Uitspraak van Berbs Tha Guido op maandag 25 september 2006 om 15:13:De beats maken mij soms helemaal panja
mij indd ook
Uitspraak van Berbs Tha Guido op maandag 25 september 2006 om 15:13:Ik vind speedcore veel lauwer!
De beats maken mij soms helemaal panja, zoals laatst ook op Massiv DestruQtion De Vosberen Live Act was te lauw!
Jij hebt gister BNN gekeken
laatste aanpassing
TERROR! Maar speedcore is ook

JHEWHEETHOK
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 25 september 2006 om 15:32::topicboeksie:
JHEWHEETHOK
Allebei goed! Hangt er net beetje vanaf in welke bui ik ben!
Denk dat dit ieder geval ook wel bij veel mense het geval is! Speedcore hoeft echt nie altijd all1 maar een mitrailleurimmitatie te zijn!
Uitspraak van Koning OorneukerDenkt dat de meeste mensen speedcore niks vinden omdat ze er zich niet in verdiepenop maandag 25 september 2006 om 15:17:
Denk dat dit ieder geval ook wel bij veel mense het geval is! Speedcore hoeft echt nie altijd all1 maar een mitrailleurimmitatie te zijn!
Uitspraak van Koning OorneukerUitspraak van LOOD-je op maandag 25 september 2006 om 15:40:op maandag 25 september 2006 om 15:42:
speedcore zuigt best zwaar diepe aarsen
Ga eens dood
en snel een beetje
Uitspraak van Koning OorneukerDenkt dat de meeste mensen speedcore niks vinden omdat ze er zich niet in verdiepenop maandag 25 september 2006 om 15:17:
Nee omdat speedcore a-muzikaal geratel is zonder diepgang of ziel.
Terror
Uitspraak van Govert Kreuk op maandag 25 september 2006 om 16:05:Denk dat dit ieder geval ook wel bij veel mense het geval is!
Daarom die link van valley of terror! Hier zijn zoveel verschillende speedcore mixen te verkrijgen.
Hier zie je de diversiteit in 1 stroming
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 16:20:Nee omdat speedcore a-muzikaal geratel is zonder diepgang of ziel.
Niet mee eens!
Speedcore is zekers meer dan dat, bijvoorbeeld Death metal is ook een vorm van speedcore!
Speedcore bevat heel veel breaks. en grappige samples
1 maal Speedcore verslaafd
Uitspraak van Koning Oorneukerbijvoorbeeld Death metal is ook een vorm van speedcore!op maandag 25 september 2006 om 16:25:
Gespeeld door musici die hun instrument meester zijn, en bereid zijn moeite voor te doen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 16:20:Nee omdat speedcore a-muzikaal geratel is zonder diepgang of ziel.
Beetje kortzichtige opmerking! Ieder ze smaak he! Je moet er van houwe!!!
Uitspraak van Koning OorneukerGa eens doodop maandag 25 september 2006 om 15:42:
whaha mongooltje
Uitspraak van DRUM GUITAR&BASS op maandag 25 september 2006 om 16:07:en snel een beetje
ben bezig? iemand touw?
't moet gewoon hakbaar zijn
net of speedcore diepgang heeft
het gemiddelde iq van terror/speedcore volk is ook niet zo geweldig hoog dat ze zich ergens in kunnen verdiepen en dat hoeft bij speedcore ook niet....
't moet gewoon hakbaar zijn
inderdaad
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 16:27:Gespeeld door musici die hun instrument meester zijn, en bereid zijn moeite voor te doen...
ja maar al kom je zo'n zaal binnen dat tuig begint speedcore te draaien wat draaien ze KUTMUZIEK ongeinspireerde bagger.
ja maar al kom je zo'n zaal binnen dat tuig begint speedcore te draaien wat draaien ze KUTMUZIEK ongeinspireerde bagger.
EO jongeren dag niks voor jou?
Jullie weten niet wat er te koop is in de wereld. verbrijd je horizon, stelletje nitwitten (N)
ja maar al kom je zo'n zaal binnen dat tuig begint speedcore te draaien wat draaien ze KUTMUZIEK ongeinspireerde bagger
Ik had het over speed en deathmetal...
Speedmetal vereist skills, je moet supersnel gitaar kunnen spelen en kunnen drummen
Verder is speedmetal nog redelijk bij te headbangen, maar als ik dat geratel hoor wat zo'n Pengo opzet dan is dat echt treurige bagger, dat mag niet in 1 adem genoemd worden met speed- of deathmetal, overbodig snel
Uitspraak van Koning OorneukerJullie weten niet wat er te koop is in de wereld. verbrijd je horizon, stelletje nitwittenop maandag 25 september 2006 om 18:46:
Ik kan alles, maar dan ook werkelijk alles waarderen.
behalve speedcore, en al helemaal die 800 bpm troep.
Speedcore a la Stickhead, Nordcore, etc. is prima maar de echte stoere bink vind dat uptempo hardcore