Uitspraak van [077] Reneetjuhh op dinsdag 5 september 2006 om 21:11:ja ideaal toch.. geen lasten wel lusten
precies haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 14:52:Ik heb ook sex met m'n ex, maar dat komt omdat we nu weer bij elkaar zijn, dus ja
haha ja vandaar bij mij ook sex met je ex is lekkere sex
ben ook al weer 2 jaar terug bij men ex
Is vroeger weleens voorgekomen, maar is cker geen aanrader.
Heb r van geleerd (hoop ik)
Heb r van geleerd (hoop ik)
Uitspraak vanex=exitMISS LOVELY ** op maandag 4 september 2006 om 19:55:
ja maar het is geen spelletje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 18:35:haha ja vandaar bij mij ook sex met je ex is lekkere sex
ben ook al weer 2 jaar terug bij men ex
eindelijk iemand die mij snapt
maar goed, bij ons is t ook niet uitgegaan vanwege ruzie of andere stomme dingen..
we hadden gewoon allebei even tijd nodig om ons eigen ding te doen en daar hebben we ook allebei van geleerd
Altijd nog 1 keer nadat het uit is op 1 of andere manier. Verder heb ik niet zo'n behoefte aan seks met mijn ex, maar die woont me ook gewoon te ver weg.
Uitspraak van jepperdepep op zondag 3 september 2006 om 15:51:En als ze dan ook nog veel ouder is...
Uitspraak van jepperdepep op zondag 3 september 2006 om 15:51:En als ze dan ook nog veel ouder is...
ja.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 23:28:hmm, ik sta er nooit bij stil eigenlijk..
maar wie weet wat de toekomst brengt
Zeg nooit, nooit!
enschede spreekt
maar idd groot gelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 18:27:Uitspraak van Charmed™ op woensdag 6 september 2006 om 08:37:
Hangt van de ex af
Welke ex dan???
Met mijn laatste ex
nopes hoef van mij niet 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:51:het is gewoon iets dat je vertrouwd , en is altijd lekker
precies!!