

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden :flower:

19 jr, damn....
gecondoleerd man...
Uitspraak van grote slurf op zaterdag 30 september 2006 om 23:43:
dat wordt zeker 100 uur taakstraf en een jaar niet rijden

Van mij mag wel meer krijgen zeker Levenslang...

Ik kende de dader en het slachtoffer allebei even goed...
Als ik eerlijk moet zijn had ik dit nooit verwacht dat deze "turk" zo dom zou zijn om bezopen achter het stuur te stappen...

Het was ook altijd een normale rustige jongen voor zover ik hem kende hij ree altijd asociaal in zijn auto dat is zo en het moest er een x van komen... Maar waarom nou hij Bjorn De Brouwer...:( :cry:

Zo sta je nog bij hem in de winkel geeft hij je nog goed advies over wat je het beste kan kopen en zo is hij er niet meer....:cry:
Zo Relaxte Gozer die altijd wel in was voor een praatje

Toen ik het hoorde besefte ik het eerst niet later sprongen de tranen in me ogen...:cry:
Ik zal je missen jongen!

R.I.P Bjorn
We will Never Forget You! (L) (F)

Famillie en nabestaanden Gecondoleerd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:31:
Maar Roald Ramazan zat toch naast hem??

en die heeft toch voorwaardelijk vrij..?

Moet die niet opgepakt worden dan

Normaal zitten er zeker altijd 10 a 20 turken in axel in het centrum elke avond/nacht,maar sinds het ongeval heb ik er echt geen 1 meer gezien maar dan ook echt totaal geen 1 meer....

Khoop dat ze ramazan ook snel zouden pakken omdat hij toch ook medeplichtig is!
maar hij zou vast ook met de noorderzon vertrokken zijn!...

Bjorn, R.i.p
We zullen je nooit vergeten
Brouwertje, het ga je goed man. Een kerel met écht een goed hart :)

:respect:
laatste aanpassing
r.i.p. en veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die hem gekend heeft !
Uitspraak van RamPag3 op zondag 1 oktober 2006 om 05:35:
Normaal zitten er zeker altijd 10 a 20 turken in axel in het centrum elke avond/nacht,maar sinds het ongeval heb ik er echt geen 1 meer gezien maar dan ook echt totaal geen 1 meer....

klopt was mij ook al opgevallen en is maar goed ook denk ik anders was t uit de hand gelopen

R.I.P(F)

Die gozer die is doorgereden mogen ze voor de rest van zijn leven achter de tralies plaatsen...

Rijden met drank op, dan spoor je al niet en dan te laf zijn als je iemand hebt aangereden om te stoppen:@

Rip Bjorn! zal je nooit vergeten. (F)
AXEL - In Axel is geëmotioneerd gereageerd op de dood van de 19-jarige Björn de Brouwer, die vrijdag om het leven kwam bij een ongeval in de Nassaustraat. Hij werd door een achteropkomende auto, die met grote snelheid een streekbus van Connexxion passeerde, geschept.

Bloemen op de plaats waar de 19-jarige fietser werd doodgereden. Foto Peter Nicolai ©

De bestuurder van de auto, een 22-jarige Axelaar, pleegde vluchtmisdrijf. Hij werd kort daarna aangehouden. De bestuurder bleek te hebben gedronken. Hij werd voor verhoor meegenomen naar het politiebureau en wordt vandaag voorgeleid aan de officier van justitie. Zijn auto is in beslag genomen.

Een groot aantal mensen was getuige van het zware ongeval, dat om vijf over zes plaatsvond. Het slachtoffer reed met een kennis op de fiets richting Kanaalkade toen de auto hem schepte. Direct diezelfde avond al, maar vooral ook zaterdag speelden zich emotionele taferelen af op de plaats van het ongeluk. Vrienden, kennissen en andere meelevenden legden bloemen, kaarten en foto’s op de bewuste plek in de Nassaustraat en brandden kaarsen. De verontwaardiging over het gebeurde was groot.

Het slachtoffer was speler van het tweede van de voetbalvereniging Axel. Uit piëteit werden alle duels van de club afgelopen weekend afgelast. Er werden herdenkingsbijeenkomsten gehouden. Ook daarbij liepen de emoties soms hoog op.

