Partyflock

Forumonderwerp · 897848
Je kent het vast wel denk ik, ergens in een ver verleden heb je iets gedaan of een besluit genomen....waarvan je nu denkt...had ik dat maar anders gedaan!!! :/

Wat was dat? En wat zou je anders gedaan hebben?

Om zelf maar even te beginnen....

Heel lang geleden kreeg ik een erfenis van 25.000 gulden, en daarvan heb ik toen een auto gekocht....Nu denk ik van, goh, had ik dat geld maar gebruikt voor het op mezelf gaan wonen....dan waren er heel veel dingen anders gegaan zoals ze nu zijn gegaan :yes:

PS: heeft iemand een terugdraai-machine? ;)
er is nix mis met mavo, ben blij met t papiertje
maar de school was klote, t gebouw, de sfeer, alles
Uitspraak van GEUX op maandag 30 oktober 2006 om 22:13:
er is nix mis met mavo, ben blij met t papiertje
maar de school was klote, t gebouw, de sfeer, alles

is met alle scholen zo B)
:P
laatste aanpassing
Uitspraak van DarqueDiablo op donderdag 31 augustus 2006 om 16:52:
Je kent het vast wel denk ik, ergens in een ver verleden heb je iets gedaan of een besluit genomen....waarvan je nu denkt...had ik dat maar anders gedaan!!!

dat heb ik zo vaak!!

Met niks eigenlijk,met alles wat ik heb gedaan heeft me gemaakt wie ik nu ben en daar ben ik heel erg tevreden mee,vind spijt sowieso al een kansloze emotie(met betrekking tot jezelf dan en de dingen je zelf doet),iets is geweest je kan het niet meer terug draaien.
Als je 1 ding anders mocht doen...

dan zou ik dat ene ding ook zeker anders doen
Niets, helemaal niets. Alles wat ik heb meegemaakt maakt mij tot wat ik nu ben. En ik ben daarmee gelukkig. Wat heb je er nu aan om te kijken naar het verleden? Helemaal niets. Gebeurd is gebeurd, leer van je fouten en heb oog op de toekomst en leef in het heden.
Uitspraak van Redrose op dinsdag 31 oktober 2006 om 02:13:
Gebeurd is gebeurd, leer van je fouten en heb oog op de toekomst en leef in het heden.

amen

Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 30 oktober 2006 om 21:41:
was ik nooit aan een bepaalde relatie begonnen....

:respect: jep ik ook niet of ik zou het anders hebben gedaan
was ik nie van school af gegaan en door blijven studeren maar ik wilde per se ff jaartje werken om daarna an opleiding te beginnen maargoe das nah al 3 jaar :S
enne dat ik nooit t broertje van n goeie vriend had moeten vertrouwen.. daardoor is n goeie vriendschap stuk gegaan :( omdat die gast allemaal woorden verdraaid had want hij was jaloers dat ik zo goed om kon gaan met zn broer :/
en zo zijn r nog wel meer dingen maargoe.. die 2 waren echt belangrijkste voor de rest van de jaren tot nu..

zou de laatste 6 jaar zeker wel willen veranderen..
Er is iets wat ik heel graag had willen voorkomen (maja dan had ik het ook echt moeten weten......) :'(

En ik zou willen dat ik toch zaterdag op die lekkere gozer was afgestapt :P:$
Je kent het vast wel denk ik, ergens in een ver verleden heb je iets gedaan of een besluit genomen....waarvan je nu denkt...had ik dat maar anders gedaan!!! :/

vandaag besloot ik geen bier te halen bij de supermarkt
nu heb ik daar spijt van
als ik dat kon terugdraaien, had ik nu niet naar de chinees te lopen
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 31 oktober 2006 om 22:20:
vandaag besloot ik geen bier te halen bij de supermarkt
nu heb ik daar spijt van
als ik dat kon terugdraaien, had ik nu niet naar de chinees te lopen

lol :p

Zou ik vroeger nooit zoveel persoonlijk aanhebben getrokken van bepaalde mensen en had ze al veel sneller moeten dumpen :S
had ik dat maar anders gedaan!!!

Dan had ik vroeger niet met mn oude vriendin om gegaan! heb te veel dingen uitgespookt! en dat had ik liever niet gedaan die dingen maar ja ik was er natuurlijk zelf bij!!

Dan zou ik vanavond niet gaan oppassen... :no:

Had ik me niet zo laten beïnvloeden door m'n ex en nu gewoon m'n examen gymnasium hebben gedaan, of iig al in me 2e jaar HBO gezeten..

dan zou ik de relatie met me ex overgedaan hebben

vanaf mijn 16de alles opnieuw

ook van de dingen waar je spijt van hebt leer je, als je nooit valt zul je ook niet kunnen opstaan als het wel gebeurd.