Partyflock

Forumonderwerp · 898780
Geloof jij in buitenaardse wezens? :vaag:
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 5 september 2006 om 01:51:
Geloof jij in buitenaardse wezens?

Tuurlijk waarom niet???
Bedoel er is zat in de lucht dus waarom geen aliens...

Nee, ik vertrouw ze niet :/

Uitspraak van Karbunkel op zondag 10 september 2006 om 16:50:
Als iemand de initiatief zak nemen om mijn boxershort mee te nemen naar de maan, dan kan je wel stellen dat er leven bestaat in het hiermaalnaast

Jouw manier van praten is in ieder geval niet van deze wereld. Heb je hier een vertaling van?

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 00:28:
en volgens de geschriften zullen het deze buitenaardsen zijn die dus rond 2012 een bezoekje aan ons aarde zullen brengen

De geschriften hebben nooit laten dat ze terug komen in 2012, het spijt me maat maar dat is gewoon bijverzonnen door 2012 aanhangers ;)
Als Niburu ooit zou moeten terug keren zou dat geloof ik ergens rond '93 geweest moeten zijn.
Maar Niburu vind ik heel boeiende shit in ieder geval

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 00:45:
Verder over de verbindingen tussen de elite's (Bush Co. & Nazi's) en buitenaardsen weet ik nog te weinig af, er schijnt wel wat te zijn ja. Ik had gelezen dat de buitenaardsen bepaalde wetenschappelijke technologie hadden gegeven in ruil voor onderzoekingen in mensen (vandaar de ontvoeringen). Dit verklaard wel waarom de Elite's al over Anti-gravity systems beschikken (oftewel Ufo's). Sinds de jaren 60 (als ik het goed heb) hebben ontvoeringen ook niet meer plaatsgevonden, volgens bepaalde redenen

Het schijnt zo te zijn dat Hitler veel bezig was met buitenaardse technologie enzo, verder schijnen Hitler enzo deel uittemaken van de Illuminatie die sommige mensen weer linken aan de Nemphilim en Reptillians enzo.
Illuminatie geloof ik, maar het laatste is iets te ver gezocht voor mij ;)
rien heeft een zwarte striem

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 15:46:
Het schijnt zo te zijn dat Hitler veel bezig was met buitenaardse technologie enzo, verder schijnen Hitler enzo deel uittemaken van de Illuminatie die sommige mensen weer linken aan de Nemphilim en Reptillians enzo.
Illuminatie geloof ik, maar het laatste is iets te ver gezocht voor mij

Vertel mij wat :P Ik heb me er ook veel in verdiept, komt erg bizarre informatie uit en er zit zeker ongetwijfeld diepe logica (en evt. kern van waarheid) in, maar voor mij is dat momenteel nog niet echt van belang, ik weet dat het er is maar meer hoef ik niet echt te weten :P

Uitspraak van Karbunkel op dinsdag 12 september 2006 om 19:08:
rien heeft een zwarte striem

Rien heeft een goedkope riem
Rien laat je tieten zien
Rien telt tot tien
Wie heeft Rien gezien
Rien lijkt op Mien
Rien en Charly Sheen
Rien is Clean
Rien en Mr. Bean

Sorry, ze zijn allemaal al zooooo oud :gaap:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:21:
Vertel mij wat Ik heb me er ook veel in verdiept, komt erg bizarre informatie uit en er zit zeker ongetwijfeld diepe logica (en evt. kern van waarheid) in, maar voor mij is dat momenteel nog niet echt van belang, ik weet dat het er is maar meer hoef ik niet echt te weten

op een geven moment werd ik er helemaal leip van :vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 20:19:
op een geven moment werd ik er helemaal leip van

Het is gewoon téveel informatie, het gaat zo ontzettend diep en er zit zoveel logica in, daarom hou ik me er ook bijna niet mee bezig, alhoewel het zeer fascinerend is :jaja:
Nee eigenlijk niet:/
Nee

Leuk dat er gewoon een studie is die zich richt op de mogelijke vormen van buitenaards leven: de Exologie.

check. Extraterrestrial Studies
Geloof jij in buitenaardse wezens? :vaag:

Ik hoop dat ze bestaan, anders zou het zonde zijn van dit perfecte ontwerp (heelal met alles erop en eraan dus). :)

Helemaal mee eens...:yes:

nee tuurlijk geloof ik nie in die onzin
alleen als ik gedronken heb;)

Ik ken er wel een aantal eigenlijk!