Partyflock

Forumonderwerp · 903513

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat ik weet van de ramadan, is dat er geen genotsmiddelen mogen worden gebruikt.

Nu was ik gisteravond in de shop, en je raad het al, allemaal dampende moslims...

Morgenavond ga ik stappen, en weet bij voorbaat al, dat ik alcoholdrinkende moslims ga tegenkomen.

Zetten de moslimjongeren zichzelf op deze manier niet te kijk? Het lijkt erop dat zij moslim zijn wanneer het hun uitkomt...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 08:58:
gisteravond

Morgenavond

eh na zonsondergang mogen ze weer hoor :P

Uitspraak van Lel op donderdag 28 september 2006 om 09:01:
eh na zonsondergang mogen ze weer hoor

geen genotsmiddelen... de gehele ramadan niet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 09:02:

ow :nocheer:

nou dan nemen ze het er op mijn werk ook niet zo nauw mee :)

Uitspraak van Lel op donderdag 28 september 2006 om 09:05:
nou dan nemen ze het er op mijn werk ook niet zo nauw mee

Dat bedoel ik dus;)
Het lijkt erop dat zij moslim zijn wanneer het hun uitkomt...

Lijkt het inderdaad op :)

Morgenavond ga ik stappen, en weet bij voorbaat al, dat ik alcoholdrinkende moslims ga tegenkomen.

ik ga dus dit weekend niet opstap!

zeker weten!

Niet iedereen doet daar aan mee, dat is een keuze die ieder voor zich maakt...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 09:13:
Niet iedereen doet daar aan mee, dat is een keuze die ieder voor zich maakt...

Deze jongens deden er wel aan mee. Toen wij om 20.00 de shop inliepen zat er he-le-maal niemand. Dus ik vroeg aan die eigenaar waarom het zo rustig was; ze zijn eten, ramadan, jwt. 20.30 zat de hele shop vol...

Wat ik weet van de ramadan, is dat er geen genotsmiddelen mogen worden gebruikt.

dat weet je dan verkeerd want ze mogen eigenlijk NOOIT genotsmiddelen gebruiken ;) (alcohol, drugs, roken en ook dingen zoals gokken)

moslim zijn als het hun uitkomt

als ze worden gepakt voor diefstal en in de cel worden gegooid worden ze boos omdat ze in de cel niet goed ramadan kunnen volgen. Maar stelen mag dus wel van allah (zonder hoofdletter) tijdens de ramadan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 09:02:

Helemaal niet mag niet van allah
waar maak je je druk om.

Als ze schijheilig willen doen tegenover hun familie en geloof, laat ze lekker.

Zolang me buurvrouw lekker eten komt brengen hoor je mij niet klagen :P
Zijn drugs en alcohol sowieso niet uit den boze in het Islamitische geloof?
Uitspraak van Lel op donderdag 28 september 2006 om 09:01:
na zonsondergang mogen ze weer hoor :P

Precies...anders zouden ze allemaal dood gaan, aangezien ze ook niet mogen eten en drinken. :vaag:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 september 2006 om 09:27:
moslim zijn als het hun uitkomt

Wat dat betreft zijn het net christenen... :x

(schijnheiligheid)
Zetten de moslimjongeren zichzelf op deze manier niet te kijk? Het lijkt erop dat zij moslim zijn wanneer het hun uitkomt...

Wat boeit jou dat?
Moet je als je ergens in gelooft exact alle regels volgen?
Altijd wat te zeuren over moslims, zelfs als ze zich niet aan de regels van hun eigen geloof houden. Dat gaat alleen hen aan. Je gelooft in je hart en het is je eigen zaak hoe je met je geloof om gaat.
Ik geloof overigens nergens in, maar heb wel respect voor katholieken, moslims en alle andere gelovigen. Is hun geloof, hun regels en hun manier om er mee om te gaan.
Uitspraak van Let it Bi op donderdag 28 september 2006 om 09:46:
Moet je als je ergens in gelooft exact alle regels volgen?

Moet je als burger alle regels en wetten die de staat je oplegt opvolgen, zonder het risico lopen bestraft te worden?

Maar goed... :x
Uitspraak van Audionysos op donderdag 28 september 2006 om 09:49:
Moet je als burger alle regels en wetten die de staat je oplegt opvolgen, zonder het risico lopen bestraft te worden?

Een geloof daar kies je zelf voor. Het land waar je in geboren wordt niet.
En je kunt altijd emigreren toch?
Ach, heb ook wel gezien dat ze stiekem toch tussendoor vreten en roken. Man, heb zelfs al moslims varken zien vreten.

1 en al schijnheiligheid dus! :lol:
Uitspraak van Let it Bi op donderdag 28 september 2006 om 09:51:
Een geloof daar kies je zelf voor.

Dus dien je dan ook de nare kanten te aanvaarden.
Uitspraak van Let it Bi op donderdag 28 september 2006 om 09:51:
En je kunt altijd emigreren toch?

