Partyflock

Forumonderwerp · 897998
Vinden jullie ook dat dikke mensen dubbel moeten betalen voor het openbaarvervoer?? Dit doordat zij 2 stoeltjes in beslag nemen. En vaak iemand die ook het zelfde betaald daardoor moet staan in bus/tram/metro. aangezien je in een vliegtuig WEL dubbel moet betalen als je ik bent!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 19:47:
Uitspraak van terreur moppietje op vrijdag 1 september 2006 om 18:04:
je kan het beter over
je zelf gaan hebben dan
het beter hebben over waar je geen verstand van heb
en een tip maak van studentje een sletje
is messchien beter voor je ego lijk jemesschien
wat slimmer en beledigd geen mensen als je ze niet
ken loser

Ik snap dat dit voor mij bedoeld is?

ik zie dat jezelf zo'n dikke doos bent die door
geen deur past.. dus ik snap dat jeje beledigd
voelt door dit topic. Hoef je het niet op mij
af te reageren

Schatje wat voel je je toch steeds aangesproken. Volgens mij gaat het over de topic opener...
Maar ik ben blij dat je jezelf nu ook even hebt laten gaan :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 19:47:
Ik snap dat dit voor mij bedoeld is?

ik zie dat jezelf zo'n dikke doos bent die door
geen deur past.. dus ik snap dat jeje beledigd
voelt door dit topic. Hoef je het niet op mij
af te reageren

is niet voor jou bedoelt maar voor de gene die hem geopend
heb ze oordeel op iets athans op mensen die ze nog en eens
niet ken

sorry voor als jij je aan gesproken voelt

:$ neem alles terug O:)

:$ neem alles terug O:)
Ik was iets té fanatiek B)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 20:15:
neem alles terug
Ik was iets té fanatiek

maak niet uit hahaha (K)

Uitspraak van Three op vrijdag 1 september 2006 om 12:41:
Uitspraak van Prik op vrijdag 1 september 2006 om 12:13:
ik vind het bv wel onzin dat je als je gaat vliegen maar 20 kg bagage mee mag nemen en ze dan gaan zeiken over 2 kilo teveel terwijl er mensen zijn die 2 keer zo dik zijn als jij en ook gewoon 20 kg mee mogen nemen

hahaha wat een flauwekul!
tering heej ben jij even niet de slimste dan...
en nee dat is geen vooroordeel. dat kan ik zien aan je naam, netzoals dat jij,als je in de bus zit, kunt zien aan de dikke mevrouw naast je, dat ze dik is door een ziekte of door luiheid...

ik doe altijd even lichamelijk onderzoek bij de mensen die naast me komen zitten ;)

Suggestie voor het openbaar vervoer? Misschien naast het bordje "opstaan voor iemand misstaat niemand"?;)
Uitspraak van >>>Pleasure<<< op vrijdag 1 september 2006 om 11:47:
Vinden jullie ook dat dikke mensen dubbel moeten betalen voor het openbaarvervoer?? Dit doordat zij 2 stoeltjes in beslag nemen. En vaak iemand die ook het zelfde betaald daardoor moet staan in bus/tram/metro. aangezien je in een vliegtuig WEL dubbel moet betalen als je ik bent!

als een lekker vrouwke bij mij op schoot wil zitten dan ben ik pas gelukkig.. een stijve en halve prijs :lol:

sorry maar dit slaat echt totaal op nix he..
wrrm zouden dikke mensen dubbele prijs moeten betalen
dr zijn mensen die dr wat aan kunnen doen en dr zijn mensen die zijn zoo door een ziekte..
zeik er niet over en stap eens in hun lichaam..kijken hoe jij het vind om zo behandeld te worden..
en ff voor de info..ik ben niet dik..ben dik geweest...en weet prcies hoe het leven er dan uit zien...
beetje respect voor het menselijke ras JA!..

en trouwens,.je betaalt niet voor de plaatsen die je in neemt..ja in het vliegtuig wel maar bus en trein enz niet!..je betaalt voor de reis die je maakt:S

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 04:00:
en trouwens,.je betaalt niet voor de plaatsen die je in neemt..ja in het vliegtuig wel maar bus en trein enz niet!..je betaalt voor de reis die je maakt

Dat is echt onzin, je betaalt voor beide, op zware brieven moeten toch ook 2 postzegels.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 03:49:
sorry maar dit slaat echt totaal op nix he..
wrrm zouden dikke mensen dubbele prijs moeten betalen
dr zijn mensen die dr wat aan kunnen doen en dr zijn mensen die zijn zoo door een ziekte..
zeik er niet over en stap eens in hun lichaam..kijken hoe jij het vind om zo behandeld te worden..
en ff voor de info..ik ben niet dik..ben dik geweest...en weet prcies hoe het leven er dan uit zien...
beetje respect voor het menselijke ras JA!..

