Partyflock

Forumonderwerp · 902484

Ik denk dat elke platen/cd verzameler de site wel kent en er ook een account heeft, ik heb het over Discogs.

Discogs bevat een hele ruime discografie-database van gigantisch veel artiesten over de hele wereld, nou denk ik dat Partyflock daar wel belang bij heeft op het gebied van labels, artiesten-info en label-info.

Ik weet niet of het bij Partyflock al eerder te binnen is geschoten maar ik zie wel een samenwerking tussen Partyflock en Discogs en volgens mij haalt Partyflock ook al wel wat info over artiesten van Discogs zoals naam of aliases.

Partyflock zou hier mee groots kunnen uitbreiden en dus lijkt het met mij wel een goed idee.

zie www.discogs.com voor meer info.

Wat vinden jullie hier van??

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 21:05:
Dat snap ik, maar idd... Voor ons is het een beetje een doorn in het oog als mensen zeggen dat Discogs totaal geen betrouwbare site is. Dus het zou idd al een hele hoop schelen als er een aantal mensen van de PF-crew hier eens wat nader (en vooral serieus) onderzoek naar deden.
;)

En uiteraard is informatie zelf opzoeken het meest betrouwbare middel vanuit je eiegn oogpunt, alleen moet je dan idd wel enige kennis van zaken hebben en je in bepaalde kringen hebben verdiept. Voor iemand die er bv. buiten staat is dat niet altijd even makkelijk.

Maar idd, we zien wel waar het schip strandt.

Dit zou dan mijn zaak zijn. Ik ben zeg maar hoofdbeheerder van deze sectie. Ik sta open voor alles. Ik was in het begin zo ongeveer wel de grootste buitenstaander die er kan zijn. Heb ook heerlijke blunders begaan :$:$ Maar ik heb in al die jaren veel geleerd en ook medewerkers aangenomen die meer weten van artiesten. Maar nogsteeds sta ik altijd open voor alles wat ik nog kan leren van anderen.

Dus als jij of iemand anders hier verder wil kijken wat mogelijkheden zijn dan hoor ik dat graag. Met zijn alle weten we altijd meer dan alleen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 20:53:
Voordat ik daar mod was droeg ik ook al veel bij aan de site in de vorm van updates, fouten corrigeren en releases toevoegen. Ze kijken vooral naar of je amper fouten maakt, en of je info wel kloppend/betrouwbaar is. En of je ook de algemene richtlijnen en regels goed kent.

Dit is trouwens ook ongeveer de manier hoe ik nieuwe medewerkers uitzoek voor de info sectie.
Discogs... Die heb ik al meer dan een jaar niet meer bijgewerkt :S