Ja.
Uitspraak van Audionysos op donderdag 28 september 2006 om 10:05:
Dus dien je dan ook de nare kanten te aanvaarden

zo zwart/wit..
Gaan alle katholieken elke zondag naar de kerk? Nee. Ben je dan schijnheilig? Natuurlijk niet! Dat zijn alleen de moslims als ze het niet zo nauw houden met de ramadan.
Uitspraak van Lel op donderdag 28 september 2006 om 09:05:
nauw

:kwijl:

als hun ouders maar denken dat ze aan de ramadan doen is het ok :cheer:

Als ze zich er niet aan houden...,.dan zijn het ook geen echte moslims! Moet dat tuig zich ook niet zo aangevallen voelen als er ''moslims beledigd'' worden in de media..

Het zijn zielige relschoppertjes

idd .dat heb je goed gezegt 8)
allah (zonder hoofdletter

hahahaha
Elk geloof is schijnheilig, klaar; daar hoef je echt geen moslim voor te zijn...

En het gaat toch echt om de tijd tussen zonsopgang en ondergang, ook al mogen alcohol en drugs officieel helemaal niet.

Maar goed, zo had ik een klant in de shop waar ik vroeger werkte die t verdomde om tegen vrouwen te praten, want die horen niet te werken, en al helemaal niet in n shop. Kerel liet zijn (Nederlandse!! :S ) vrouw ook serieus n meter of 2 achter m lopen en buiten wachten enzo...

ze voelen zich overdag verbonden met de arme hongerige mensen op de wereld wat is daar mis mee. je kan ook overal een probleem van maken.

dat ze dat s'avonds niet doen is niet meer dan logisch.
Uitspraak van Tinkerbell op donderdag 28 september 2006 om 13:26:
Elk geloof is schijnheilig, klaar; daar hoef je echt geen moslim voor te zijn...

precies, en ik ken ook zat niet gelovigen die echt uber scheinheilig zijn! jaja:

Ik leerde vroeger de ergste scheldwoorden van de meest gereformeerde buurjongen die er bestaan kan. Dat mag ook niet van god :nee:

Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 28 september 2006 om 09:32:
waar maak je je druk om.

Als ze schijheilig willen doen tegenover hun familie en geloof, laat ze lekker.

Zolang me buurvrouw lekker eten komt brengen hoor je mij niet klagen

inderdaad. Ramadan doen ze toch voor zichzelf, als ze zichzelf voor de gek willen houden (Y)

Allah straft ze dan toch wel;)

Discussies over "het geloof" zullen altijd blijven bestaan...
Uitspraak van Let it Bi op donderdag 28 september 2006 om 10:14:
zo zwart/wit..

Lekker hè?
Uitspraak van Let it Bi op donderdag 28 september 2006 om 10:14:
Gaan alle katholieken elke zondag naar de kerk?

Naar de kerk gaan noem ik geen echte door het geloof zelf vastgestelde regel, ik had het meer over wat in de bijbel staat...maar of de ramadan iets is dat door de koran is vastgesteld weet ik niet precies. Zo ja, zijn ze wel degelijk schijnheilig.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 11:54:
Het zijn zielige relschoppertjes

Nee:
dampende moslims...

&
alcoholdrinkende moslims

;p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 09:12:
ik ga dus dit weekend niet opstap!

haha :D:D

Dat is standaard toch? Pure bullshit die ramadan!

Nou krijgen ze aan het einde van de ramadan ook nog een dag of 2 vrij van school

en wij mogen mooi in het lokaaltje zitten

Mijn suggestie:

Wij vrij op onze feestdagen kerst, oud en nieuw, pasen en etc
De Moslims niet.

Moslims vrij op hun feestdagen, ramadan, schaapslacht feest en etc
Niet moslims niet..
Uitspraak van Audionysos op donderdag 28 september 2006 om 17:38:
Naar de kerk gaan noem ik geen echte door het geloof zelf vastgestelde regel, ik had het meer over wat in de bijbel staat...maar of de ramadan iets is dat door de koran is vastgesteld weet ik niet precies. Zo ja, zijn ze wel degelijk schijnheilig.

dan nogmaals, wat gaat het jou(of iemand anders) aan hoe iemand zijn geloof beoefend?
ramadan, ramadan, achmed mag geen boterham
Uitspraak van Good Karma op vrijdag 29 september 2006 om 12:31:
ramadan, ramadan, achmed mag geen boterham

ghehe :D
allah (zonder hoofdletter) tijdens de ramadan

ok jij word neergestoken jonge :)
maar ff serieus als ik het goed heb ( moslims correct me if i'm wrong )mogen moslims tegenwoordig niet eten, drinken en seksuele betrekkingen hebben van zonsopgang tot zonsondergang daarna mogen ze neuken en hun bek volproppen zoveel ze willen
met andere woorden: ze eten gewoon op andere tijdstippen

ramadan is tegenwoordig gewoon een uitvlucht om niet naar school, werk, ... te moeten
Uitspraak van Let it Bi op vrijdag 29 september 2006 om 11:26:
dan nogmaals, wat gaat het jou(of iemand anders) aan hoe iemand zijn geloof beoefend?

