Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 18:51:the real jojo....
je naam zegt ut al!!
ouwe oma
Goh zeker altijd wel een voldoende op school voor je Engels?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 18:57:Goh zeker altijd wel een voldoende op school voor je Engels?
neej ik kon ut aflezen,
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 19:05:neej ik kon ut aflezen,
Blijkbaar niet genoeg, dan had je tenminste nog een vak kunnen leren.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 20:22:Blijkbaar niet genoeg, dan had je tenminste nog een vak kunnen leren.
praat geen poep
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 augustus 2006 om 21:06:praat geen poep
Waarheid is hard he, maar praat jij eens geen onzin, is nog geen zinnig woord uit je gekomen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 21:21:Kijk hoe de gemiddelde fan van André Hazes eruit ziet zeg
Uitspraak van The Stiff-Meister op donderdag 31 augustus 2006 om 18:06:somigge mensen snappen dat gewoon niet
ja en sommige mensen schijnen maar niet te willen begrijpen dat smaken verschillen. dit is een forum, wat wil zeggen dat je je mening mag zeggen. dus ook als je het niet eens met de topicopener.
maar aangezien die loser meteen begint te schelden omdat iemand het niet eens is met zijn muzieksmaak, weet ik alweer meteen hoe hoog het iq ligt van deze zieligert.
Uitspraak van wazaaaa op donderdag 31 augustus 2006 om 18:06:
somigge mensen snappen dat gewoon niet
ja en sommige mensen schijnen maar niet te willen begrijpen dat smaken verschillen. dit is een forum, wat wil zeggen dat je je mening mag zeggen. dus ook als je het niet eens met de topicopener.
maar aangezien die loser meteen begint te schelden omdat iemand het niet eens is met zijn muzieksmaak, weet ik alweer meteen hoe hoog het iq ligt van deze zieligert
zuigzeug
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 september 2006 om 16:55:ga lekker je eigen forum maken ,en kk hier ff lekker een end op ,als je wat teklagen heb ,over andreetjuh!!!!
Doe jij dat ook ff dan (een eigen FORUM maken)
Dan hebben we dat gelul over hazes ook niet meer
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 september 2006 om 16:55:,als je wat teklagen heb ,over andreetjuh!!!!
Tja, als je totaal niets positiefs kunt verzinnen dan houdt het op he?
Of snap je dat niet
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 september 2006 om 16:49:ik hoop dat jij Kapot Valt
Als jij ooit eens de ramen bij ons het kantoor op de 40 etage komt lappen dan zal ik je ff naar beneden duwen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 21:40:Als jij ooit eens de ramen bij ons het kantoor op de 40 etage komt lappen dan zal ik je ff naar beneden duwen
is goed , ken ik eindelijk vliegen
laatste aanpassing
Uitspraak vanZo een als hij krijgt nederland geen tweede keer meer† MeSSeNGeR oF DeATH †
op zaterdag 2 september 2006 om 16:45:
Gelukkig maar, het is niet altijd pret
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 21:31:Gelukkig maar, het is niet altijd pret
altijd pret met andré
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 13:50:Wat zal je leven nu een saaie boel zijn zeg nu Dré dood is
jij bent hier de saaiuh boel ! kweet niet...
jij zal wel een kut leven hebben.
kleine jonguh
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 19:14:ik ben hier de saaiuh boel ! kweet het....
jij zal wel geen kut leven hebben.
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 21:13:Heb je daar zo lang over moeten nadenken
doe ook nog wellus wah anders , dan de hele dag achter ut internet tehangen.whewhe
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 3 september 2006 om 21:30:doe ook nog wellus wah anders , dan de hele dag achter ut internet tehangen.whewhe
Ik heb het in de gaten ja, heel de tijd online
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 14:35:Maar het is wel ff de keiharde waarheid wat er hier gezegt wordt
Hazes is en blijft gewoon de slechtste punt uit
ik vind hazes ook goed
maar wat een geouwetyfushoer zeg als iemand het er niet mee eens is
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 14:35:Hazes is en blijft gewoon de beste punt uit