Uitspraak van NachtBroeder op zaterdag 26 augustus 2006 om 04:36:Lekker belangrijk.. leef in het heden en niet zoals jullie neusjes zijn alleen maar over de jaren 90 lullen.
kijk naar jezelf, gast, jullie hebben alleen maar in het verleden wat gewonnen, dus wat lul je..........
rotterdam nergen bang......boefje toch
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 11:00:Dat was grappig bedoeld, niet alles zo letterlijk nemen....
ik zeg toch alleen van vroeger !!!!
toen wij er ook inspeelden in 88
Ik snap alleen niet waar die arrogantie weer vandaan komt
jaren is het al bagger en elke jaar worden ze weer kampioen,
worden door een drollenploeg uitgeknikkerd en maar blijven roepen dit en dat ..... maar het is natuurlijk wel zo dat dit jaar jullie laatste kans is om kampioen te worden want vanaf volgend jaar worden wij alleen nog meer kampioen
ook nergens gevreesd
behalve dan ergens op een grasveldje
Uitspraak van NachtBroeder op zaterdag 26 augustus 2006 om 05:59:Neusjes hebben niks met nederland hoor meer met israel volgens mij als ik hun af en toe hoor brabbelen.
juist juist jij snap ut
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:29:nog een keer,
ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geven. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Uitspraak van NachtBroeder op zaterdag 26 augustus 2006 om 04:36:Lekker belangrijk.. leef in het heden en niet zoals jullie neusjes zijn alleen maar over de jaren 90 lullen
dan hebben ze nog meer gewonnen als wat feyenooit ooit heeft gewonnen
laatste aanpassing
Uitspraak van De Bomendokter op dinsdag 29 augustus 2006 om 22:54:nederlandse clubs zijn kansloos in europa
goedzo is goed voor het moraal...........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 23:51:welke wereld leven jullie hier?
Gelukkig niet de jouwe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 23:51:welke wereld leven jullie hier?
In een wereld die verder gaat als alleen in nederland voetballen
Uitspraak van Ensorceler op maandag 28 augustus 2006 om 03:06:als er geen topclubs als chelsea, ac milan etc. de CL uitgekickt worden, dan word AJAX idd winaar van de UAFA CUP
net zo zeker van je zaak als tegen Kopenhagen?
jonge,ze maken geen schijn van kans om de UEFA CUP te winnen...
Uitspraak van NachtBroeder op zaterdag 26 augustus 2006 om 05:59:Neusjes hebben niks met nederland hoor meer met israel volgens mij als ik hun af en toe hoor brabbelen.
Jij heb er verstand van
p.s de slappe lullen-topic vind je om de hoek
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 17:17:ben ej dronken ofzo..??
of jij spoort gewoon niet
Uitspraak van NachtBroeder op zaterdag 26 augustus 2006 om 04:36:ROTTERDAM NERGENS BANG
lief en leed?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 17:35:of jij spoort gewoon niet
dat zoiezo..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 18:51:dat zoiezo..
accepteer maar gewoon dat ajax wint
en het is echt niet dat ik het de andere clubs niet gun hoor!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:13:accepteer maar gewoon dat ajax wint
zet die fles weg joh..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:18:Uitspraak van PrisjuhHh op woensdag 1 november 2006 om 19:13:
accepteer maar gewoon dat ajax wint
zet die fles weg joh..
Als ik voor ajax zou zijn dan had ik ook aan de drank gezeten
Jij mag van mij ook wel winnen!
sorry schat.. ik kan niet voetballen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:18:zet die fles weg joh..
als jij dan van die drugs afblijft???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:33:Als ik voor ajax zou zijn dan had ik ook aan de drank gezeten
ja omdat die altijd winnen..
altijd een feestje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:05:ja omdat die altijd winnen..
alleen daarom voor de joden he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:06:alleen daarom voor de joden he
das niet waar..
kom op ze zijn gewoon goed.. vind ik dan!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:08:kom op ze zijn gewoon goed.. vind ik dan!
Okee ze kunnen goed voetballen dat geef ik wel toe.. maar ze zullen het toch verliezen van PSV
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:10:En ik vind PSV gewoon een mooiere club dan Ajax
Mooi?? ze spelen vaak saai, niet creatief...ok wel vaak effectief maar dan kijk ik liever naar Ajax...
Maja het mooiste clubje ligt in Alkmaar... En dan heb ik het over het spel, de prestaties moeten nog komen...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:08:das niet waar..
kom op ze zijn gewoon goed.. vind ik dan!
verschrikkelijk hee.
Mooi?? ze spelen vaak saai, niet creatief...ok wel vaak effectief maar dan kijk ik liever naar Ajax...
Als je het een beetje volgt zie je dat het spel van PSV al aan het veranderen is.. met Koeman als trainer is het tempo in het spel van PSV wat sneller aan het worden en spelen ze wat agressiever. Je ziet gewoon dat PSV met de week beter wordt.
Maja het mooiste clubje ligt in Alkmaar...
hahaha en dan zeg JIJ wat over PSV?
gelukkig draait het bij voetbal niet om jou mening...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 20:20:hahaha en dan zeg JIJ wat over PSV?
uhm jah ik kijk als neutraal toeschouwer... En afgezien van dat zou jij ook moeten toegeven dat AZ het aantrekkelijkst staat te voetballen...Ze hebben daarbij nog een goeie opleiding...Maar al opgevallen wie van Basten voorlopig heeft geselecteerd...do I need 2 say more?
laatste aanpassing