Uitspraak van beukernootje op vrijdag 25 augustus 2006 om 04:46:K heb dat ook vaak, als mensen dan vragen wat k aan t doen was en k dan zeg dat dr iemand over me graf liep kijken ze me heel raar aan
kan me er wel iets bij voorstellen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 04:49:kan me er wel iets bij voorstellen
Jah k denk dat als k t gezegde niet zou kennen ik ook heeeeeeeeeeel raar zou kijken als iemand t zou zeggen
hoe kan je dan een graf hebben als je nog niet dood bent?
Uitspraak van beukernootje op vrijdag 25 augustus 2006 om 04:52:Jah k denk dat als k t gezegde niet zou kennen ik ook heeeeeeeeeeel raar zou kijken als iemand t zou zeggen .
ook best nieuw voor mij..
geloof je ook bijna niet
Uitspraak van beukernootje op vrijdag 25 augustus 2006 om 04:55:Kheb t eigenlijk nooit gevraagd, maar denk dat dr bedoeld wordt uit een vorig leven zeg maar...
hoeveel graven/vorige levens zou je wel niet hebben. als nou iemand daar continu last heeft weet je zegmaar dat ie heel veel levens geleefd heeft.. pffft
of over zn graf een voetpad is geplaatst
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 04:57:of over zn graf een voetpad is geplaatst
Jah daar zou je mooi klaar mee zijn!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 05:05:hmm volgens google bestaat de goede sint ook
Bestaat die niet echt dan????
Uitspraak van beukernootje op vrijdag 25 augustus 2006 om 05:08:Bestaat die niet echt dan????
ooops, ja verkeerd voorbeeld ghaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 05:13:ooops, ja verkeerd voorbeeld ghaha
Haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:50:Wie heeft dat ook wel eens...?
En weet wat het is?
Heb dat bijna dagelijks.. Ze zeggen dat er dan een geest achter me staat of door je heen loopt, maar ik weet hety niet hoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 02:29:effe verwarming hoger zetten joh
Of trek een warme trui aan
Vraag het je huisarts...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:50:Wie heeft dat ook wel eens...?
Heeft iedereen wel is lijkt me
maar denk toch dat het menselijk is, gewoon een rilling door je lichaam..
Er loopt dan iemand over je graf zegt men
dat bedoel k
Mensen verzinnen altijd van alles dus zou me er niet zo druk om maken