Partyflock
 
Forumonderwerp · 902216
Iemand enig idee voor welke leeftijd het is? en of ze niet zo heel moeilijk zijn daar? (organic electronics op vrijdag met meneer sven :))

Heb iig de hele site doorgeplozen, maar niks gevonden!

Zou in ieder geval graag daar namelijk op 17november mn 2jarig jubileum vieren met mn vriend!

Nou ik hoop dat iig iemand het weet!
:/
mail de organisatie zou ik zeggen
Hoe oud ben je dan ?
Staat inderdaad niks op de site van een minimumleeftijd...
laatste aanpassing
Uitspraak van Simonhaha op donderdag 21 september 2006 om 16:37:
mail de organisatie zou ik zeggen


Ja ga ik ook doen als niemand t weet, dacht ik vraag t eerst ff hier voordat ik met mn gebrekkige duits een mail opstel :)
denk nooit dat ze erg moeilijk doen.. Hetzelfde als dat je op je 15e een jointje gaat halen. De 1 lukt het en de ander niet..

MAar goed, OT: kweet nie!
voordat ik met mn gebrekkige duits een mail opstel


Wie alt muss ich sein um ins ihnen Discobar zu mogen tanzen. Ich Liebe Tanzen mit meiner teknoschuhe!!

Knoefel aus Holland

copy paste ,en klaar is kees
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 21 september 2006 om 16:42:
Wie alt muss ich sein um ins ihnen Discobar zu mogen tanzen. Ich Liebe Tanzen mit meiner teknoschuhe!!

Knoefel aus Holland

copy paste ,en klaar is kees


Sehr richtig
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 21 september 2006 om 16:40:
denk nooit dat ze erg moeilijk doen.. Hetzelfde als dat je op je 15e een jointje gaat halen. De 1 lukt het en de ander niet..

MAar goed, OT: kweet nie!


Hmhm ja heb je wel gelijk in! Ben wel een keer in een 'club' (niet echt een club..) geweest in duitsland, na de love parade.. Maargoed iig bedankt voor serieus antwoord :jaja:
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 21 september 2006 om 16:42:
Wie alt muss ich sein um ins ihnen Discobar zu mogen tanzen. Ich Liebe Tanzen mit meiner teknoschuhe!!

Knoefel aus Holland

copy paste ,en klaar is kees


Haha ok geweldig! Dankjewel :D
Uitspraak van 3=morefun op donderdag 21 september 2006 om 16:39:
Hoe oud ben je dan ?
Staat inderdaad niks op de site van een minimumleeftijd...


Klinkt zo stom maar ik ben 16 (bijna 17)
Maar ben verder wel op (naar mijn mening) redelijk wat vette feesten geweest en in de zomer een sven vath verslaving opgelopen :)
Klinkt zo stom maar ik ben 16


Meid, pas je wel op want de wereld zit vol boze meneren hé!
 
Uitspraak van Jef kijkt ernstig mee op donderdag 21 september 2006 om 16:55:
Meid, pas je wel op want de wereld zit vol boze meneren hé!


idd ami ;)

Kom je lekker bij ons staan :cheer: wij gaan ook ;)
Gaat jens ook mee ?

Wessssssssssss
laatste aanpassing