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 10:13:
Dat is echt onzin, je betaalt voor beide, op zware brieven moeten toch ook 2 postzegels.

moet je maar niet zoveel vreten !

en de mensen die iets met hun limpfeklier hebben ofzo
tjah das kloten maar zijn ook dik,dus betalen!@

betalen in je reet...die jongeren die in de bus zitten en een 2 persoons plek in nemen met hun poten dan?..ook maar 2 x betalen of niet soms..word nederland nog een keer rijk van

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 12:17:
betalen in je reet...die jongeren die in de bus zitten en een 2 persoons plek in nemen met hun poten dan?..ook maar 2 x betalen of niet soms..word nederland nog een keer rijk van

dat vind ik eigelijk ook die nemen som letterlijk en figuurlijk een hele bank in beslag om dat ze moe zijn
ga dan lekker thuis zo liggen of

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 13:13:
dat vind ik eigelijk ook die nemen som letterlijk en figuurlijk een hele bank in beslag om dat ze moe zijn
ga dan lekker thuis zo liggen of

ja gezellig met al die dikke mensen op de bank hangen ;)

Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 4 september 2006 om 10:32:

bedoel je soms schildklier? :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 13:58:
ja gezellig met al die dikke mensen op de bank hangen

ja goed gezegt ja liever met dikke mensen
dan met mensen die te veel vooroordelen hebben
en ik ga met het feit mee dikke mensen zijn gezellig dus dan zit ik dus lekker gezellig op een gezellige bank met te minste gezellig mensen

Uitspraak van Warjan de Viking op vrijdag 1 september 2006 om 17:21:
dikke mensen zijn gezellig

stevige mensen jah

iemand van 100 kilo kan het op een stoel doen 130 ook wel

ma iemand van 160+ niet en die zijn niet gezellig die zijn ziekelijk vet

ja en het gaat toch niet om het uitelijk
het gaat om het innerlijk leer mensen kennen voor der
oordelen worden getrokken

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 15:55:
ja en het gaat toch niet om het uitelijk
het gaat om het innerlijk leer mensen kennen voor der
oordelen worden getrokken

we zeggen toch ook niet dat ze niet aardig zijn? ze nemen gewoon veel plek in beslag

Allemaal een :speed: dieet volgen???? B) :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 16:11:
we zeggen toch ook niet dat ze niet aardig zijn? ze nemen gewoon plek in beslag

en ik zei alleen dat die gasten die met de voeten op de banken liggen om dat ze moe zijn dat ook doen dus ook dubbel betalen dan
laatste aanpassing
mijn broer is 150 kilo, en hij moet al zoveel betalen aan ziektekostenverzekering, omdat ie risicogroep is met hard en vaatziektes enzo.. elke maand gaat ie met openbaar vervoer naar ziekenhuis en kan t maar net betalen allemaal. ben er dus niet mee eens, hij kan niet eens een maagband betalen waardoor die weer magerder wordt en minder hoeft te betalen en dan ook voor openbaar vervoer, en kan die ook eens een keer fatsoenlijk een vakantierijs maken naar mexico ofzo, zonder een megabedrag kwijt te zijn aan de ticket, 1 x moest ie voor 3 stoelen betalen bij de klm, toen was ie nog 170 kg, belagelijk!!!

Uitspraak van TWAIN op maandag 4 september 2006 om 16:58:
...met hard en vaatziektes enzo..

...een vakantierijs...

:rot:
Beroep: stratenmaker...

:roflol:
...belagelijk!!!...

:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van TWAIN op maandag 4 september 2006 om 16:58:
1 x moest ie voor 3 stoelen betalen bij de klm, toen was ie nog 170 kg, belagelijk!!!

Ja inderdaad, ze hadden hem beter kunnen laten lopen, had ie bij aankomst misschien maar 2 stoelen voor de terugreis hoeven hebben

lekker respect hebben we weer voor elkaar en wat worden
er weer vooroordelen getroken zeg

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 4 september 2006 om 18:34:
Ja inderdaad, ze hadden hem beter kunnen laten lopen, had ie bij aankomst misschien maar 2 stoelen voor de terugreis hoeven hebben

LOSER!