Eeehm, eigenlijk helemaal geen ene reet want...

:x

Is meer traditie als geloof. Zijn ze mee opgegroeid. Niet eten, niet drinken, niet sexen, niet bloeden, en geen kwade gedachtes hebben.
Zij geloven dat je op die manier je lichaam reinigd en om zich ook nog goed over te laten komen op de rest van de wereld zeggen ze er maar bij: Ja, want dan kunnen we ons inleven met de mensen die bijna niks te eten hebben op deze wereld. Beetje dom van ze, want waarom prop je jezelf dan helemaal vol voordat de zon opkomt en zodra de zon weer ondergaat?? Wees dan gewoon een echte vent en eet helemaal niks.

Geld ook voor dat reinigen verhaaltje. Waarom je lichaam een maand lang reinigen en zuiveren om het vervolgens helemaal vol te proppen met suiker en andere zoete dingen. Beetje tegenstrijdig...
laatste aanpassing

Uitspraak van Audionysos op donderdag 28 september 2006 om 09:43:
Precies...anders zouden ze allemaal dood gaan, aangezien ze ook niet mogen eten en drinken.

Als ze dat wel hadden ingesteld had ik het Islamitische geloof nog niet eens zo gek gevonden :P

Niet elke katholiek vast na het carnaval.

Schijnheilig noem ik dat...!!! En alle nederlandse meisjes neuken, hoer noemen en vervolgens een maagd eisen om mee te trouwen:S
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 16:34:
Schijnheilig noem ik dat...!!! En alle nederlandse meisjes neuken, hoer noemen en vervolgens een maagd eisen om mee te trouwen

:O ervaring mee?

Nu was ik gisteravond in de shop, en je raad het al, allemaal dampende moslims...

dat zijn de wannabee moslims

Uitspraak van White raider op zaterdag 30 september 2006 om 11:54:
maar ff serieus als ik het goed heb ( moslims correct me if i'm wrong )mogen moslims tegenwoordig niet eten, drinken en seksuele betrekkingen hebben van zonsopgang tot zonsondergang daarna mogen ze neuken en hun bek volproppen zoveel ze willen
met andere woorden: ze eten gewoon op andere tijdstippen

ramadan is tegenwoordig gewoon een uitvlucht om niet naar school, werk, ... te moeten

Dat is de grootste onzin die ik tot nu toe in dit topic heb gelezen.
(Tuurlijk zullen best weer wat neppers tussen zitten;)) Maar over het algemeen.

Een uitvlucht?
Nou ik weet niet of jij enige moslims kent maar iedereen gaat gewoon naar school & werkt tijdens de Ramadan.

Oké, als er iemand zich niet goed meer voelt en het te zwaar wordt dan begrijp ik wel dat die naar huis kan gaan. Maar heb vanochtend ook gewoon gewerkt en JA ik heb ook Ramadan!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 17:06:
dat zijn de wannabee moslims

Wie ben jij om daarover te oordelen?
Sorry dat ik het zeg. Maar soms lijkt het wel dat men zoekt naar de negatieve punten ..

Maar kan ook aan mij liggen, hé ;)
Ik zelf vast niet, maar heb er ook een excuus voor. (dan nog weet ik niet of ik wel zou vasten, vroeger als kind deed ik er wel aan mee, was echter niet verplicht).

Ik zou willen dat het anders aangepakt werd.

Niet "niet eten & drinken" maar wel erg weinig (bijv water en droog brood). Wat wel verbieden in vasten periode?
De TV, Computer (entertainment perposes), Console en dergelijke.
Gewoon heel erg sober leven, kan nog tig voorbeelden noemen... naar je werk/school binnen fietsbereik... why not?
Het moet echt een tijd voor bezinning zijn en niet...
Afwachten tot de zon zakt en dan wel mogen eten, drinken, neuken, tv kijken, vloeken.

Achja wie ben ik om een oud gebruiken compleet om te gooien.
laatste aanpassing

ali wil een boterham.
jammer dan, rammadan.

:P

Ik vind het best logisch dat ze daar niet aan meedoen, ik zou daar ook geen zin in hebben

Uitspraak van sjek op zaterdag 30 september 2006 om 19:44:
Ik vind het best logisch dat ze daar niet aan meedoen, ik zou daar ook geen zin in hebben

Precies, ieder z'n eigen keus toch?
Wat boeit het jullie opeens of ze het goed of fout doen?

Men heeft toch al een stempel op al die "moslims" gezet!