Uitspraak van Cherryblossom op woensdag 13 september 2006 om 09:29:ik pijp mijn vriend regelmatig wakker!
zozo
Heerlijk, als je nog van die bijna-niet-open-te-houden slaapoogjes hebt, en dan zijn handen al over je rug voelen strelen omdat hij je wil... terwijl je langzaam wakker wordt en dan moeite krijgt met je ogen open houden van genot, gaan niet alleen zijn handen steeds verder omlaag maar ook de kusjes in je nek verplaatsen zich naar je sleutelbeen, en terwijl je je langzaam op je rug draait, gaan zijn kusjes verder naar je borsten, je buik, terwijl zijn tong een kringeltje om je navel draait en dan nog lager gaat totdat je die schok door je lijf voelt op het moment dat hij je gevoeligste plekje raakt... Hij begint heel traag, omdat je nog steeds niet helemaal wakker bent, en naarmate hij merkt dat je heftiger reageert voert hij het tempo op totdat je een heerlijk hoogtepunt bereikt...
Zoals je leest ben ik er niet vies van
Zoals je leest ben ik er niet vies van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 00:40:als ik de kans krijg maak ik iemand graag wakker op die manier,
maar gebeurd niet al te vaak helaas
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 15:24:Heerlijk, als je nog van die bijna-niet-open-te-houden slaapoogjes hebt, en dan zijn handen al over je rug voelen strelen omdat hij je wil... terwijl je langzaam wakker wordt en dan moeite krijgt met je ogen open houden van genot, gaan niet alleen zijn handen steeds verder omlaag maar ook de kusjes in je nek verplaatsen zich naar je sleutelbeen, en terwijl je je langzaam op je rug draait, gaan zijn kusjes verder naar je borsten, je buik, terwijl zijn tong een kringeltje om je navel draait en dan nog lager gaat totdat je die schok door je lijf voelt op het moment dat hij je gevoeligste plekje raakt... Hij begint heel traag, omdat je nog steeds niet helemaal wakker bent, en naarmate hij merkt dat je heftiger reageert voert hij het tempo op totdat je een heerlijk hoogtepunt bereikt...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 23:52:Wie doet of overkomt dit regelmatig?
Het overkwam me regelmatig
dat zien we idd
Dat krijg je, als je al vanaf zaterdagavond droog staat. En het erge is, dat ik nog tot zaterdag moet wachten ook. I know, het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit, maar de kwaliteit is van zo'n heerlijk niveau dat ik alleen maar MEER wil
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:25:Ik pijp mezelf elke dag wakker
hahahaha, de variant op het slaapwandelen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 14:30:Hoorde ook weleens een verhaal van een meisje dat haar vriendje elke ochtend wakker pijpte omdat ie anders niet wakker werd en niet naar zijn werk ging
dat heb ik ook, en ze moet me ook in slaap pijpen savonds anders kan ik niet slapen!
Uitspraak van el sherrif op vrijdag 15 september 2006 om 16:49:en ze moet me ook in slaap pijpen savonds anders kan ik niet slapen!
pijpt ze zo slaapverwekkend dan?