Uitspraak van Warjan de Viking op maandag 4 september 2006 om 10:32:
moet je maar niet zoveel vreten !

tjah das kloten maar zijn ook dik,dus betalen!@

stakker..ga jezelf lopen vetmesten man..weet je ook es een x hoe het is...btj lopen zeiken dat mensen dubbel moeten betalen..tis een schande gewoon!..

LOSER!
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:09:
LOSER!

Whahaha, ga eten man :9

kan die ook eens een keer fatsoenlijk een vakantierijs maken naar mexico ofzo

Misschien een idee om op vakantie te gaan naar Japan? Daar eten ze met stokjes, doe je een stuk langer over de maaltijd en leer je ook es vis en zeewier te eten ipv de euroknallers van de Mac, scheelt dan weer kosten voor een maagband en 2 vliegtuigstoelen bij de KLM..
laatste aanpassing
mijn broer kan daar dus helemaal nix aan doen, hij heeft een dieet ziekte dat heet obzitas ofzo, en heeft te maken met zijn vetcosumptie die in de war is. Iedereen loop te gillen als ie zelf t ziekenhuis in moet na een rotschop tegen de knie op t voetbalveld t ziekenhuis moet betalen, moet je maar niet sporten, eigen schuld.... das toch hetzelfde? En dan krijg je van je baas ook nog eens geen ziektegeld, en dan wor je blij (behalve mager van de honger). nee iedereen die voor is dat je 2 of 3 x moet betalen voor trein of vliegtuig is een echte huigelaar!!!

Iedereen loop te gillen als ie zelf t ziekenhuis in moet na een rotschop tegen de knie op t voetbalveld t ziekenhuis moet betalen, moet je maar niet sporten, eigen schuld.... das toch hetzelfde?

Dat is niet hetzelfde. Een ziekenhuis is gemaakt voor dat soort incidenten. Een sporter draagt positief een steentje bij aan de maatschappij..

hij heeft een dieet ziekte dat heet obzitas ofzo, en heeft te maken met zijn vetcosumptie die in de war is.

Ligt altijd een onderliggend probleem ten grondslag aan. Waarschijnlijk houdt je broer niet van zichzelf en kan ie beter een afspraak maken bij een psycholoog?
laatste aanpassing
Werkzaam bij Live
doe je een stuk langer over de maaltijd en leer je ook es vis en zeewier te eten ipv de euroknallers van de Mac, scheelt dan weer kosten voor een maagband

Jammer dat Japans juist zo duur is, komt die gast nooit aan zijn maagband..
Laat ze een sponsorloop organiseren, 2 (dikke brom)vliegen in één klap.. Afvallen en geld voor een maagband!

Een fulltime sponsorloop is trouwens beter, heb je ze ook niet meer in het openbaar vervoer
mijn broer durft niet eens meer lijn 11 in, oimdat ie soms scheef wordt aangekeken met de nek door mensen die willen zitten , maar de ruimte niet hebben, mijn broer heeft erg last van zijn knieen en betaald gewoon steeds zijn strippen, en 1 x heeft ie 2 x extra gestempeld om ruzie met andere te voorkomen, die vonden dat ze moesten kunnen zitte..
laatste aanpassing
iedeeen die tege is echt ff dimmen, tis gewoon hele grote onzin dat dikke mensen extra moeten betalen in de tram!!!
laatste aanpassing

jezus wat zielig hoe diep kunnen mensen zinken om zulke onzin over dikke mensen te zeggen..beetje laag gezocht..!!!
tuurlijk het blijft kut als je moet staan..maar BOEIE!!!
dank je engeltje, ze moeten allemaal hun bek houden, weten niet hoe het is om zo dik te zijn als mijn broer.

geen dank hoor..;)..geef alleen mijn mening;)..
weten niet hoe het is om zo dik te zijn als mijn broer.

Weet jij dat wel dan? Of ben je soms zelf die zogenaamde broer?