Het bestuur van VV Axel is ontstemd over de wijze waarop het is behandeld door de KNVB. „Toen mij de ernst duidelijk werd, ben ik vrijdagavond meteen begonnen met het afbellen van de tegenstanders“, zegt Axel-voorzitter Ronny van de Velde. „Ik wist wat dit teweeg zou brengen binnen de club. Toen ik KNVB-bestuurslid Van de Boorn naderhand aan de lijn kreeg, weigerde die in te gaan op mijn verzoek om alle wedstrijden van Axel af te gelasten. Dat vond ik niet al te netjes.“

KNVB-districtsmanager Wim Jagt zegt dat het niet gebruikelijk is om bij het overlijden van een lid meteen alle duels van een vereniging te schrappen.

Het Wijkcomité De Statie dat al ruim vijf jaar ijvert voor snelheidsbeperkende maatregelen in de Nassaustraat, op de Buitenweg en de Oudeweg benaderde direct alle college- en raadsleden van de gemeente Terneuzen met het dringende verzoek nu eindelijk in te grijpen. Het comité weet zich gesteund door de verkeersorganisatie 3VO en andere verkeersdeskundigen. Wijkcoördinator R. van Overmeeren gisteren: ,,Ik wil niet zeggen dat het ongeluk direct te wijten is aan het ontbreken van snelheidsremmende maatregelen. Maar feit is dat wij al jaren hameren op de noodzaak om verkeersremmers aan te brengen. Er wonen veel jonge gezinnen met kinderen in de wijk. Het regent echt klachten over de huidige situatie.’’

Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 2 oktober 2006 om 09:11:
Maar feit is dat wij al jaren hameren op de noodzaak om verkeersremmers aan te brengen. Er wonen veel jonge gezinnen met kinderen in de wijk. Het regent echt klachten over de huidige situatie.’’

:nee: eerst moeten er doden vallen voordat er iets gedaan wordt! belachelijk!

aan al zijn vrienden en familie heeel veel sterkte gewenst ... (f)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 11:27:
eerst moeten er doden vallen voordat er iets gedaan wordt! belachelijk!

dat kwam dus ook als eerste in me op toen ik dat las
(F) R.I.P Bjorn (F)

Altijd lachen met jou in de klas.
Je deed nooit geen vlieg kwaad.

We zullen je echt nooit vergeten!!

Liefs Willeke..
Uitspraak van RamPag3 op zondag 1 oktober 2006 om 04:51:
Het was ook altijd een normale rustige jongen voor zover ik hem kende hij ree altijd asociaal in zijn auto dat is zo en het moest er een x van komen... Maar waarom nou hij Bjorn De Brouwer...

ook al had het een ander geweest het had gewoon nooit moeten gebeuren. maakt niet uit met wie.
en al die figuren die associaal rijden rijbewijs afpakken

gast motten ze ver weg stoppen op een onbewoond eilandje heb geen woorden voor zulke figuren

r.i.p bjorn sterkte voor nabestaanden
laatste aanpassing

zeker kut zeg , niet eens het wekend mee gemaakt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 12:16:
niet eens het wekend mee gemaakt.

Lekker respectvol :/

Rust zacht jongen (F) Sterkte aan iedereen die hem heeft gekend!

Sterkte!

R.I.P.
pfff wat een verhaal
echt te erg

veel sterkte voor degene die m kende

r.i.p
R.I.P.

Sterkte met dit verlies :flower:
R.I.P Bjorn!
Kan het nog steeds niet geloven..
Sterkte voor familie en vrienden(F)
Never Forget!
laatste aanpassing

Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op zaterdag 30 september 2006 om 02:41:
De automobilist reed na de aanrijding door.

:dood:

Die gozer zal ook dikke spijt hebben, maar daar is het nu te laat voor....

En lekker boeiend of het een allochtoon is %)

Ken ook genoeg blanken die als een mongool rijden en gezopen hebben, lekker sneue opmerking weer :S
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:29:
Hij was Btw van turkse afkomst

al was die man van Amerikaanse afkomst.. dit heeft geen toegevoegde waarde:) of wil je een discriminerende opmerking maken?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 15:43:
Pfff Waarom Bjorn

waarom duizenden anderen per dag?
R.I.P :flower:

Nummer hoeveel?
Te triest voor woorden,drank&verkeer gaat niet samen.
Voor de rest van je leven getekend zijn,met een moord op je geweten....
Have a nice life!LoSeR
laatste aanpassing

R.I.P.

