Heb 'm gisteravond gezien in de bioscoop 
Vette film ja
En inderdaad super romantisch ..
Lijkt niet op Save the Last Dance ; die is echt niet veel soeps tegenover Step up
Vette film ja
En inderdaad super romantisch ..
Lijkt niet op Save the Last Dance ; die is echt niet veel soeps tegenover Step up
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 19:18:lleen komt dat klassieke nummer van die violisten op die gang me heel bekend voor.
Was dat niet Vivaldi?
In ieder geval ik heb hem woensdag gezien, ik kreeg 2 rare films om uit te kiezen van een vriendin van me... Lady in the water (ofzo) en Step Up.
De vrouw van lady in the water... was blond... Sorry...
Jenna Dewan aan de andere kant... Ja
Dus Step Up gekozen.
Dat dansen? Ik had gewild dat ik zo kon dansen
En naja wel voorspelbaar... maar ach... hoef je er ook niet zo bij na te denken...
Feelgood chick-flick
Maar stiekem wel erg gelachen om de humor die erin zit
super film 
wil 'm nog een x zien
wil 'm nog een x zien
geweldig 

en hij weigerde gewoon om een maillot aan te doen..
en hij weigerde gewoon om een maillot aan te doen..
laatste aanpassing
Ik ben em aan het downloaden
!
Wilde natuurlijk em eerst in de bios gaan kijken, maar me vent die zei dat hij het maar een "breezer film" vond lijken
Nu moet ie van de week toch verplicht gaan kijken hoor
! Ben erg benieuwd naar de film, en hoop wel dat ie iets beter en leuker is dan Save the last dance 
Wilde natuurlijk em eerst in de bios gaan kijken, maar me vent die zei dat hij het maar een "breezer film" vond lijken
Nu moet ie van de week toch verplicht gaan kijken hoor
Uitspraak van ~*Sammie*~ op woensdag 20 september 2006 om 20:40:en hij weigerde gewoon om een maillot aan te doen..
das wel logies
Vond het echt een super film
Leuke muziek ook!
Dat was er zeker weten wel bij
laatste aanpassing
Heb de film gister gezien! Dacht dat het weer zo'n inhoudloze feelgood- movie zou zijn, maar toen ik Channing zag boeide me dat helemaal niet meer.. ben verliefd! Hahaha, wat een Q-tie!! Heb er niet van kunnen slapen.. Ow en dan nog even over de film.. De cheografie is ook echt wel meesterlijk, vooral het battle gedeelte in de club.. Mooi klassiek met geweldige Breakdance& Streetdance technieken, ben erover aan t denken zelf weer te gaan trainen.. Oei oei oei!!
Channing
Channing

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)