Uitspraak van Jea! op maandag 4 september 2006 om 21:43:
weten niet hoe het is om zo dik te zijn als mijn broer.

triets...!!!!!
nee, kees is mijn broer, en ik spreek namens hem, ik ben rene, wie ben jij wel niet,
Uitspraak van Jea! op maandag 4 september 2006 om 21:43:

volgens mij ben jij ook niet 1 van de dunsten, als ik je foto zie jea!, ik ben wel echt rené met normaal postuur, en mijn broer waar ik t steeds over heb is kees en ik neem het voor hem op omdat ik weet hoeveel problemen dikke mensen kunnen hebben met allerdaagse dingen!!! vandaar
laatste aanpassing

Extra betalen gaat te ver ja :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 19:15:
stakker..ga jezelf lopen vetmesten man..weet je ook es een x hoe het is

hier zeg je dus zelf dat dikke mensen zich vetmesten...beetje raar niet?

Okeej ze hoeven niet extra te betalen van me maar ze moeten wel staan, kost ook meer energie en daar vallen ze weer van af :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 23:49:
stakker..ga jezelf lopen vetmesten man..weet je ook es een x hoe het is

ik ben 1.85 lang en weeg 86 kg ik vind et mooi zo

en ik zei al

als je door ziekte e,d extreem dik bent tjah dat is kloten
en ik hoop ook dat iedreen snapt dat ik die mensen alle geluk wens dat ze weer kunnen afvallen dmv een maagband bijv!

maar de mensen (macdonalds vetzakken) die lopen te vreten alsof ze dood gaan en altijd maar iets te kauwen hebben,
ik vind dat hun eigen schuld en dan moeten ze mij er niet mee gaan lastig vallen. (voorbeeld) je praat met een meisje en die is wat stevig , hoi ik ben arjan zeg ik dan,ik:
alles goed , zei : jah gaat wel maar ik voel me welk wat dik wat vind jij ervan NOU ik vind dan KOTS weet je waarom

JE MOET TEVREDEN ZIJN MET JEZELF ANDERS REDT JE HET NIET IN DEZE MAATSCHAPIJ

ga dan niet 2 x in de week naar de macvreetschuur ma ga godverdomme niet aan mn kop lopen zeiken !!!

vieze macdonalds biggen!

enne ik eet ook wel mc vreetschuur

maar niet elke week !

.!

dat zal allemaal best maar tis gewoon onzin dat iemand die dik is extra moet betalen voor in de bus trein tram metro wat dan ook...
denk ook eens aan hun gevoelens..
tenslotte zijn we allemaal mensen toch?..
en een maatje meer of minder wat maakt dat uit..
ze betalen al extra voor hun kleding!..dan hoeft er niet extra betaalt te worden voor een reisje of wel?..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 01:14:
dat zal allemaal best maar tis gewoon onzin dat iemand die dik is extra moet betalen voor in de bus trein tram metro wat dan ook...
denk ook eens aan hun gevoelens..
tenslotte zijn we allemaal mensen toch?..
en een maatje meer of minder wat maakt dat uit..
ze betalen al extra voor hun kleding!..dan hoeft er niet extra betaalt te worden voor een reisje of wel?..

ligt er helemaal aan waardoor

als het vreetbiggen zijn mogen ze ze on mij laten staan bij de bushalte!

maar met ziekte ed tjah dan meenemen en nix extra,s

maar van die zeug en vreetschuurbiggen :S

laat ze maar lopen hebben ze nog wat aan !!

Uitspraak van Warjan de Viking op dinsdag 5 september 2006 om 10:06:
maar van die zeug en vreetschuurbiggen

laat ze maar lopen hebben ze nog wat aan

Ja maar hoe zie je het verschil he :S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 10:35:
Ja maar hoe zie je het verschil he

nou als ze bij de mac zitten ?

goh die is vast niet dik door de hamburgers:S

en in de bus tjah moet je ruiken !

ruik je vet ?

niet ziek!

Uitspraak van Warjan de Viking op dinsdag 5 september 2006 om 11:25:
ruik je vet ?

niet ziek!

hahaha

Ja idd dan zie je die mensen lopen op het station of in de stad...met een hamburger of een zak patat..dan denk ik echt van....

voedingscentrum.nl
Ik vind dat ze stinkende mensen moeten kunnen weigeren :X

Als ze zich willen volvreten moeten ze dat zelf weten, heb ik geen last van :no:

Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 5 september 2006 om 12:19:
Ik vind dat ze stinkende mensen moeten kunnen weigeren

inderdaad heb ik meer last van dan van een viervoeter :[
laatste aanpassing