Hopelijk wordt de dader streng gestraft.. Nu lijkt het mij toch wel duidelijk dat we eens niet moeten zeiken op het strenge beleid t.o.v. drank in het verkeer??

Altijd minder :s
Uitspraak van TriX in tha MiX op maandag 2 oktober 2006 om 16:36:
een moord op je geweten

een moord is wanneer je iemand bewust van het leven beroofd
dood door schuld is de officiele benaming voor dit:)
Uitspraak van Fortuna op maandag 2 oktober 2006 om 16:50:
dood door schuld is de officiele benaming voor dit

dat maakt het vast niet minder erg :no:
Uitspraak van Fortuna op maandag 2 oktober 2006 om 16:50:

als jij met alcohol op in de auto stapt en gaat rijden ( en dan nog 132 km per uur waar je maar 50 mag) dan ben je bewust je mede weg gebruikers in gevaar aan t brengen
laatste aanpassing

Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 2 oktober 2006 om 17:06:
als jij met alcohol op in de auto stapt en gaat rijden ( en dan nog 132 km per uur waar je maar 50 mag) dan ben je bewust je mede weg gebruikers in gevaar aan t brengen

helaas is het dan toch echt maximaal dood door schuld waar ie voor kan worden veroordeeld en die strafmaat ligt een stuk lager dan bij moord.
Ik zie de dader ook liever zeer lang in de cel hoor..
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 17:22:
helaas is het dan toch echt maximaal dood door schuld waar ie voor kan worden veroordeeld en die strafmaat ligt een stuk lager dan bij moord.

zo zien ze t in nederland helaas wel ja :(

maar ik vind t gewoon persoonlijk moord al ziet t rechtsysteem t anders
laatste aanpassing
heb ook berichie 8er gelaten is het minste wat k kan doen
Ik heb al gisteren wat geplaatst...maar nogmaals R.I.P bjorn(f)..rust in vrede... wens alle nabestaanden veel sterkte

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 17:22:

Ik moet iedereen helaas telleur stellen. Ik geloof dat de strafmaat maximaal 4/5 jaar was, als hij veroordeeld wordt doormiddel van dood door schuld. bind mij er niet op vast of dit waar is of niet... ingeval zijn rijbewijs wordt ontzegd en hij gaat de bak in. Daar is geen twijfel aan mogelijk.

Uitspraak van RamPag3 op zondag 1 oktober 2006 om 05:35:

Idem... was gisterenavond even iets weg aan het brengen en moest door de stad.. zag er ook geen 1, terwijl normaal ramazan of die andere gasten er zitten. Ik denk dat ze bang zijn om de woede van de menigte dus ook bang om gepakt te worden door iemand.

sowieso geloof ik dat ramazan ook opgepakt wordt* als hij meegereden heeft natuurlijk*, want hij had hem gewoon moeten tegen houden en dan is het schijnbaar ook strafbaar... ...
Dronken mensen achter het stuur :[ :[ :[

Sterkte met dit verlies(F)
laatste aanpassing
Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 2 oktober 2006 om 17:06:
dan ben je bewust je mede weg gebruikers in gevaar aan t brengen

daarom heet dat dus dood door schuld want je beroofd dan alsnog niet opzettelijk iemand van het leven:)
heb hem nooit gekent maar dit zijn acties die niet goed te praten zijn ik vind dat die jonge die dit gedaan heeft een hele zware straf meot krijgen en self ook veel moet lijden voor zijn daden

moge hij rusten in vrede en sterkte aan alle nabestaande kennisen en vrienden en mensen die het selfde hebbe mee gemaakt

Uitspraak van raccie op maandag 2 oktober 2006 om 17:48:
heb ook berichie 8er gelaten is het minste wat k kan doen

ik ook!!! R.I.P!!
laatste aanpassing
:/ Ik vind het zo erg.

Artiest Mekanik
Waarom deze kerel, zo onterecht :( RIP! :(

Het is zeer zeker heel erg :(

Ik ga toch wel kijken straks naar Hart v. Nederland.

Morgen weer voetbal zal een raare sfeer zijn